Conducere noua pentru ARILOG

Membrii Asociatiei Romane de Logistica (ARILOG) si-au ales, la jumatatea lunii februarie, la Hotel Ramada Nord din Bucuresti, conducerea pentru urmatorii doi ani.

Cristi Matei, Supply Chain Manager Quadrant Amroq Beverages Romania, va fi presedintele ARILOG in urmatorii doi ani, ca urmare a deciziei noului Consiliu Director al Asociatiei, ales cu ocazia Adunarii Generale din februarie. El a preluat mandatul de la presedintele in exercitiu Romeo Dumitru, ales in unanimitate de membrii ARILOG si in noul Board al organizatiei. Potrivit sta tu lui asociatiei, mandatul de prese dinte nu poate fi detinut mai mult de doi ani de o singura persoana. De altfel, consiliul director ARILOG nu si-a modificat mult componenta, Adriana Palasan – Managing Partner Supply Chain Management Center, Laura Simion – Director Operatiuni NCH Ro mania si Doru Achihai – Financial Manager Europharm Holding pastrandu-si, de asemenea, locurile in Board. Nume noi sunt Cristi Matei – Supply Chain Manager Quadrant Amroq Beverages Romania, Corneliu Fecioru – Sales & Marketing Manager Ge brüder Weiss si Silviu Ginju – National Sales Manager TCE Holding. Sa vedem, insa, ce isi propun membrii Boardului ARILOG pentru urmatorii doi ani.

Cristi Matei

Imi propun sa tratez cu echilibru activitatea asociatiei“

„Sunt deosebit de onorat ca o asociatie de profesionisti de anvergura, ARILOG, mi-a incredintat functia de Presedinte pentru doi ani si sper sa ma ridic la inaltimea asteptarilor noului Board. Prioritatile mele vor fi aliniate cu noii mei colegi si vor acoperi o paleta de preocupari larga: cresterea vizibilitatii asociatiei, atragerea de noi membri, imbunatatirea comunicarii cu asociatii similare din tari cu traditie in domeniu, oferirea de contacte externe in vederea unor exercitii de benchmark, intensificarea activitatii de lobby in cazul unor decizii cu impact in acest domeniu. Din pacate, in Romania, nu se cunoaste de catre publicul larg ce inseamna cu adevarat logistica, dar speram sa schimbam perceptia si chiar sa cream noi directii de colaborare cu mediul academic. Poate ca, in timp, vom regasi in programa scolara a unor facultati de profil cursuri specifice. Nu trebuie sa ne temem sa ex punem teme ce si-au dovedit suc ce sul in alte tari si de aceea contez pe o aplicabilitate cat mai mare a exemplelor prezentate la evenimentele asociatiei (seminare, conferinta anuala). Imi propun sa tratez cu echilibru activitatea asociatiei si sa putem garanta impartialitatea fata de toti jucatorii activi pe piata logistica.“

Adriana Palasan

Voi promova certificarea ca pe un «must» pentru angajare“

„Noul mandat ma ambitioneaza sa fac eforturi, alaturi de colegii din Board, pentru a dezvolta imaginea de reprezentativitate a asociatiei, asa cum si-a castigat-o in acesti 9 ani de viata la nivel de specialisti, prin extinderea la nivel de management superior. Logistica nu mai este de mult de interesul exclusiv al personalului din operatiuni, devenind in noul context economic un obiectiv de importanta majora pentru cele mai multe companii. De asemenea, consolidarea pozitiei si imaginii asociatiei la nivel european face parte din obiectivele noastre de viitor, pentru a deveni partenerul de discutie pentru toate aspectele sociale, legate de mediu si dezvoltare infrastructura logistica, punand la dispozitie specialistii asociatiei in slujba logisticii integrate europene. Un obiectiv important pe care mi l-am propus odata cu trecerea, anul trecut, intr-o noua faza a certificarii logisticienilor la nivel european este aceea de a promova la nivelul companiilor certificarea ca un «must» pentru conditiile de angajare a logisticienilor si nu ca «un avantaj». Astfel, vom construi impreuna cu companiile acele competente ale logisticienilor care vor adauga valoarea activitatii derulate de acestia.“

Laura Simion

„Imi doresc proiecte de calitate, creative, originale si eficiente“

„Nu pot decat sa ma bucur ca activitatea mea voluntara este apreciata prin faptul ca am fost nu mita pentru cel de-al treilea mandat in cadrul Consiliului Director al ARILOG. Misiunea mea este una destul de grea, mai ales ca ne apropiem cu pasi repezi de sarbatorirea primului deceniu de prezenta pe piata. Imi doresc ca toate proiectele pe care asociatia si le-a propus pentru acesti doi ani sa fie de calitate, apreciate de industrie si realizate intr-o maniera cat mai creativa, originala si, bineinteles, eficienta, incepand cu organizarea Seminarului din primavara si Conferintei din toamna si pana la cresterea numarului de Forumuri organizate pe an. Am implinit deja un an de la initierea programului «ARILOG pentru copii», si dorim sa dezvoltam, de asemenea, impreuna cu cat mai multe universitati, programul «ARILOG pentru studenti» care alaturi de proiectul «Practica in logistica» ii ajuta pe studenti sa isi planifice startul profesional. Mesajul nostru catre membri si simpatizanti este: «Investeste alaturi de noi in educatie, impartasind tinerilor din experienta ta profesionala, pentru a crea specialistii de maine si colegii tai de breasla!» Nu cred ca exista o reteta a succesului in comunicarea Asociatiei, dar cred ca proiectele demarate deja in mandatele anterioare si mentionate anterior si care vor continua si in acest mandat 2011-2013, vor duce la o imbunatatire a imaginii, in conditiile in care fondurile sunt limitate.“

Doru Achihai

Prioritatile mele vor fi de securizare a bugetului si cash-flow-ului“

„Ca membru al Boardului ARILOG, prioritatile mele deriva din prioritatile intregii echipe: de diversificare a activitatii si de creare de valoare adaugata pentru membri; de crestere a vizibilitatii si reprezentativitatii Asociatiei; de asigurare a unei cresteri organice a Asociatiei (sporirea numarului de membri) pentru a-i da greutate in fata forurilor de decizie/control din sfera logisticii sau celor ale caror decizii afecteaza jucatorii de pe aceasta piata. Ca responsabil de partea de Trezorerie si Buget, prioritatile mele vor fi cele de securizare a realizarii bugetului si cash-flowului – ca parte din mentinerea reputatiei organizatiei, de transparenta pentru membri a tuturor datelor financiare si de implicare in proiecte specifice din aria mea de expertiza (procese si sisteme).“

Corneliu Fecioru

Sunt deopotriva onorat si mandru“

„Sunt deopotriva onorat si mandru pentru ca, timp de doi ani, voi face parte din echipa care a fost mandatata de Adunarea Generala sa conduca activitatile ARILOG in Romania, cu atat mai mult cu cat in timpul mandatului nostru (adica in partea a doua a lui 2012), asociatia va sarbatori 10 ani de la infiintare, o borna majora in istoria sa. Consider ca ARILOG este una din principalele platforme care au contribuit in mediile de business si profesionale la cresterea credibilitatii profesiei si a vizibilitatii meseriei de logistician, care este, totusi, foarte noua in Romania.“

Silviu Ginju

Imi voi utiliza cunostintele pentru cresterea vizibilitatii ARILOG“

„Ca membru in Board, voi utiliza cunostintele mele, atat cele profesionale, cat si cele personale in scopul cresterii vizibilitatii si indeplinirii misiunii formatoare si de reprezentativitate a ARILOG. Iau de ceva timp parte la actiunile asociatiei si vreau sa incerc, de partea cealalta a baricadei, sa contribui la crearea de proiecte/actiuni de valoare pentru membrii sai. Ca responsabil pentru Lobby Autoritati, imi propun sa ajut ARILOG sa devina un partener credibil in fata autoritatilor si, mai ales, consultat pe baze regulate in probleme de breasla. Asta, cu atat mai mult cu cat sper sa devina (daca nu a devenit deja) evident, si pentru lumea politica, si pentru stat, ca proiectele logistice pot fi si sursa de crestere a PIB, dar si subiect de dezvoltare strategica pentru o tara in plina dezvoltare, ca Romania.“

Romeo Dumitru

Un mandat proaspat incheiat, planuri pentru unul nou

„Un mandat se judeca in functie de modul in care il vad cei care te-au ales. Faptul ca am fost ales in unanimitate in Board-ul ARILOG, la incheierea celor doi ani in functia de presedinte al asociatiei, spune ceva despre directia in care au mers lucrurile. Nu este, insa, numai meritul meu, ci al intregii echipe care a lucrat efectiv pentru dezvoltarea organizatiei. Pentru urmatorii doi ani, mi-am asumat zona de tineret ca o continuare normala si logica a primilor pasi facuti in parteneriatul cu Academia de Studii Economice. Am tinut deja trei prelegeri la ASE, iar prin vizitele pe care le vom derula la logisticieni (care au debutat cu Gebrüder Weiss), incercam sa introducem studentii si in zona de activitate practica. In ceea ce priveste dezvoltarea interna, ambitiile pentru intreaga asociatie sunt foarte mari, dupa ce, la conferinta din noiembrie, am putut vedea ce organizatie are Germania. Suntem realisti sa ne dam seama ca, pana la Germania, exista obstacole majore, pornind de la numarul de firme si pana la nivelul populatiei. Dar nu inseamna ca nu trebuie sa fie un ideal pentru noi. Un model de referinta. De aceea vrem sa urmarim doua directii, aceea de a creste organizatia pe de o parte si de a-i creste vizibilitatea in zona autoritatilor, pe de alta parte.“

Noul Consiliu Director ARILOG

Cristi Matei – Presedinte si Dezvoltare Relatii Externe

Adriana Palasan – Vicepresedinte Certificare si Reprezentare ELA

Laura Simion – Vicepresedinte PR, Comunicare si Evenimente

Romeo Dumitru – Vicepresedinte Dezvoltare Interna si Membri Tineret

Doru Achihai – Vicepresedinte Trezorerie si Buget

Corneliu Fecioru – Vicepresedinte Dezvoltare Membri Noi

Silviu Ginju – Vicepresedinte Lobby Autoritati

Radu BORCESCU

radu.borcescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.