Conceptul „Premium“ se dezvoltă

Atlassib a achiziționat 15 autocare Mercedes-Benz Tourismo, respectând planul anual de reîmprospătare a flotei.

Daniel Micu, director general Atlassib

Autocarele sunt parte dintr-o ediție aniversară, având printre dotări sisteme de asistență la frânare și asistență la menținerea benzii de rulare.

Totodată, această nouă achiziție confirmă succesul unuia dintre cele mai recente proiecte Atlassib – cursele premium. Astfel, unul dintre autocare a fost special conceput pentru acest serviciu, ce asigură un confort superior pasagerilor.

„În ceea ce priveşte cursele premium, dacă vorbim de dinamică, este suficient să spunem că anul trecut am lansat acest concept cu primul autocar vişiniu, iar acum avem șapte astfel de autocare. Deocamdată doar pe Italia, deoarece nu putem satisface nici cererile de pe această relație. Diferenţa se vede în confort, în viteză de deplasare, în faptul că este vorba despre curse directe şi sunt evitate în foarte mare măsură transferurile. Să nu uităm şi de celelalte facilităţi: mini bar gratuit, scaune cu un confort superior, se oferă băutură la bord, o masă caldă, cafea, Internet. Un bilet la o cursă premium este mai scump cu 5 euro, iar la scurt timp după dezvoltarea acestui concept, am avut confirmarea faptului că am luat o decizie corectă“, a explicat Daniel Micu, director general Atlassib.

Lansarea curselor premium confirmă o nouă tendință apărută pe piață – tot mai mulți pasageri sunt gata să plătească mai mult pentru servicii de calitate superioară.

„Din păcate, a existat o perioadă destul de lungă în care principalul criteriu de alegere al pasagerilor români în ceea ce privește transportatorul era preţul. Acum am văzut însă că oamenii încep să caute şi calitatea, lucru care nu poate decât să mă bucure, deoarece suntem în măsură să oferim asta“, a completat directorul general Atlassib.

Servicii complete, prezență în toată Europa

Prezența Atlassib în toate zonele unde există comunități de români reprezintă unul dintre factorii importanți care asigură stabilitate afacerii.

„Românii se orientează după piaţa muncii mergând acolo unde găsesc condiţii mai bune de viaţă şi, bineînţeles, se întorc, periodic, acasă. Acesta este unul dintre motivele pentru care la absolut toate liniile noastre am păstrat această idee, de a acorda reducere la biletele dus-întors. În general, discutăm de o reducere de 10-15% tocmai pentru fidelizare şi pentru a-i asigura pe toţi clienţii noştri de continuitatea serviciilor noastre“, a arătat Daniel Micu.

Totodată, serviciile adiționale precum cel de coletărie și transfer de bani completează funcțional afacerea de transport, întărind legătura cu comunitățile de români stabiliți în străinătate.

„Constatăm, în ultima vreme, o scădere pe transfer de bani în special pe Italia, dar se compensează cu creşteri pe Belgia, Olanda. Referitor la activitatea de coletărie, trebuie avut în vedere şi faptul că acolo unde piaţa de pasageri suferă o uşoară contractare, se observă întotdeauna o creştere a pieţei în activitatea de curierat. Dacă românii nu mai pot să se deplaseze spre ţară, dacă nu mai pot să facă sărbătorile acasă, atunci cu siguranţă creşte volumul trimiterilor, fie colete poştale, fie transfer de bani“, a arătat Daniel Micu.

Concurența neloială rămâne un motiv de îngrijorare, reprezentanții Atlassib considerând că aceasta reprezintă una dintre cauzele pentru care nu există investiții străine în transporturile rutiere de călători din România.

„Rezultatele noastre sunt influențate de multe elemente, iar unele nu depind de noi. Piața neagră şi gri exercită în continuare o presiune mare, dar sperăm că instituţiile statului îşi vor face treaba. Atlassib pune accent pe satisfacţia clientului şi vrem ca acesta să apeleze în continuare cu încredere la serviciile noastre“, a concluzionat directorul general Atlassib.

Daniel Micu, director general Atlassib:

„Oriunde în Europa, o comunitate românească este definită prin trei elemente – biserică, consulat şi Atlassib. Autocarele noastre parcurg anual aproape 49 de milioane de km.“

„Cu ocazia curselor premium, am constatat că România stă foarte bine la capitolul internet. În celelalte ţări, mai ales în Italia, internetul pe drumurile naţionale este mult sub cel din România.“

Fișă tehnică

Mercedes-Benz Tourismo 15 RHD

Motor: OM 470

Capacitate: 10,7 l

Putere: 394 CP/1.800 rpm

Cuplu: 290 Nm/1.100 rpm

Transmisie: GO 250-8 PowerShift

Capacitate: 55 de locuri

Opționale: dormitor șofer (cu interfon, încălzire și iluminare), toaletă.

Radu BORCESCU

radu.borcescu@ziaucargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.