Service Mercedes-Benz pentru camioane

Mai multă liniște, încă de la început. Asta promite Mercedes-Benz Trucks clienților care aleg să încheie un contract de service. Acesta se poate perfecta în momentul în care se cumpără vehiculul, oferind diferite niveluri de acoperire și flexibilitate, în funcție de nevoile afacerii clientului.

Cei care aleg să încheie un asemenea contract vor evita timpii morți, vor obține o durată de funcționare mai mare a mașinii şi se vor degreva de responsabilitatea sarcinilor administrative (controlul facturii, procesarea cazurilor de service), fapt ce le va permite concentrarea pe afacerea de bază.

Același lucru este valabil și atunci când este vorba de calcularea costurilor: Mercedes-Benz propune condiții transparente și avantajoase – fără franșize. Camionul are parte de lucrări de întreținere, revizii și, dacă este necesar, de reparații. Operațiunile sunt efectuate de specialiști cu experiență, la standardele de calitate Mercedes-Benz, ceea ce asigură păstrarea fiabilității, a performanței și a valorii pe termen lung.

Mercedes-Benz Uptime

Prin conectarea inteligentă a vehiculelor și a companiei de transport cu Mercedes-Benz Service, vă este oferită o predictibilitate mai mare în ceea ce privește vizitele la atelier și durata de funcționare a vehiculului. Telediagnoza complet automatizată monitorizează constant condiția sistemelor vehiculului și răspunde prompt în cazul situațiilor critice și a cerințelor de întreținere și reparații. Acest lucru contribuie la minimalizarea avariilor și a timpilor morți și permite combinarea eficientă a vizitelor programate la atelier.

Trei servicii, un singur obiectiv: maximizarea duratei de funcționare prin asistență individuală:

  • Asistență în timp real pentru măsurile de reparaț Portalul dedicat exclusiv clienților oferă în timp real o imagine completă a stării de funcționare a vehiculelor, precum și recomandări specifice de acțiuni.
  • Management eficient al reparațiilor și întreț Partenerul de service anunță în avans cu privire la orice reparații și lucrări de întreținere care au fost identificate ca fiind necesare. Acesta contactează clientul în cel mai scurt timp, pentru a se asigura că toate lucrările necesare pot fi efectuate concomitent, la o dată convenabilă companiei de transport.
  • Evitarea avariilor. Clienții vor fi sunați imediat și li se va face rapid o programare la unul dintre service-urile partenere Mercedes-Benz, situat în cel mai convenabil loc pentru traseul camionului.

Ce înseamnă pachetul complet de service?

Acest pachet cuprinzător, ce poate fi plătit în rate lunare fixe, acoperă toate lucrările de service (inclusiv elementele de uzură). Camionul este mereu pregătit pentru utilizare, iar costurile sunt mereu sub control.

Incluse în acoperire:

  • Toate reparațiile, inclusiv elementele de uzură din șasiu, precum și toate componentele vehiculului și înlocuirile generate de uzura normala a vehiculului.
  • Toate lucrările de întreținere în conformitate cu planul de mentenanță sau broșura de întreținere pe șasiul Mercedes-Benz, inclusiv piese de schimb, uleiuri și lubrifianți.
  • Reparații preventive, identificarea punctelor slabe și determinarea măsurilor de remediere.
  • Acoperirea internațională a reparațiilor și serviciilor neplanificate și planificate.
  • Serviciu de tractare – O tractare inclusă pe an, în limita a 1.500 de euro, pe întreg teritoriul Europei.

Pachete service pentru toți!

Cu pachetul „Extend Plus”, se oferă prelungirea garanției pentru autovehicul, acoperire extinsă pentru o gamă largă de piese și grupuri de piese, inclusiv trenul de rulare. Pachetul „acoperă”: motor, transmisie, priză de putere (PTO), axe, arbori de transmisie, retarder montat în fabrică, post-tratare a gazelor de eșapament (tehnologie diesel BlueTEC) și sistemele de alimentare.

Pachetul „Mercedes-Benz Best Basic” include servicii esențiale de mentenanță pentru buna funcționare a vehiculului, precum: test de diagnoză, manoperă, materiale și toate fluidele de lucru pentru operații de revizie, verificare / reglare joc termic culbutori, verificare conform directivelor producătorului – motor, baterie, sisteme electrice, piese relevante pentru siguranță, lămpi, sisteme de evacuare, ulei în timpul reviziei periodice, fluide: nivel lichid de racire, lichid de spălare și antigel.

Îngrijire individuală

Reprezentantul de vânzări de camioane Mercedes-Benz vă va consilia cu privire la beneficiile și condițiile Contractelor de Service Mercedes-Benz. De asemenea, veți beneficia de o procesare eficientă a cazurilor de service, prin intermediul Mercedes ServiceCard – într-o rețea ce se întinde în întreaga Europă, ce cuprinde aproximativ 2.700 de ateliere de reparații.

Alexandru STOIAN

alexandru.stoian@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.