Noutati de la Continental

Povestea de succes a anvelopei Continental HD Hybrid continua si in anul 2011. Acest tip de anvelopa cu utilizare mixta, atat pentru traficul regional cat si pentru cel de mare distanța, a inregistrat un mare succes pe piața europeana a transporturilor imediat dupa lansarea sa de anul trecut. Dar nici transportul de distributie nu a fost uitat. Acum sunt disponibile noi tipuri de anvelope LSR1+ pentru puntea de directie precum si LDR1+ pentru puntea motoare.

Cu combinatia de profil canelat si profil bloc, anvelopa HD Hybrid acopera in mod ideal toate conditiile de utilizare pentru autocamioane grele. Structura tridimensionala preformata a benzii de rulare se bazeaza pe un concept de constructie unic, cu o pondere uniforma a modelelor de profil. De la starea noua si pana la ultimul kilometru, combinatia de profil canelat/profil bloc a anvelopei HD Hybrid atinge maximul posibil in ceea ce priveste rezistenta redusa la rulare si, implicit, consumul minim de carburant. De-a lungul duratei sale de viata, structurile initiale de profil canelat se transforma in lamele cu aderenta foarte mare. Pe de alta parte, lamelele avand initial forma de picatura se transforma, pe masura ce cauciucul se uzeaza, in caneluri. in felul acesta, raportul dintre lamelele aderente si profilul lin de rulare ramane identic pe intreaga durata de viata a anvelopei HD Hybrid. Structura de profil bloc preformata suplimentar transforma HD Hybrid intr-o anvelopa universala, de inalta performanta, cu excelente proprietati de tractiune chiar si in afara autostrazii sau in conditii meteorologice vitrege.

Noi generatii de anvelope pentru distributie

Cu introducerea noilor tipuri de anvelope LSR1+ pentru puntea de directie precum si LDR1+ pentru puntea motoare, Continental ofera raspunsul perfect la provocarile multiple din traficul de distributie regional si interregional. Noile anvelope, in format de 17,5 toli si latimi intre 205 si 265 milimetri in sectiune transversala de 75, isi demonstreaza calitatile in conditiile exigente din transportul de distributie, atat in orase cat si in cursele lungi de pe sosele sau autostrazi. Cu un amestec de materiale complet nou, s-a putut reduce rezistenta la rulare cu pana la 10 procente, fara a se afecta comportamentul de rulare si durata de viata. Cu noile tipuri de anvelope se reduc astfel consumurile de carburant intre 3 si 4 procente in conditiile cresterii parcursului total de utilizare in practica de zi cu zi. Anvelopa pentru puntea de directie LSR1+, cu designul specific al profilurilor 3 plus 2, prezinta proprietati deosebit de bune in ceea ce priveste conducerea autovehiculului. Structura inchisa a umarului face ca anvelopa noua pentru autocamioane de distributie sa fie stabila la fortele de forfecare laterale care apar in curbe. Replica anvelopei LDR1+ pe puntea motoare a fost conceputa consecvent, cu multe orificii transversale si cu o baza inalta a profilului la tractiune optima, in conditiile unei rezistente reduse la rulare. Structura consacrata a ambelor tipuri de anvelope cu talon stabilizator din otel, suporturile triunghiulare de centura si tehnologia AirKeep brevetata, destinata contracararii pierderilor lente de aer comprimat, asigura caracterul rezistent al noilor anvelope.

Raluca MIHAILESCU

raluca.mihailescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.