MERCEDES-BENZ: Inovația Uptime

Conectare într-o rețea inteligentă – totul pentru o utilizare și mai eficientă a vehiculelor.

Filosofia după care se ghidează Mercedes-Benz este predictibilitate 100% și disponibilitate maximă a autovehiculului.

Prin conectarea într-o rețea inteligentă, Mercedes-Benz Uptime sporește disponibilitatea, diagnostichează în mod continuu starea autovehiculului și a remorcii cuplate și face recomandări concrete de acțiune. Astfel, vizitele neplanificate de până acum în service vor deveni predictibile, iar perioadele de staționare minimizate.

Prin interconectarea inteligentă dintre vehicul, service-ul Mercedes-Benz și compania de transport, Mercedes-Benz Uptime stabilește noi standarde în industria transporturilor. Rezultatul: o capacitate semnificativ îmbunătățită de planificare a vizitelor în service și un nivel mai ridicat de disponibilitate a autovehiculelor.

Prin inovativul serviciu Mercedes-Benz Uptime se țintește o creștere importantă în ceea ce privește fiabilitatea și rentabilitatea afacerii de transport, având în vedere că necesarul de reparații și întreținere este sesizat din timp și astfel devine planificabil.

Uptime în acțiune:

  • Prin comunicarea continuă a tuturor sistemelor conectate la bord, se generează, zilnic, o cantitate imensă de date, ce pot fi folosite pentru diferite diagnoze ale autovehiculului. Astfel, sunt realizate complet automat și de la distanță multe dintre procedurile de diagnoză, de către Mercedes-Benz Uptime. Rezultatul: motivul defecțiunii este deja cunoscut în service, înainte ca autovehiculul să ajungă acolo.
  • Mercedes-Benz Uptime reușește să transmită automat la centrul autorizat, în decurs de circa 240 secunde după preluarea datelor din camion, recomandările de acțiune pentru service-ul auto. Acest fapt este posibil datorită know-how-ului existent și salvat în serverele back-end ale service-ului Mercedes-Benz. Astfel se asigură diagnoza, recomandări clare de acțiune și identificarea pieselor pe baza instrucțiunilor corespunzătoare de reparații. Sau, pe scurt: pot fi pregătite optim chiar și vizitele neplanificate în service.
  • Sunt peste 1500 de centre autorizate Mercedes-Benz în Europa pentru serviciul Mercedes-Benz Uptime, iar acest fapt duce, de exemplu, la o perioadă de diagnoză de până la 3 ori mai scurtă pentru testul de intrare în service.
  • La majoritatea autovehiculelor, cu Mercedes-Benz Uptime s-au putut reduce cu mai mult de jumătate vizitele neplanificate în service, datorită recunoașterii timpurii a defecțiunilor.

Avantaje:

  • Consiliere individuală, personalizată, prin intermediul service-ului Mercedes-Benz.
  • Planificare maximă și eficiență pentru vizitele în service.
  • Nivel ridicat de disponibilitate a autovehiculelor din flotă.
  • Transparență în timp real cu privire la starea autovehiculelor din întreaga flotă.
  • Informare imediată și recomandări clare de acțiune, în cazul necesarului identificat de reparație și de întreținere.
  • Soluții integrate pentru camioane și semiremorci.
  • Prețuri de service atrăgătoare pentru contractele de service, prin integrarea Mercedes-Benz Uptime.

Mercedes-Benz Complete

Mercedes-Benz Uptime este parte integrală a contractului de service Mercedes-Benz Complete. Toate celelalte contracte de service ale Mercedes-Benz pot fi combinate cu Mercedes-Benz Uptime. Astfel, prin combinația optimă dintre conectarea într-o rețea inteligentă a autovehiculelor și contractul de service Mercedes-Benz, se obține un dublu beneficiu.

Alexandru STOIAN

alexandru.stoian@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.