O soluție „tailor made”

Închirierea aduce o serie de avantaje, care țin, în special, de stabilitate și flexibilitate. Iar atunci când în spatele ei se află o companie cu experiență, precum TIP Trailer, pot fi găsite soluții aproape pentru orice. Cel puțin în domeniul semiremorcilor…

Cei care au nevoie de o semiremorcă pentru o zi, pot găsi o soluție pe segmentul de închiriere. Avantaje aduc, însă, și contractele pe termen lung.

Clientul va beneficia de un cost fix, pe toată durata de derulare a contractului, și nu va avea surprize de fluctuații. În plus, nu va mai avea bătăi de cap în ceea ce privește service-ul, pentru că tot ceea ce ține de uzura normală a semiremorcii este inclus în rată. TIP Trailer gestionează managementul intervențiilor, iar clientul este informat cu privire la programarea lor, fiind indicat service-ul unde trebuie să se prezinte. Mai mult decât atât, rata de închiriere reprezintă, în prezent, o cheltuială total deductibilă, vehiculele care fac obiectul contractelor fiind considerate extrabilanțiere.

Flexibili

Foarte importantă este, de asemenea, flexibilitatea pe care o poate oferi un contract de închiriere. De exemplu, poate fi încheiat un contract pe 2-3 sau, chiar, pe 10 ani, în unele cazuri. Dacă, însă, între timp, apar elemente neprevăzute, iar modelul de business se schimbă, generând necesități noi, din punctul de vedere al semiremorcilor, se poate găsi oricând o soluție pentru înlocuirea echipamentului, sau pentru schimbarea unor elemente contractuale, ceea ce, în cazul altor genuri de finanțare, este mai dificil. Bineînțeles, întotdeauna, flexibilitatea costă. Astfel, atunci când contractezi finanțarea pentru un echipament pe care mâine îl vei da înapoi, prețul reflectă acest lucru, dar, atunci când contractul reflectă stabilitate, prețul va scădea.

Cei care au, de exemplu, contracte pe termen lung, beneficiază de un preț preferențial, pentru remorcile pe care le închiriază, pentru perioade scurte, în timpul vârfurilor de activitate, față de un client fără istoric.

Soluții de schimb apar și în momentul în care se strică o semiremorcă. Iar dacă problemele țin de uzura normală, înlocuirea pentru perioada reparațiilor nu se face contra cost.

Atenți la istoric și la nevoi

Luarea unei decizii de finanțare este direct influențată de complexitatea solicitării clientului. În mod normal, este vorba despre o durată de 2 zile, dar, atunci când nu este vorba despre echipamente noi, costisitoare, echipate în funcție de cerințele clientului, despre contracte de milioane de euro, poate ajunge și la o lună. Este indicat ca firmele care solicită finanțare să dispună de un istoric, care să reflecte, măcar, un an de activitate. Dar deciziile de finanțare se iau și în funcție de valoarea echipamentului care face obiectul contractului, putând fi acordate finanțări inclusiv companiilor înființate în anul în curs, dacă demonstrează că au contracte care funcționează deja.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.