Mercedes-Benz EURO VI Truck RoadShow 2015

RoadShow-ul a ajuns pentru a treia oară în România, acesta având ca scop readucerea aproape de transportatori a gamei complete de camioane Mercedes-Benz EURO VI.

Această nouă ediție a RoadShow-ului s-a desfășurat în perioada 27 aprilie – 19 iunie în 8 țări europene, Bulgaria, Slovenia, Croația, Serbia, Ungaria, Slovacia, Letonia și România.

În cadrul evenimentului, potențialii clienți, transportatorii, dar nu numai, au avut ocazia să se convingă de abilitățile camioanelor Mercedes-Benz. Cei dornici să conducă un camion au avut la dispoziție toată gama, Actros, Antos, Arocs, Atego, dar și Unimog, acesta din urmă reprezentând elementul de spectacol pentru mulți dintre cei prezenți. În România, caravana producătorului german a făcut cinci opriri, exclusiv în locații partenere Mercedes-Benz, la Sebeș, Pitești, București, Suceava și Oradea.

Monitorizare FleetBoard

Cei care au condus camioanele prezentate în cadrul evenimentului au putut vedea rezultatele obţinute în timpul sesiunii de condus, cu ajutorul sistemului de telematică FleetBoard. Acest sistem oferă proprietarilor și managerilor de flote o analiză unică a performanței fiecărui șofer și face posibilă urmărirea permanentă a camioanelor, oriunde lucrează acestea.

La Roadshow, reprezentanţii FleetBoard au fost prezenţi pentru a consilia clienţii în utilizarea sistemului, dar și pentru a oferi informaţii despre FleetBoard DriversLeague, competiţia internaţională organizată de Daimler FleetBoard GmbH, ce a luat startul în luna mai.

Programul FuelDuel

Una dintre noutățile aduse cu ocazia acestei ediții a RoadShow-ului este lansarea în România a programului Fuel Duel, în cadrul căruia Actros se „duelează“ cu orice alt camion concurent, în privinţa eficienţei.

La nivel european, Mercedes-Benz Actros a realizat deja peste 1.000 de „dueluri“, iar Actros a ieşit câştigător în peste 90% dintre acestea la consumul de combustibil. Programul în România a fost lansat în luna iunie şi este dedicat clienţilor care nu deţin în flota lor noul Actros. Timp de 17 zile, aceştia pot să testeze şi să compare noul Actros cu orice alt camion din propria flotă.

Camioanele Actros Fuel Duel sunt configurate într-o specificație comună camioanelor de transport pe distanțe lungi, incluzând FleetBoard și PPC. La preluarea camionului, şoferul este consiliat de Driver-Trainer-ii Mercedes-Benz pentru obţinerea celor mai eficiente valori ale consumului de combustibil.

Totodată, proprietarii de camioane ce au participat la Roadshow au beneficiat de prezentări ale serviciilor post-vânzare, având posibilitatea de a afla informaţii utile despre operaţiunile de service în cadrul activităţilor de transport şi despre modul în care își pot estima și controla costurile de exploatare.

Avantaj client

Luând în considerare contextul pieţei, care prezintă din ce în ce mai multe oportunităţi, Mercedes-Benz oferă, în mod constant, soluţii personalizate fiecărui client. Producătorul german asigură o serie de avantaje şi în segmentul pieselor de origine Mercedes-Benz prin intermediul campaniilor care sprijină proprietarii de camioane mai vechi în procesul de achiziţie a pieselor.

Totodată, Mercedes-Benz România pune la dispoziția clienţilor pachete integrate de produse şi servicii premium, ce oferă transportatorilor o soluție completă de achiziție și întreținere a camioanelor. Componenta de servicii post-vânzare, alături de soluțiile de finanţare de la Mercedes-Benz Financial Services se adresează în mod personalizat nevoilor fiecărui transportator, astfel încât întregul pachet să asigure cele mai scăzute costuri în exploatare.

Aceste campanii se bucură de un succes din ce în ce mai mare în rândul clienţilor. Prin intermediul EURO VI Truck Roadshow, Mercedes-Benz România reconfirmă promisiunea „Trucks you can trust“, subliniind excelenţa produselor, serviciilor, precum şi pregătirea personalului Mercedes-Benz România.

Vedetele caravanei

Mercedes-Benz a pus la dispoziţia doritorilor de drive-test toate modelele din noua generaţie EURO VI: trei Actros 1845 LS echipate cu sistemul de telematică FleetBoard și Predictive Powertrain Control (PPC, sistemul tempomat cu capacități de anticipare), dintre care două cu semiremorci Schmitz Cargobull, un cap tractor Actros 1842 LS cu FleetBoard și PPC, trei Arocs: 3240 B – echipată cu malaxor de beton Liebherr, 2540 L – echipată cu cârlig pentru manipulat containere marca Hiab, 4142 K – echipată cu benă basculabilă Schmitz Cargobull, un Antos 2540 L carosat de Kontex, cu platformă cu obloane şi prelată, un şasiu Atego 1221 L, echipat cu dubă închisă marca Davidson şi un Unimog U 423 carosat cu benă basculabilă pe trei părți. Doritorii au condus camioanele sub coordonarea consultanţilor Driver Training, care, la final, au împărtăşit informaţii şi sfaturi legate de modul în care îşi pot îmbunătăţi stilul pentru un condus cât mai eficient şi sigur.

Rolf Rosendaal, After-Sales Manager Mercedes-Benz România:

„Dacă în 2014, declaram că, din punct de vedere servicii post-vânzare, suntem pregătiţi pentru tehnologia EURO VI, în 2015 putem afirma cu mare convingere faptul că deţinem toate informaţiile necesare pentru a oferi cele mai bune soluţii personalizate pentru posesorii de camioane Mercedes-Benz. Mai mult, anul acesta suntem pregătiţi să transferăm cele mai noi tehnologii şi modelelor din anii trecuţi, obținând astfel un cost total de exploatare mai bun. Un exemplu concret este sistemul PPC (Predictive Powertrain Control – reduce consumul de combustibil cu până la 5%), un sistem inovator care foloseşte hărţi digitizate şi GPS-ul în combinaţie cu Mercedes PowerShift 3. Astfel, optimizarea consumului de combustibil este evidentă atât pentru distanţe lungi, cât şi pentru distanţe mici de drum.“

Ovidiu Pintilie, Sales & Marketing Manager Trucks Mercedes-Benz România:

„FleetBoard Drivers League este o competiţie deja tradiţională, clienţii noştri o cunosc de mulţi ani şi ne bucurăm că, de la o etapă la alta, conducătorii auto români care se înscriu sunt din ce în ce mai mulţi, dar, mai ales, mai buni.“

Alexandru STOIAN

alexandru.stoian@ziuacargo.ro

 

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.