România, punct strategic pe harta WebEye

Țara noastră a devenit un punct de importanță strategică pentru compania WebEye din Ungaria, ce dezvoltă soluții telematice dedicate managementului de flote auto. Acest lucru este confirmat de performanța financiară a companiei în România, aflându-se pe poziția a doua din punct de vedere al cifrei de afaceri, profitului și vânzărilor în cadrul grupului, care este prezent în 12 țări din Europa.

2015 a fost un an prolific pentru WebEye România, compania încheind „pe plus”, iar așteptările de la 2016 sunt de ascensiune. Prezența pe plan local a fost întărită prin redeschiderea biroului din Sibiu, urmând ca, până la finalul anului, să fie operațional și biroul din Suceava. Apoi, se va deschide un birou și la Constanța, în timp ce birouri precum cel din București își măresc echipa constant.

Trend ascendent

În acest moment, filiala din România a WebEye are 38 de angajați, față de numai 26 la începutul anului 2015. Poziția ascendentă se datorează câștigării de noi clienți, în condițiile unui interes crescut al companiilor de transport de a investi în soluții telematice sofisticate, ca o condiție esențială pentru optimizarea operațiunilor.

WebEye România a câștigat clienți noi, precum LPX Trans, care a devenit un client-cheie după ce, în perioada august-septembrie, și-a dotat întreaga flotă, dar și prin încheierea de parteneriate importante. Unul dintre acestea este cu EVW Holding, unic importator al camioanelor DAF în România, care presupune nu doar promovarea reciprocă, ci și dotarea camioanelor demo cu soluțiile telematice WebEye.

În plus, compania a făcut un pas important în dezvoltarea colaborării cu grupul de firme RER (Recuperare Ecologică și Reciclare SRL), în vederea dotării flotei din Buzău cu echipamente telematice. „La fel de important, eforturile noastre s-au concentrat pe menținerea portofoliului actual de clienți, din care fac parte unii dintre cei mai mari transportatori, precum: Filip, Luar, International Transporte Popovici, Transcom, Fornetti Romania, PanKarpathia, Galassini Romania, Viator&Vektor, Rodbun, Havi Logistics etc”, a spus Levente Gall, director de vânzări WebEye România.

WebEye la nivel global

Performanța globală a grupului a fost bună în 2015, numărul abonamentelor înregistrând o creștere de 17%. Astfel, în perioada octombrie 2014 – octombrie 2015 au fost instalate aproximativ 7.000 de echipamente telematice noi.

Levente Gall

„Economiile statelor în care avem operațiuni au înregistrat mici creșteri, ceea ce le-a permis furnizorilor de soluții telematice să câștige clienți noi. Cei mai mulți transportatori dețin cel puțin sisteme de bază de management al flotelor iar creșterea a fost alimentată mai ales de faptul că au ales soluții mai complexe pentru a-și upgrada echipamentele existente”, a explicat Levente Gall. Performanța biroului din București a avut un impact relevant asupra WebEye România, filială ale cărei afaceri au avut un avans de 34% în perioada septembrie 2014 – septembrie 2015. Astfel, cifra de afaceri va atinge 2,5 milioane de euro până la finalul anului, iar compania estimează că aceasta va crește în continuare în 2016, la peste 3 milioane de euro.

Levente Gall, director de vânzări WebEye România: „Suntem consecvenți planurilor noastre de dezvoltare și până acum am respectat «graficul» extinderii rețelei. Ce-i drept, deschiderea de filiale noi nu este chiar o misiune ușoară, întâmpinăm dificultăți în recrutarea personalului. Chiar și așa am continuat să creștem, astfel că, până la finalul anului 2015, vom avea peste 7600 de abonamente active în România. Adică peste 7600 de vehicule echipate cu sisteme telematice, în creștere cu 21% față de aceeași perioadă a anului trecut. Ne menținem poziția a doua în grup, după Ungaria, din punct de vedere al performanței economice.”

Câteva cifre

Rețeaua WebEye: Ungaria, România, Portugalia, Germania, Croația, Cehia, Slovacia, Slovenia, Polonia, Bulgaria, Serbia, Rusia

Număr total de angajați: peste 300

Număr total de abonamente active: peste 40.000

Clienți la nivel internațional: Spar, Schwarzmuller, Metro, Linde, Tesco, Sara Lee, British American Tobacco, Holcim, MF Cargo, Revesz Group, Waberer’s Szemerey, BHS Trans, Gebrüder Weiss, DHL

Clienți în România: Filip, Luar, International Transporte Popovici, Transcom, Fornetti Romania, PanKarpathia, Galassini Romania, Viator&Vektor, Rodbun, Havi Logistics, Smithfield.

Alexandru STOIAN

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.