RPTCY 2018. RVG SPEED: Responsabilitate și muncă

Compania RVG Speed mizează tot mai mult pe turism, configurându-și parcul de autocare pentru a asigura pasagerilor un nivel deosebit de confort.

Compania a apărut în 1996, operând, inițial, pe curse județene și interjudețene, având ca bază de plecare municipiul Botoșani. Ulterior, cursele ocazionale, naționale și internaționale, au câștigat tot mai mult teren.

Practic, transportul turistic a devenit, în ultimii ani, principalul vector de dezvoltare pentru RVG Speed.

„Colaborăm cu numeroase agenții de turism externe, iar, de curând, ne-am axat și pe transportul regulat special, la nivelul județului Botoșani. Avem contract cu principalii producători de confecții din județ. La ora actuală, transportul de convenție înseamnă 60% din activitatea companiei”, a precizat Radu Grigoraș, director general RVG Speed.

Compania dispune de un parc important, de peste 100 de mașini, microbuze și autocare.

O atenție specială a fost acordată stabilității financiare, compania având, la ora actuală, parcul achitat aproape integral – doar 10 mașini mai sunt în leasing.

„Creșterea afacerii s-a realizat cu multă responsabilitate și multă muncă. Ne-am concentrat mult pe șoferi, discutând cu ei, școlarizându-i și pregătindu-i pentru a face față diferitelor situații care pot apărea”, a explicat Radu Grigoraș.

Realizarea propriului service, modern și bine echipat, contribuie semnificativ la menținerea unui nivel redus al costurilor.

Investiții în funcție de legislație

La ora actuală, RVG Speed acoperă majoritatea segmentelor de transport călători, iar concentrarea pe o anumită zonă va fi influențată de evoluția legislativă.

„Investițiile viitoare sunt influențate de deciziile ce vor fi luate pe plan legislativ. În funcție de acestea, ne vom concentra pe turism sau transport regulat. Anul acesta este, pentru noi, unul de ezitare și așteptare. Din punct de vedere al mașinilor, ne vom concentra pe microbuze și autocare configurate pentru turism, considerând că doar acești călători apreciază cu adevărat calitatea serviciilor oferite”, a arătat directorul general RVG Speed.

La ora actuală, o configurație preferată de companie, pentru autocar sau microbuz, presupune scaune confortabile, cu spațiu generos pentru picioare, prize 220 V și USB la fiecare scaun, monitoare separate pentru fiecare scaun, pentru filme și muzică, antenă satelit (180 de posturi internaționale), existând, în acest sens, un abonament cu un furnizor de servicii TV.

Managementul companiei privește cu mult optimism viitorul.

„Avem o echipă tânără și entuziastă și nu avem motive să ne plângem. Știm foarte bine ce vrem să facem. Ne place să facem transport și, indiferent de schimbările care vor surveni pe piață, știm că ne vom descurca, ne vom plia pe respectivele condiții. Nu ne temem nici măcar de marii transportatori din străinătate, care ar putea să intre în România”, a declarat directorul general al companiei.

Radu Grigoraș

Radu Grigoraș, director general RVG Speed: „Dacă se decide liberalizarea, ne vom adapta fără nicio problemă la noile realități. În cazul liberalizării, o bună dezvoltare va fi, în mare măsură, influențată de modul în care operatorii de transport se vor concura. O concurență prea agresivă ar putea pune în pericol evoluția tuturor firmelor.

Va trebui să găsim modalități pentru a păstra o interacțiune constructivă, lucru care cred că se va întâmpla la nivelul județului Botoșani. Oricum, noi suntem pregătiți pentru orice.”

Radu BORCESCU

radu.borcescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.