Soluţia urbană – Merdeces City 65

Pentru a răspunde nevoilor specifice transportului urban, Pacific Tur propune soluţia Mercedes City 65, un autobuz urban de 31 de locuri, proiect dezvoltat de firma bucureşteană, bazat pe modificarea unui model de Mercedes-Benz Sprinter.

Ceea ce a rezultat din transformarea făcută de Pacific Tur este un autobuz urban de capacitate medie, cu 12 locuri pe scaune şi 18 locuri în picioare şi un loc pentru persoanele cu dizabilităţi. Este un nou capitol deschis de carosierii din România, care îşi demonstrează astfel experienţa câştigată de-a lungul timpului. Transformarea unui van într-un autobuz urban presupune un proiect de o complexitate mult superioară transformărilor obişnuite din van în microbuz. Apariţia unor asemenea proiecte răspund nevoilor de transport din România, oferind operatorilor soluţiile de transport de care au nevoie, la preţuri autohtone.

Cu ce vrea să ne cucerească?

City 65 este un model cu două axe şi două uşi de acces, amplasate lateral, prima fiind dublă iar cea de a doua simplă. La accesul pe prima uşă, podeaua are un maxim de 280 mm de la sol şi există şi o trapă de acces pentru persoanele cu dizabilităţi, iar în interior a fost amenajat un spaţiu special destinat acestor persoane. Totodată, trebuie să menţionăm că pe suprafaţa disponibilă în interior, podeaua a fost parţial coborâtă, pentru confortul celor care vor călători în picioare. Din punct de vedere al motorizării, vorbim despre un diesel de tip EURO V, controlat prin CAN multiplex, având inclus sistemul de diagnoză, control şi parametrizare. Puterea dezvoltată de motorul de 2.138 cmc este de 163 CP şi este transmisă mai departe cu ajutorul unei cutii de viteze manuale. Autobuzul dispune de sisteme de siguranţă de tip ABS/ASR/ESP. Dimensiunile noului autobuz urban sunt 7.700/1.993/2.850 mm (L/l/h), înălţimea putând creşte cu 100 mm în situaţia în care se optează pentru un sistem de aer condiţionat, modelul disponibil fiind Yilkar de 13 kW. Anvelopele din echiparea standard sunt 195/75 R16C 107/105R, ampatamentul este de 4.325 mm iar masa maximă autorizată ajunge la 5.500 kg. Suspensia lui City 65 este una mecanică, independentă pentru puntea faţă, iar sistemul de frânare se bazează pe discuri de frână pentru ambele punţi. Pentru a spori nivelul de confort, autobuzul urban a fost echipat cu un sistem de încălzire staţionară de tip Webasto, ce funcţionează independent de motorul diesel. Garanţia oferită pentru tot autobuzul în ansamblu, inclusiv partea de service şi toate componentele care nu au garanţie distinctă, este de 24 de luni, fără a exista o limită maximă de kilometri parcurşi.

Alexandru STOIAN

alexandru.stoian@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.