BursaTransport anunță: Creșteri considerabile în numărul de mărfuri

După recordul înregistrat în iulie, prin trecerea pragului de un milion de mărfuri pe lună, BursaTransport anunță un nou nivel de performanță.

Numărul de mărfuri publicate în BursaTransport a înregistrat o creștere semnificativă începând cu 2014, provenind atât din postările membrilor BursaTransport, cât şi din parteneriatele încheiate de companie cu bursele internaționale Teleroute şi Cargo.lt.

Totuși, cifrele de până în acest moment anunță deja un 2015 cu un palmares și mai mare decât anul precedent.

Astfel, la 11 septembrie 2015, platforma online a depășit deja volumul total de mărfuri atins în 2014 pe întreg parcursul anului.

Clienţii BursaTransport au avut cu 22% mai multe mărfuri disponibile în perioada ianuarie-august 2015 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, dar totalul de încărcături a fost cu 48% mai mare datorită celor provenite din parteneriatele cu alte burse.

Noutăți pe frontul de VEST

Mihai Stoica, Director Marketing al BursaTransport, nuanțează evoluția pieței și diversificarea de perspective pentru jucătorii din piață: „În acest an, transportatorii români au putut beneficia în cadrul BursaTransport de un număr crescut de oferte în Vestul Europei, provenite din parteneriatul nostru cu bursa Teleroute. Astfel, numai din Germania au existat peste 1 milion de anunţuri de mărfuri disponibile, multe din ele şi pentru cabotaj. În plus, mărfurile din Franţa şi Benelux au depăşit şi ele 1 milion, ceea ce a consolidat oferta noastră pentru cei interesaţi de transport in Vest”.

Extindere de piață către Centrul și Estul Europei

Volumul mare de mărfuri vestice a fost completat cele 600.000 de mărfuri provenite din colaborarea pe care liderul românesc de piață o are de la începutul anului cu bursa lituaniană Cargo.lt. Această alianță acoperă cu predilecție destinaţii estice şi din ţările baltice.

Mihai Stoica subliniază potențialul piețelor central și est-europene în contextul strategiei de expansiune europeană a BursaTransport sub tutela brandului 123cargo: „În ceea ce privește rutele cu creşteri mai mari, am observat şi în 2015 că Polonia devine o rută de import tot mai importantă, ceea ce justifică tot mai mult activitatea noastră în această ţară în cadrul eforturilor noastre de extindere regională prin platforma online 123cargo.eu”.

O piață sigură e primul pas spre o piață puternică

În contextul creșterilor înegistrate în ultimul an – ca volum de mărfuri, precum și a focusului din ce în ce mai mare pe mediul online și pe tot ceea ce înseamnă experiență digitală, compania BursaTransport și-a propus să ofere o perspectivă integrată asupra siguranței tranzacțiilor.

„Siguranța e punctul de maxim interes în strategia noastră de brand” – afirmă Mihai Stoica. „Alături de preocuparea pentru extinderea regională, acordăm în continuare tot mai multă atenţie securității tranzacţiilor. Pe lângă măsurile luate de noi pentru prevenirea fraudelor, am început şi o campanie de informare a abonaţilor noştri despre riscurile care apar în tranzacţiile de transport şi modalităţile de a le preveni. De asemenea, prin dezvoltarea împreună cu RISCO a serviciului de rapoarte de companie, oferim transportatorilor o modalitate mai avansată de a-şi evalua partenerii înainte de a prelua o comanda şi, astfel, de a evita neîncasarea facturilor. În 2015 am atins aproape în fiecare lună nivelul de 10.000 de rapoarte de companie livrate în cadrul abonamentelor. Dar potenţialul este mai mare, deoarece se simte nevoia de informaţii pentru evaluarea partenerilor de afaceri. Rapoartele răspund unei nevoi reale de garanție, de siguranță a încasării facturilor și oferă acces nelimitat către informații «la zi» privind capacitatea unui eventual partener de business de a-și acoperi obligațiile contractuale. Mai mult, rapoartele pun la dispoziție inclusiv date despre eventuale taxe și impozite neachitate la ANAF – ce pot duce la blocări de conturi și întârzieri ale achitării facturilor către furnizori”.

Material furnizat de BursaTransport

Principalele rute de import:

Germania         24%

Italia         18%

Franța         8%

Polonia         8%

Ungaria         7%

Principalele rute de export:

Germania         18%

Franța         15%

Italia         13%

Ungaria         7%

Austria         5%

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.