RENAULT TRUCKS: Game complete, pentru orice utilizare

Renault Trucks pune la dispoziția clienților săi game extinse, actualizate și modernizate de vehicule, pentru orice misiune de transport și pentru orice preferințe, atât convenționale, pe motorină, cât și electrice.

Oferta diesel include gamele T, T High, C și K Evolution 2021, pentru care, de la sfârșitul anului trecut, sunt disponibile motorizări actualizate, de natură să reducă și mai mult consumul de combustibil. Gama electrică include versiuni de distribuție, de aplicații urbane de transport și, chiar, de construcții în mediul urban.

T, T High, C și K Evolution 2021 

Renault Trucks și-a actualizat, în 2021, gamele T, T High, C și K, aducând îmbunătățiri majore în termenii confortului la condus și la bord, ai siguranței și ai productivității.

Design exterior

  • Stil mai impunător, în special la nivelul farurilor, a căror dimensiune a fost redusă, pentru creșterea suprafeței vopsite în partea inferioară a caroseriei.
  • O nouă grilă tip fagure completează designul mai modern și mai elegant al camioanelor Renault Trucks 2021.

Confort îmbunătățit la bord și la condus

  • Nouă coloană de direcție, ajustabilă pe trei axe. Coloana poate fi ajustată cu un singur picior atât pentru setarea poziției, cât și pentru gradul de înclinare a volanului. Ajustarea cu ambele mâini pe volan și blocarea instantanee asigură atât precizie, cât și siguranță.
  • Gamă modulară de scaune. Noi materiale textile, concepute pentru a suporta multele urcări și coborâri zilnice din cabină. O versiune din piele este disponibilă ca opțiune.
  • Noi soluții de depozitare. Suport pentru tabletă și telefon, poziționat la îndemâna șoferului, care oferă acces la mai multe dispozitive simultan și încărcare prin intermediul a două prize USB-C. Nou sertar de depozitare pentru documente A4. Pe partea pasagerului, două spații de depozitare cu o capacitate totală de 7 litri (inclusiv un frigider cu o capacitate de 2 litri).

Zonă de dormit ca acasă

  • Saltea mai groasă cu 13% pentru cușeta tip „Serenity”. Opțional – topper pentru saltea cu spumă de memorie. Salteaua este detașabilă, pentru utilizarea unor cearșafuri pe măsură.
  • Două prize USB-C, pentru facilitarea încărcării dispozitivelor electronice, menținându-le la îndemâna șoferului în timpul perioadelor de odihnă.
  • Echipament Hi-Fi și boxe Focal, pentru îmbunătățirea sunetului în cabină.

Siguranță crescută

  • Faruri LED standard. Durata de viață a unei surse de iluminare LED este de până la 30 de ori mai mare decât a unui bec convențional.
  • Lumini LED suplimentare pe interiorul ușilor, care iluminează pragul ușii, pentru o siguranță crescută pentru șofer atunci când urcă sau coboară din cabină pe timp de noapte.
  • Opțiuni de siguranță: dispozitiv mecanic anti-efracție (blocare de siguranță a ușilor), camere și senzori de proximitate, uși vitrate care oferă o excelentă vizibilitate asupra pietonilor și bicicliștilor.
  • Aplicarea de urgență a frânei de parcare reduce riscul unei mișcări neașteptate a vehiculului când șoferul părăsește cabina, prin blocarea automată a roților, pentru oprirea camionului.

Economii de combustibil de 3%

  • Aerodinamica la nivelul cabinei a fost îmbunătățită, la grila frontală și au fost adăugate extensii ale arcului roților, pentru îmbunătățirea fluxului de aer.
  • Noi tehnologii pentru reducerea consumului de combustibil: nouă versiune Optivision, sistem de cruise control optimizat, cu două moduri de conducere disponibile.
  • Funcțiune „Pulse and Glide” – menținerea vitezei vehiculului în jurul valorii setate în cruise control (+/- 2km/h).
  • Anvelope de categoria A standard pentru Renault Trucks T și T High.

Nouă generație de motoare

Renault Trucks a adus schimbări majore, în 2021, gamelor sale T, T High, C și K, în ceea ce privește designul și confortul în conducere și la bord. Producătorul continuă această evoluție cu introducerea unor noi motoare de 11 și 13 litri Euro VI Step E, DE11 și DE13, care, combinate cu integrarea noilor tehnologii și servicii dedicate, asigură economii de combustibil de până la 10% comparativ cu performanțele generației anterioare de motoare Renault Trucks. 

  • Tehnologii pentru eficiență optimă
  • Tehnologie patentată Wave Piston. Prin redirecționarea flăcărilor în interiorul camerei de combustie, această soluție permite o utilizare mai bună a oxigenului disponibil și, în consecință, o combustie mai bună.
  • Noi injectoare cu precizie îmbunătățită, adaptate noii combustii.
  • Bielele, pistoanele și arborele cotit au fost redesenate și a fost optimizat controlul gazului din carter.
  • Turbo-charger de înaltă performanță, cu timp de răspuns îmbunătățit.
  • Pompă de ulei cu debit variabil, în combinație cu un ulei cu vâscozitate mică.
  • Sistem optimizat de post-tratare.
  • Nouă unitate de control al motorului.
  • Tehnologie Turbo Compound. O turbină suplimentară, poziționată mai jos de turbocompresor, convertește energia reziduală din gazele de eșapament în energie mecanică și o transmite către arborele cotit sub forma unui cuplu motor suplimentar.
  • Software avansat. Smart Torque Control – maximizează timpul petrecut în zona cu cea mai bună eficiență a motorului, fără penalizarea manevrabilității.

Gama electrică Renault Trucks

Gama Renault Trucks Z.E., constând în Renault Master Z.E., Renault Trucks D Z.E. și Renault Trucks D Wide Z.E., de la 3,5 la 26 t, acoperă toată paleta de utilizări urbane, de la distribuție și livrare de mărfuri, la colectarea deșeurilor. Master Z.E. este disponibil deja din 2018, iar modelele D și D Wide Z.E. au început să fie produse în fabrica de la Blainville-sur-Orne în anul 2020.

Renault Trucks Master Z.E.:

  • GVW: 3,1-3,5 t
  • Motor electric de 57 kW
  • Cuplu maxim: 225 Nm
  • Viteză maximă: 100 km/h
  • Stocare energie: baterii Li-ion de 33 kWh
  • Autonomie în ciclu NEDC: 200 km
  • Autonomie în condiții reale de operare: până la 120 km
  • Încărcare 7 kW AC

Renault Trucks D Wide Z.E.

  • GVWR de 19 sau 26 tone.
  • Ampatamente disponibile: 3.900 / 4.100 / 4.300 / 4.500 / 4.750 / 5.000 / 5.250 / 5.500 / 5.800 / 6.100 și 6.800 mm
  • Două motoare electrice cu o putere totală de 370 kW (putere continuă de 260 kW)
  • Cuplu maxim al motoarelor electrice: 850 Nm
  • Cuplu maxim axă: 28 kNm
  • Cutie de viteze cu două trepte
  • Stocarea energiei: baterii litiu-ion, 200 și 265 kWh
  • Autonomie: de la 100 km pentru colectarea deșeurilor, până la 180 km pentru distribuție.

Renault Trucks D Z.E.

  • GVWR de 16 tone
  • Ampatamente disponibile: 4.400 și 5.300 mm
  • Motor electric cu putere de 185 kW (putere continuă de 130 kW)
  • Cuplu maxim al motorului electric: 425 Nm.
  • Cuplu maxim axă: 16 kNm
  • Cutie de viteze cu două trepte
  • Stocarea energiei: baterii litiu-ion de 200 și 265 kWh
  • Autonomie: până la 400 km.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.