Courier & Postal Services Forum 2017

La începutul acestei luni, Govnet Conferences a organizat, la hotelul InterContinental din București, cea de a patra ediție a Courier & Postal Services Forum.

Evenimentul, dedicat curieratului și serviciilor poștale, a adunat întreg „lanțul” implicat în această industrie, operatori, furnizori și clienți, încercând să pună pe tapet problemele și oportunitățile acestui segment.

Forumul a fost organizat cu sprijinul ANCOM, al Asociației Operatorilor de Curierat din România, al Asociației Române a Magazinelor Online și al Asociației Române de Marketing Direct, reprezintând o platformă interactivă unică de prezentări și discuții libere, între reprezentanți la cel mai înalt nivel ai companiilor de curierat și servicii poștale prezente pe piața din România, ai celor mai importanți clienți, furnizori de servicii ori tehnologii pentru industrie, ai autorităților reglementatoare, precum și ai instituțiilor care oferă soluții de finanțare.

Probleme și soluții

În cadrul discuțiilor, au fost aduse în prim plan teme precum dezvoltarea pieței locale de curierat, soluții integrate pentru curieri, timpul de livrare și serviciile suplimentare oferite de curieri, provocările legate de lipsa de personal, defalcarea costurilor legate de plata cu numerar și de e-payment, îmbunătățiri ce ar putea face domeniul să funcționeze mai bine, precum și provocările unuia dintre cele mai dinamice sectoare de business din România.

Pentru segmentul de curierat, anul 2016 s-a dovedit a fi unul bun, cu creșteri imprevizibil de mari care, din păcate, s-au tradus printr-o presiune accentuată pe resursele umane, pe serviciile logistice.

Această presiune s-a reflectat, uneori, în calitatea serviciilor prestate în industria de curierat. Cu ocazia acestui eveniment, au fost dezbătute atât lucrurile bune, cât și cele mai puțin plăcute, cu scopul de a-i face pe furnizorii serviciilor de curierat și poștale și pe clienți să înțeleagă rigorile și direcțiile în care se îndreaptă această industrie.

Oamenii ce fac lucrurile să se miște

Dintre speakerii ce și-au expus părerile și viziunile, putem enumera, printre alții, câțiva reprezentanți ai unor importanți jucători pe această piață, precum Felix Pătrășcanu (managing partner, FAN Courier), Lucian Aldescu (CEO, DPD România), Horia Șerbănescu (Business Development Manager, NEMO Express), Marian Șeitan (General Manager, MediaPost HitMail), Octavian Badescu (General Manager, Sameday Courier), Justine Clark (Industry Marketing Manager, Transport and Logistics Europe, Honeywell Safety and Productivity Solutions), Daniel Dombach (Industry Solutions and Strategy Director, ZEBRA Technologies) și Virgil Adochiței (Project Manager, ROPECO).

Aceștia au analizat, prin prisma companiilor pe care le reprezintă, evoluția pieței de curierat și servicii poștale și au prezentat soluții ce ar putea îmbunătăți bunul mers al industriei, chiar dacă o parte dintre acestea nu sunt aplicabile imediat, din motive obiective.

Alexandru STOIAN

alexandru.stoian@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.