KSC TRANSPORT Ambiție și muncă

KSC Transport cunoaște una dintre cele mai rapide creșteri în segmentul transporturilor din România. Fără o specializare strictă pe o anumită industrie, compania își lărgește portofoliul de clienți, dovedind o capacitate ridicată de adaptare la cerințele specifice fiecăruia dintre aceștia.

Sebastian Kiss,
Managing Director KSC Transport:
„Am crescut cu multă ambiție și multă muncă. Echipa este cea care a împins
firma înainte, alături de perseverența mea maximă.”

teze, destul de mici ca să le pese” – astfel s-ar putea rezuma rețeta care asigură succesul KSC Transport. Astăzi, compania deține un parc de 127 de semiremorci, 44 de capete tractor și un mare număr de subcontractori stabili (peste 80).

Astfel, compania a dezvoltat un cadru puternic, prin care să poată acoperi solicitările de transport ale clienților. În același timp, subcontractanții beneficiază de o serie de avantaje care să îi ajute la menținerea unui nivel scăzut al costurilor – carburant, asigurări, anvelope, piese de schimb…

Pentru o bună monitorizare a curselor, firma a dezvoltat un sistem telematic dedicat semiremorcilor. „Având mai multe semiremorci, am dezvoltat un sistem de monitorizare, realizat împreună cu Cargo Track. Ne interesează poziția, capul tractor la care este cuplată semiremorca și, astfel, aflăm și numărul de kilometri parcurși de capul tractor. Utilizăm flota proprie și asimilată, fără a face diferențe între acestea – subcontractant sau camion propriu”, a arătat Sebastian Kiss, Managing Director KSC Transport.

Criza a adus și oportunități

„Până în 2007, am făcut parte dintr-o altă companie de transport. Atunci, am decis să pornim pe un drum nou. Am început cu șapte camioane și o linie de credit de 15.000 de euro. Chiar dacă a fost un început modest, «sub firul ierbii», am avut mult entuziasm”, a amintit Sebastian Kiss.

Încă de la început, în 2008, firma s-a confruntat cu debutul crizei. „Nu puteam fi pregătiți, pentru că eram în plin avânt investițional, însă am renegociat foarte devreme toate contractele cu finanțatorii (perioade de grație). Aceștia nu aveau, încă, semnalele crizei și nu au înțeles, inițial, de ce solicităm acest lucru, mai ales că eram cu ratele la zi, dar au acceptat, bineînțeles, majorând semnificativ dobânda. Așa erau vremurile atunci”, a arătat Sebastian Kiss.

Cu ajutorul acestor renegocieri, compania și-a păstrat rezerve de cash-flow și a depășit, fără probleme, perioada dificilă, păstrând trendul crescător. „Criza a fost un moment prielnic pentru firmele mici, dar agile, ca și noi, care au știut să se miște corect printre ruinele lăsate de companiile mari”, a spus Sebastian Kiss.

Dinamici și adaptabili

KSC Transport este o companie care caută provocările, iar, la ora actuală, transportul intern se numără printre acestea. „Considerăm că transportul național oferă bune oportunități și ne dorim să dezvoltăm acest segment. Este greu să faci, astăzi, transport intern – ai mult de construit și lucrurile grele îi alungă pe mulți, însă nu și pe noi”, a precizat Managing Directorul KSC Transport.

Un accent important, în cadrul KSC Transport, este pus pe capacitatea de adaptare și deciziile luate rapid. „Trăim într-un context economic foarte complex, mai ales în transporturi, și, de aceea, suntem permanent cu ochii deschiși, pentru a ne adapta la schimbările care apar. Planul nostru este să continuăm să ne extindem flota și să dezvoltăm activități în domenii conexe, care aduc plus valoare mai mult decât transportul – logistică, expediție, precum și alte servicii”, a completat Sebastian Kiss.

Achiziționarea unui depozit de peste 10.000 mp a reprezentat o oportunitate care s-a potrivit perfect planurilor KSC Transport. Anul trecut, cifra de afaceri a depășit 40 de milioane de lei, iar, anul acesta, reprezentanții companiei estimează o creștere cu 30%.

Radu BORCESCU

radu.borcescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.