Renault Trucks își extinde gama de camioane electrice

Renault Trucks își dezvoltă gama de vehicule, pentru a se adapta varietății de activități de distribuție urbană și pentru a răspunde necesităților clienților săi care au optat pentru vehicule electrice. Acum, un D Wide Z.E. de 19 t s-a adăugat modelelor Renault Trucks D Z.E. și D Wide Z.E. de 16 și de 26 t, care se aflau, deja, în producție din 2020. Constructorul oferă, de asemenea, o gamă mai largă de ampatamente și elemente speciale de conectivitate pentru caroseriile frigorifice.

Renault Trucks își extinde și mai mult gama integral electrică, pentru a îndeplini marea varietate a cerințelor distribuției urbane. Producătorul francez începe producția de serie a modelului Renault Trucks D Wide Z.E. de 19 t, în cadrul fabricii sale de la Blainville-sur-Orne (Calvados), unde se produc, deja, modelele D Z.E. de 16 t și D Wide Z.E. de 26 t.

Vehiculul ideal pentru temperatură controlată

Echipat cu un șasiu cu două axe, pentru manevrabilitate îmbunătățită, camionul Renault Trucks D Wide Z.E. de 19 t este vehiculul ideal pentru distribuție sub temperatură controlată, având o sarcină utilă optimizată.

În plus, Renault Trucks a proiectat un nou sistem pentru creșterea eficienței energetice a camioanelor integral electrice, echipate cu caroserie frigorifică. Camioanele Renault Trucks D și D Wide Z.E. de 16, 19 și 26 t sunt disponibile, acum, cu o opțiune de conectare frigorifică, care furnizează energia necesară pentru sistemul de refrigerare direct de la bateriile de tracțiune, de 600 V.

În fine, pentru manevrabilitate îmbunătățită, Renault Trucks a extins, de asemenea, gama de ampatamente disponibile pentru D și D Wide Z.E., de la 3.900 la 6.800 mm, permițându-i să acopere mai multe aplicații și necesități, în special prin optimizarea distribuției încărcăturii.

Cea mai extinsă gamă de vehicule electrice

Ca parte a angajamentului față de transportul sustenabil, Renault Trucks comercializează, din 2020, cea mai extinsă gamă de vehicule integral electrice de pe piață. Aceste camioane au respect față de calitatea aerului, având emisii zero de CO2 și NOx atunci când se află în funcțiune, ceea ce înseamnă că pot opera indiferent de restricțiile implementate de către autoritățile locale, chiar și în timpul perioadelor de vârf de poluare. Deoarece sunt silențioase, ele pot fi utilizate în centrele orașelor pe timp de noapte, fără a tulbura somnul rezidenților locali. Pentru că vehiculele electrice Renault Trucks răspund necesităților transformării industriei automotive, în special privind tranziția energetică și ecologică, CORAM (Comitetul Director Francez pentru Cercetare în domeniul Auto și al Mobilității) i-a acordat producătorului o subvenție pentru dezvoltarea modelului Renault Trucks D Z.E. de 19 t și a ampatamentelor adiționale.

20 de camioane electrice, pentru Urby

Valoarea Renault Trucks ca fabricant de vehicule integral electrice, precum și fiabilitatea acestor produse sunt confirmate, aproape în fiecare lună, de comenzile din ce în ce mai substanțiale din partea unor importante firme de transport urban și nu numai.

Astfel, pentru a răspunde cererii în creștere din partea clienților săi și înăspririi reglementărilor urbane, în special introducerii graduale a Zonelor cu Emisii Reduse, Urby, specialist în colectare de mărfuri și distribuție capilară, achiziționează o flotă de vehicule integral electrice Renault Trucks.

Urby a optat pentru 20 de camioane Renault Trucks D Z.E. 4×2 de 16 t. Această alegere a fost motivată de tehnologia Renault Trucks care și-a dovedit deja calitățile, de autonomia vehiculelor, care se potrivește cerințelor de utilizare, și de întreținerea asigurată de rețeaua specializată a producătorului.

Aceste 20 de camioane electrice vor fi puse la treabă în aproximativ 15 orașe din Franța, începând cu 2022, inclusiv în Paris, Lyon, Bordeaux, Lille și Nantes.

Renault Trucks, cu angajamentul său față de Înțelegerea de la Paris, de a atinge neutralitatea din punctul de vedere al emisiilor de carbon până în 2050, și-a stabilit ca obiective ca 10% din producția sa să fie electrică până în 2025 și 35% până în 2030. Până în 2040, toate gamele sale vor fi 100% independente de combustibilii fosili.

Renault Trucks D Wide Z.E.

  • GVWR de 19 sau 26 tone.
  • Ampatamente disponibile: 3,900 mm, 4.100 mm, 4.300 mm, 4.500 mm, 4.750 mm, 5.000 mm, 5.250 mm, 5.500 mm, 5.800 mm, 6.100 mm și 6.800 mm
  • Două motoare electrice cu o putere totală de 370 kW (putere continuă de 260 kW)
  • Cuplu maxim al motoarelor electrice: 850 Nm
  • Cuplu maxim axă: 28 kNm
  • Cutie de viteze cu două trepte
  • Stocarea energiei: baterii litiu-ion, 200 kWh și 265 kWh
  • Autonomie: de la 100 km pentru colectarea deșeurilor, până la 180 km pentru distribuție.

Renault Trucks D Z.E.

  • GVWR de 16 tone
  • Ampatamente disponibile: 4.400 mm și 5.300 mm
  • Motor electric cu putere de 185 kW (putere continuă de 130 kW)
  • Cuplu maxim al motorului electric: 425 Nm.
  • Cuplu maxim axă: 16 kNm
  • Cutie de viteze cu două trepte
  • Stocarea energiei: baterii litiu-ion de 200 și 265 kWh
  • Autonomie: până la 400 km.

Raluca MIHĂILESCU

raluca.mihailescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.