Renault Premium Route – Primul din sapte

Dupa trei ani in care 7 camioane produse de 7 fabricanti diferiti au fost testate pe piata germana in conditii normale de operare, de catre compania germana de transport Spedition Fehrenkötter, in colaborare cu grupul de presa ETM-Verag, Renault Premium Route a iesit pe primul loc, se arata intr-un comunicat al Renault Trucks.

Conform rezultatelor testului, modelul ofera cele mai scazute costuri de operare dintre camioanele testate si are cel mai redus consum de combustibil. De asemenea, serviciile post-vanzare oferite de constructor au contat in stabilirea clasamentului final.

Cand a cumparat sapte vehicule apartinand celor 7 marci de camioane active pe piata, transportatorul german Fehrenkötter a dorit sa afle care e cel mai bun camion in termenii fiabilitatii si costurilor operationale, dar si din punctul de vedere al relatiilor cu clientii si activitatii de service. Dupa utilizarea in activitatea de zi cu zi timp de trei ani, Renault Premium Route a fost declarat castigator din punctul de vedere al consumului de combustibil si costurilor operationale.

Cifrele vorbesc de la sine

Dupa ce a parcurs, in trei ani, 401.325 km, costurile de operare ale modelului Renault Premium Route au fost calculate in medie la 63,34 eurocenti pe kilometru. Consumul de combustibil al vehiculului este, tot in medie, de 32,4 l/100 km. Aceste rezultate confirma eficienta modelului, foarte importanta pentru operatorii de transport, mai ales in conditiile actuale.

„Consumul lui este senzational“, a declarat Joachim Fehrenkötter. „In ciuda faptului ca are trei axe, consuma foarte putina motorina. Mai mult, este foarte placut de condus, in special datorita cutiei de viteze robotizate, si este foarte confortabil“.

Specializat in transportul international de utilaje agricole, rulote de camping si vehicule de transport, grupul Fehrenkötter opereaza o flota de aproximativ 200 de vehicule care, pana acum, au fost furnizate de un singur constructor. Acest test particular de trei ani a fost realizat cu 7 vehicule de serie, autosasiuri in configuratie 6×2, avand motorizari cu puteri maxime cuprinse intre 400 si 420 CP. Vehiculul castigator este un Premium Route 410.25 6×2 rigid si a fost condus de un singur sofer in transport national si de catre doi soferi la international.

Au fost luate in calcul toate costurile antrenate de utilizarea vehiculelor, inclusiv pretul de achizitie, costurile de intretinere, reparatiile, timpii de imobilizare etc. Astfel, transportatorul a comparat si serviciile post-vanzare ale constructorilor si calitatea relatiilor cu clientii, fiind luate in conside rare atat manopera, cat si costurile cu piesele de schimb.

Raluca MIHAILESCU

raluca.mihailescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.