Cefin intra pe gama super usoara

Procesul de diversificare a ofertei continua la Cefin Trucks prin Gladiator, un vehicul comercial usor, realizat in Italia si avand componente chinezesti.

„Intram intr-un segment foarte dinamic, de vehicule comerciale super usoare, cu un produs care ne va asigura succesul. Acest pas completeaza procesul de rebranduire si repozitionare a Cefin. Dorim sa fim perceputi pe piata ca un centru in care orice problema de transport sa isi gaseasca raspuns, indiferent de marca vehiculului“, a aratat Stefano Albarosa, CEO Cefin Romania. Noul vehicul ar trebui sa asigure o crestere importanta in ceea ce priveste numarul de unitati comercializate de Cefin Trucks, mai ales ca pe segmentul de vehicule comerciale de peste 3,5 t piata trece in continuare prin momente dificile. „Anul 2012 a fost unul foarte dificil pentru piata vehiculelor comerciale, pe toate segmentele peste 3,5 t. Segmentul vehiculelor comerciale usoare de sub 3,5 t este singurul care a inregistrat cresteri, in perioada ianuarie-octombrie 2012 fiind comercializate peste 5.300 de unitati. Dorim sa devenim un jucator important pe acest segment, avand ca obiectiv o cota de piata cuprinsa intre 5 si 10%“, a explicat Stefano Albarosa.

GPL – varianta economica

Gladiator este asamblat in Italia de catre compania Giotti Victoria, care a devenit din 2009 importator oficial in Italia al gamei de utilitare usoare produse de un important constructor chinez de autovehicule. Gladiator ofera o combinatie interesanta de dimensiuni mici, ce asigura o buna accesibilitate in cele mai aglomerate zone si o masa utila neasteptat de mare (900 kg in cazul modelului Pick-up). Motorizarea este pe benzina, 1.310 cmc, 4 cilindri, derivata dintr-o varianta de motorizare Suzuki. Puterea maxima este de 79 CP. Pentru a creste la maxim eficienta acestui produs, Gladiator este echipat standard cu instalatie GPL, functionand in sistem Bi-Fuel.

Raspuns la nevoile pietei

Gladiator pare a se plia foarte bine pe nevoile actuale ale pietei, fiind o solutie ieftina si, totodata, flexibila. „Este o marca de import, dar are caracteristici adaptate specificului pietei locale, prin parteneriatele create in cele cateva luni de cand planuim lansarea lui. Ne adresam transportului pe distante scurte si medii, autovehiculul fiind mic, usor, versatil si cu o capacitate incredibila de transport. Eficient si economic, Gladiator ofera o gama completa de versiuni. Preturile de lista sunt cuprinse intre 9.700 si 13.000 euro plus TVA si avem, de asemenea, o schema de finantare pe trei ani cu o dobanda de 4,9%“, a aratat Diana Dumitran, Marketing Manager Cefin Romania. In plus, reprezentantii Cefin au mare incredere in Gladiator in ceea ce priveste fiabilitatea, bazandu-se si pe experientele din alte piete europene importante. „In Europa, produse asemanatoare au intrat si pe alte piete, cum ar fi Anglia, Spania, Elvetia sau Polonia, fiind comercializate cel putin 1.000 de unitati pe fiecare dintre aceste piete“, a completat Diana Dumitran. In ceea ce priveste service-ul, Cefin Trucks se bazeaza pe propria retea – opt centre in Bucuresti, Pitesti, Ploiesti, Constanta, Galati, Timisoara, Deva, Arad – la care se adauga o retea de 12 puncte de lucru specializate pe distributia de piese de schimb. Iar lucrurile nu se opresc aici. „Vom construi o retea de distribuitori autorizati locali pentru Gladiator, carora sa le oferim un castig cinstit pentru comercializarea acestei masini si sansa de a-si creste profitabilitatea. Cautam comercianti cu experienta in domeniul auto care sa devina atat vanzatori cat si puncte de service autorizat si sa asigure acestui produs reprezentarea si acoperirea teritoriala de care are nevoie in Romania“, a explicat Diana Dumitran.

Stefano Albarosa, CEO Cefin Romania:

„Dorim sa oferim o gama extinsa de produse, in toate categoriile, iar acest autovehicul ne asigura intrarea intr-o gama noua pentru noi. Astazi este important sa ne prezentam cu produse complexe, iar Cefin este gata sa raspunda tuturor provocarilor.“

Radu BORCESCU

radu.borcescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.