NOUL RENAULT MASTER: Sărbătoarea… Red EDITION

Cu o parte din față nouă, cu un nou interior, noi motoare și noi sisteme de asistență a șoferului, Renault Trucks lansează pe piață noul Master. Pentru a marca ocazia, Renault Trucks a dezvăluit o versiune exclusivistă, Master Red EDITION. Vehiculul super-echipat este disponibil în cadrul gamei Master, diesel și electric.

Renault Trucks lansează noul Master, care prezintă o zonă frontală mai robustă, cu un design mai îndrăzneț, un interior complet nou, cu un bord și un volan reproiectate, alături de spații de depozitare funcționale și ergonomice. Noul Master oferă, de asemenea, noi sisteme de asistență a șoferului, printre care se numără frânarea activă, vizibilitate permanentă către partea posterioară, sistem de avertizare unghi mort și asistență parcare spate și față.

Vehiculul propune șase motoare diesel Euro 6d-TEMP și Euro VI, care dezvoltă puteri maxime de la 130 la 180 CP și cupluri de până la 400 Nm, alături de un motor electric de 57 kW. Toate motorizările diesel sunt echipate cu tehnologie Twin-Turbo, care combină un cuplu redus al motorului cu un grad înalt de putere, pentru o conducere optimă. Consumul de combustibil este, astfel, redus cu până la 1 l/100 km, iar emisiile de CO2 sunt ținute sub control.

Master Red EDITION, versiunea exclusivistă

Disponibil în orice versiune – panel van, șasiu-cabină și platformă-cabină, Renault Trucks Master Red EDITION este echipat standard cu un nou motor Euro 6D-TEMP, de 150 CP/385 Nm.

La exterior, Master Red EDITION este echipat cu o grilă rezistentă și elegantă, cromată, care se asortează perfect cu noile faruri full-LED ale vehiculului.

La interior, noua tapițerie a scaunelor, de culoarea cărbunelui, inserțiunile din crom la nivelul gurilor de ventilație ale sistemului de aer condiționat și la nivelul butoanelor, precum și un nou schimbător de viteze negru cu elemente cromate, sporesc armonia creată de către liniile suple și moderne ale designului.

Master Red EDITION este echipat cu o măsuță glisantă care oferă o zonă adițională de muncă sau relaxare, la care se adaugă un torpedo care suplimentează volumul de depozitare. De asemenea, oferă, ca dotare standard, un încărcător wireless.

Master Red EDITION a fost echipat standard și cu noi echipamente de natură să îmbunătățească siguranța și confortul șoferului (aer condiționat, regulator și limitator de viteză, sistem de activare automată a ștergătoarelor și a farurilor) și include noi funcțiuni, care includ un radio USB Bluetooth, sistem de asistență vânt lateral și o cheie pliabilă cu două butoane.

Echipamente opționale

  • AEBS – frânare activă.
  • Vizibilitate posterioară permanentă: un ecran conectat la o cameră de luat vederi poziționată în partea posterioară a vehiculului permite șoferului să monitorizeze această zonă, suplimentar față de vizibilitatea oferită de oglinzile retrovizoare.
  • Asistență la parcare: un radar frontal îl suplimentează pe cel posterior, alături de o cameră de luat vederi, pentru manevrare mai ușoară.
  • Sistem de avertizare unghi mort: un semnal luminos încorporat în oglinzile laterale avertizează în ceea ce privește prezența unui vehicul în unghiul mort al ș
  • Încuietori suplimentare de siguranță la nivelul ușilor spate și laterale pentru a crește gradul de securitate a spațiului de încărcare.
  • Sistem multimedia Medianav 4: multi-touch screen de 7” cu Android AutoTM și Apple CarPlayTM, care permite folosirea aplicațiilor telefonului în timpul condusului.

Modelul de lansare Red EDITION consolidează angajamentul Renault Trucks față de segmentul vehiculelor comerciale ușoare. Producătorul francez a marcat o creștere constantă a performanțelor sale pe acest segment, cu vânzări în creștere cu până la 10% pe an în ultimii patru ani.

Renault Trucks își oferă experiența din domeniul vehiculelor grele și know-how-ul consilierilor săi de vânzări și al atelierelor sale service tuturor profesioniștilor, de la micii artizani, până la experții distribuției urbane.

Adaptarea: Raluca MIHĂILESCU

raluca.mihailescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.