RPTCY. Normandia Service: 20 de ani de evoluție

Anul acesta, Normandia Service a împlinit 20 ani de la înființare și se poate lăuda cu o carte de vizită impresionantă.

Compania a înregistrat o ascensiune continuă, plecând, în 1997, de la două microbuze și o singură cursă, pentru ca, în prezent, să dețină un număr de 37 autocare și 6 microbuze, ce asigură atât activitatea de transport pentru cele 13 trasee județene și interjudețene, cât și activitatea de transport turistic. Compania are, la ora actuală, 110 angajați și este unul dintre cei mai importanți operatori de transport din România, ocupând una dintre primele trei poziții pe județul Vâlcea, impunând standarde naționale și oferind servicii sigure, plăcute și accesibile pentru aproximativ 2 milioane de călători.

Cifra de afaceri a fost, de asemenea, într-o continuă creștere, depășind 13 milioane de lei.

Printre măsurile implementate, menite să crească calitatea serviciului de transport, se numără: menținerea unei bune colaborări între compartimentele firmei; grija deosebită acordată asigurării confortului deplin al călătorilor; atragerea clienților, prin utilizarea unui limbaj adecvat din partea conducătorilor auto și a dispecerilor din agenții; promovarea societății, prin participarea la diverse târguri și evenimente; colaborarea cu importante agenții de turism; efectuarea unei publicități asidue, prin intermediul posturilor de radio; dezvoltarea continuă a parcului auto.

Strategia 2013 – 2019, deja îndeplinită

Planul strategic abordat de managementul Normandia Service pentru perioada 2013 – 2019 presupune o serie de investiții și măsuri menite să asigure creșterea cotei de piață a firmei, dezvoltarea continuă, prin deschiderea de noi puncte de lucru, extinderea service-ului auto și autorizarea unei stații proprii ITP, precum și reducerea cheltuielilor cu combustibilii și a costurilor cu întreținerea mijloacelor auto. Deja, la ora actuală, obiectivele planului strategic au fost atinse.

Amintim investițiile în mijloacele auto noi: în anul 2015, au fost achiziționate 2 autocare marca Setra Seria 500, model 515 HD; în anul 2016, s-a mai achiziționat încă un autocar marca Setra Seria 500, model 516 HD; pentru anul 2017, au fost comandate 2 autocare marca Setra 516 HD/2 și un autocar Mercedes-Benz Tourismo 17 RHD.

Autogara din Timișoara

Deschiderea unei autogări moderne în Timișoara reprezintă un alt pas important în dezvoltarea companiei.

S-a plecat de la ideea că Timișoara este unul dintre cele mai dinamice centre economice și comerciale din România și, în același timp, este poarta de ieșire către țările Vest-europene, fiind un punct de atracție pentru firmele tour-operatoare.

Investiția depășește un milion de euro și au fost deja încheiate contracte cu operatori importanți de pe piața românească, dar și din străinătate, precum: Eurolines, Atlassib, Poșta Atlassib, Saiz Tour, Lauer, Dacos, Duda Trans, Obada Trans, XXL Consulting Ab Suedia, Tarsin și CDI.

O altă investiție importantă este cea a înființării stației ITP, unde se realizează inspecțiile tehnice periodice pentru autovehiculele din categoriile B, C și D, atât pentru autovehiculele proprii, cât și pentru terți.

Este de remarcat și dotarea autocarelor și a agențiilor proprii cu aparate de marcat electronice fiscale, precum și crearea de soluții software dedicate activității de transport, cu ajutorul partenerilor firmei, respectiv REZMax, Trans Bileteria Online și Ro Software House, prin care călătorii pot achiziționa biletul dorit, rapid, comod, simplu și sigur.

Totodată, soluțiile software oferă date în timp real despre evoluția rezervărilor, precum și a vânzărilor de bilete.

O investiție recentă, ce vizează îmbunătățirea sistemului de rezervări, este înființarea unui Call Center propriu și punerea la dispoziția călătorilor a unui număr scurt, 0250/997, pentru a crește gradul de preluare a apelurilor.

Radu BORCESCU

radu.borcescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ