RPTCY 2025. CDI TRANSPORT INTERN ȘI INTERNAȚIONAL: Dezvoltare corectă, succes organic

Unul dintre pilonii transportului de persoane din România, dar și cu activitate pe plan internațional, CDI Transport Intern și Internațional este „în joc” de peste 25 de ani.

Compania este una dintre cele mai mari din România pe segmentul de transport pasageri, având peste 150 de vehicule, mai mult de 2 milioane de călători transportați, peste 16 milioane de kilometri parcurși pe an. Totul în condițiile în care cifra de afaceri se apropie de 25 de milioane de lei.

Cu o suprafață de 16.897 mp, sediul include o clădire pentru birouri, cu 4 etaje, și o unitate de service auto cu stație ITP și vopsitorie.

Principalul obiect de activitate al CDI este transportul regulat de călători (angajați), urmând, apoi, transportul de pasageri pe rute interjudețene, excursiile ocazionale (excursii, team-building-uri, circuite turistice) și transport internațional (spre Italia).

CDI se află într-o permanentă adaptare la noile tehnologii și se bazează pe mijloace de transport ecologice, pentru a atinge excelența operațională, angajându-se ferm să protejeze mediul înconjurător prin măsuri proactive.

Siguranța activă pe care o furnizează în timpul călătoriilor este dovada angajamentului companiei față de respectul și loialitatea pe care le împărtășește cu comunitățile locale.

CDI este într-o continuă evoluție, având puncte de lucru în orașele importante din România: Brașov, Bistrița, Craiova, Câmpina, Oradea, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Târgu Mureș și Târgu Jiu.

Valorile companiei

Respectul, siguranța și loialitatea reprezintă valorile asumate de către CDI Transport Intern și Internațional. Respectul stă la baza relației cu clienții, în toate acțiunile companiei, în relația cu partenerii de afaceri, în relația cu angajații și în relația cu mediul înconjurător. Siguranța călătorului, în domeniul transportului de persoane, este esențială, iar loialitatea este transmisă prin toate aspectele activității companiei pentru a asigura dezvoltarea de relații pe termen lung.

Efortul CDI de a menține un nivel decent al tarifelor pe piață a fost cu atât mai important cu cât majoritatea clienților provin din „middle class”, segmentul cel mai afectat, în perioadele de criză. Așadar, managementul CDI a considerat că trebuie să facă tot posibilul pentru ca această categorie de persoane să nu resimtă transportul ca pe o povară financiară. Mai mult, există anumite categorii (studenți, pensionari, persoane cu dizabilități) care se bucură de facilități de transport.

CDI este o companie care manifestă atenție și față de persoanele cu anumite dizabilități. Filozofia conducerii companiei față de această situație are la bază principiul conform căruia a fi uman și a nu-ți urmări doar propriul interes este foarte important într-o afacere. Astfel, compania dispune de logistica necesară pentru persoanele cu dizabilități și mașini dotate corespunzător.

Flotă în constantă modernizare

CDI a pus, în permanență, accentul pe sporirea nivelului de confort oferit călătorilor. S-au achiziționat mașini noi și există un continuu proces de înnoire a flotei, care implică înlocuirea microbuzelor cu autocare, mai ales pe rutele mai lungi. Discutăm de o flotă ce depășește 150 de microbuze și autocare, având capacități între 8+1 și 55+1 locuri.

Și pe partea de business s-a înregistrat o evoluție: cifra de afaceri a crescut, în ultimii 4 ani, de la 17.708.500 de lei în 2021, la 22.334.408, în 2022, și a ajuns la 24.963.716 de lei, în 2023.

Servicii diversificate

Compania de transport a deschis noi puncte de lucru, pentru a veni în sprijinul călătorului cu variante optime de transfer din incinta Aeroportului Otopeni, oriunde în țară. Totodată, pentru o bună desfășurare a activității de transport, a fost introdus un sistem electronic cu eliberare bilete pentru călători (smart ticketing), folosind echipamente mobile. A fost introdus și serviciul prin care călătorii își pot face rezervări online, accesând site-ul companiei.

Astfel, se remarcă o îmbunătățire a serviciilor oferite călătorilor, prin garantarea prețului pentru distanța parcursă, o creștere a satisfacției clienților și, nu în ultimul rând, o creștere a încasărilor corelată cu prevenirea scurgerilor de bani.

Misiunea companiei este să ofere servicii regulate de transport persoane, fundamentate pe loialitate și punctualitate.

Alexandru STOIAN
alexandru.stoian@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.