RENAULT TRUCKS: Gama OptiTrack se extinde

Renault Trucks a anunțat, la începutul lunii iunie, extinderea gamei sale OptiTrack. Acest sistem, care dispune de motoare hidraulice pe roțile față, îi oferă vehiculului o forță de tracțiune suplimentară temporară. Disponibil pe Renault Trucks C, va echipa, de acum înainte, și configurațiile 8×4 și 8×2*6.

OptiTrack este o tehnologie pe care Renault Trucks a dezvoltat-o încă din 2009, destinată creșterii forței de tracțiune a vehiculului, în același timp cu un control atent al consumului și cu menținerea unei sarcini utile înalte. Acum disponibil pe Renault Trucks C în configurații 8×4 (cu motoare DTI 11 și 13) și 8×2*6 (cu motor DTI 11), OptiTrack conferă vehiculului un plus temporar de forță de tracțiune, prin intermediul a două motoare hidraulice situate în butucii roților de pe a doua axă față.

Acest sistem face ca vehiculul să beneficieze de tracțiune integrală la cerere, pentru o scurtă perioadă, fără să fie supus neajunsurilor unei tracțiuni integrale „convenționale”, în special în ceea ce privește consumul de combustibil, înălțimea de încărcare, costurile de întreținere și masa suplimentară.

Disponibilă pe două configurații suplimentare, oferta OptiTrack acoperă acum majoritatea configurațiilor folosite în sectorul construcțiilor: 4×2, 6×4, 6×2*4, 8×2*6 și 8×4 (numai cu volan stânga). Acest lucru înseamnă că, indiferent de domeniul lor de activitate, clienții pot acum alege un vehicul cu un grad mai mare de mobilitate, o sarcină utilă mai mare și un consum de combustibil mai bun, atunci când nu au nevoie constant de tracțiune integrală.

Tracțiune de la 0 km/h

Prin simpla apăsare a unui buton de pe bord, șoferul poate activa sau dezactiva sistemul, atât pentru mers înainte, cât și pentru marșarier. OptiTrack este operațional începând de la 0 km/h și se dezactivează automat, atunci când viteza vehiculului ajunge la 25 km/h. Sistemul se conectează la priza de putere spate, lăsând prizele de putere de pe cutia de viteze complet disponibile. OptiTrack este asociat cu cutia manuală automatizată Optidriver, standard pe toate vehiculele Renault Trucks. În fine, pentru un grad optim de siguranță, OptiTrack este acum compatibil și cu retarderul hidraulic Voith.

Renault Trucks C OptiTrack poate depăși situațiile dificile, menținând, în același timp, o sarcină utilă mai mare decât cea a unui vehicul cu tracțiune integrală (o diferență de 600 kg). Comparativ cu gama EURO 5, Renault Trucks a redus masa sistemului cu 90 kg. Datorită masei la gol optimizate, vehiculele din gama Renault Trucks C oferă o sarcină utilă remarcabilă.

Prioritate pentru confort, siguranță și productivitate

Prin alegerea unui vehicul OptiTrack, transportatorii îmbunătățesc productivitatea vehiculului lor: misiunile șoferilor sunt mai sigure, indiferent de condițiile meteorologice, iar consumul de combustibil este optimizat. A fost acordată o atenție specială și confortului șoferului. Înainte de toate, simplitatea sistemului permite celui de la volan să depășească o situație dificilă în deplină siguranță. Confortul este asigurat, de asemenea, de către înălțimea mai redusă a șasiului, comparativ cu cea a unui vehicul cu tracțiune integrală, facilitând accesul în cabină și conferind vehiculului mai multă stabilitate.

Cu noua ofertă OptiTrack pe gama Renault Trucks C, disponibilă acum cu motorul DTI 13, cu cutia de viteze manuală automatizată Optidriver și cu retarderul Voith, Renault Trucks oferă clienților săi – mai ales celor din zonele montane – instrumentul perfect pentru a-și îmbunătăți productivitatea.

Raluca MIHĂILESCU

raluca.mihailescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.