banner-volvo Timocom

ANALIZA

În Transporturi, cea mai puternică piață a forței de muncă din...

Românii aflați în căutarea unui loc de muncă în sectorul Transport, depozitare și comunicații vor beneficia, probabil, de cea mai puternică piață a forței de...

Sondaj: Cum privesc companiile investiţiile în securitatea informatică

Investiţiile în securitatea informatică sunt impulsionate în principal de cerinţele de reglementare, în loc de conştientizarea la nivelul organizaţiilor a ameninţărilor IT, arată un...

CCIR: 35% dintre companii s-au confruntat cu plecarea în străinătate a...

Disponibilitatea de personal calificat este principala problemă a companiilor, relevă rezultatele celei de a 3-a ediții a Studiului privind percepțiile mediului de afaceri asupra...

Firme prinse în blocajul financiar

Să tai o factură şi să încasezi banii la timp se dovedeşte a fi o misiune plină de provocări. Valoarea facturilor restante din economia...

Studiu CEL.ro: Românii cumpără online o dată pe lună

CEL.ro, magazinul online gestionat de compania Corsar Online a desfășurat un studiu cu privire la obiceiurile de consum ale actualilor sau potențialilor clienți. Studiul...

Cum influențează transporturile extinderea rețelelor de magazine?

Retailul modern a adăugat 67 de magazine noi în primele 4 luni din acest an, după ce în 2016 s-au deschis aproape 250 de unităţi....

Ritmul creșterii economice, încurajator în statele avansate

Ritmul creșterii economice în rândul economiilor avansate este încurajator, însă productivitatea rămâne în urmă, afirmă economiștii PwC.  Recenta intensificare a activității economice în rândul economiilor...

PwC: Consumatorii sunt pregătiți să apeleze la roboți

Consumatorii sunt pregătiți să apeleze la roboți şi la inteligența artificială pentru nevoile lor medicale, arată un sondaj PwC. Vor înlocui inteligența artificială (IA)...

Românii, predispuși la consum

Așteptările economice ale consumatorilor din România au crescut la 18,3 puncte la sfârșitul primului trimestru din 2017 (T1) - nivel la fel de bun...

Studiu GfK: Românii au cheltuit pe produse mai scumpe în 2016

Studiu GfK: Românii au cheltuit mai mult și s-au orientat către produse mai scumpe în 2016, anul fiind încă unul bun pentru industria bunurilor...