Business Lease, oficial în România

Compania de leasing operațional full service şi servicii de mobilitate a anunţat inaugurarea unui sediu nou în Bucureşti şi lansarea oficială a operaţiunilor pe piaţa autohtonă, în urma investiţiilor şi a reorganizării făcute după preluarea, în decembrie 2014, a companiei Fleet Management Services.

Philip Aarsman, Managing Director Business Lease România: „Credem că maşinile sunt aceleaşi peste tot, dar oamenii fac diferenţa, prin urmare livrăm cel mai important serviciu – mai multă grijă faţă de clienţi. De aici provine motto-ul nostru – Same cars, Better Care!.”

Ca urmare a reorganizării şi investiţiilor efectuate de către companie, se anunţă lansarea oficială a operaţiunilor pe piaţa locală şi inaugurarea unui nou sediu central în Bucureşti.

Extinderea operaţiunilor

Grupul Business Lease a fost fondat în Olanda, în 1989, şi consideră Europa Centrală şi de Est ca un teritoriu familiar, fiind lider de piaţă în ţări precum Republica Cehă, Slovacia, Polonia şi Ungaria.

La nivel european, Business Lease administrează o flotă de 42.000 autovehicule, livrând servicii integrate de leasing operaţional full service şi management de flote auto, ce au ca rezultat reducerea cheltuielilor de mobilitate (Total Cost of Mobility) pentru clienţi. România este a cincea ţară din regiunea Europei Centrale şi de Est în care Business Lease îşi extinde operaţiunile.

Perspectiva comercială

Strategia de acces a pieţei locale, prin achiziţia unui jucător puternic, diferă de cea aplicată în alte ţări, unde, de obicei, Business Lease a construit companii de la zero.

La momentul preluării de către Business Lease, Fleet Management Services gestiona un portofoliu de peste 120 de clienţi cu un total de 3.000 de contracte (vehicule): 800 de contracte de leasing operaţional şi 2.200 de contracte de management de flotă, înregistrând la finalul anului trecut o cifră de afaceri de 4 milioane de euro.

În prima parte a anului, numărul contractelor de leasing operaţional a crescut cu 15%, în urma intrării în portofoliul de clienţi a unor noi companii precum General Electric, Discovery, Piraeus Bank sau Wolters Kluwer.

„Anul acesta ne-am ocupat cu precădere de internaţionalizarea proceselor de lucru şi de introducerea sistemelor Business Lease. Unul dintre proiectele noastre principale este Care Online, o investiţie care va duce la digitalizarea serviciilor Business Lease şi care va fi lansată anul viitor”, a declarat Philip Aarsman, Managing Director Business Lease România.

Servicii noi pentru piaţă

„Observăm că piaţa are drept criteriu primar de selecţie preţul, fiind urmat apoi de criteriul calităţii serviciilor. Suntem convinşi că abordarea noastră, Consultative Selling, are rezultate mai bune şi acesta este şi modelul nostru de business. Nu furnizăm doar o cotaţie de preţ, ci întâlnim clientul, îi listăm cerințele şi îi sugerăm soluţia potrivită pentru el, chiar dacă asta ar putea însemna că nu are nevoie de serviciile noastre”, a spus Philip Aarsman.

Prioritare în planul de investiţii al companiei la intrarea pe o nouă piaţă sunt training-urile pentru echipă, pentru implementarea filosofiei Better Care şi pentru a asigura livrarea unor servicii de calitate ridicată şi constantă pentru clienţi.

După implementarea propriilor sisteme şi finalizarea investiţiilor, Business Lease urmăreşte lansarea mai multor servicii dedicate clienţilor, care vor optimiza comunicarea şi raportarea către client a parametrilor flotei pe care acesta o utilizează.

Leasing operaţional

În ceea ce priveşte statusul pieţei de leasing operaţional din România, cu un total de 52.000 de autovehicule, Business Lease apreciază că există posibilitatea unei creşteri rapide, având în vedere că în pieţe în care acest serviciu a ajuns la maturitate vehiculele contractate prin leasing operaţional au ajuns chiar şi la 75% din totalul vehiculelor utilizate în scop comercial, cum este cazul Olandei.

„Credem că din ce în ce mai multe companii vor apela la acest serviciu pentru a se putea concentra pe activitatea proprie. În România, piaţa are perspective şi are nevoie de calitate şi de specializare a serviciilor, iar în situația în care condiţiile economice se menţin şi tendințele de creștere economică își urmează cursul, piaţa nu are unde merge decât în sus”, a spus Philip Aarsman.

Alexandru STOIAN

alexandru.stoian@ziuacargo.ro

 

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.