Un partener pe termen lung…

… care îţi ţine maşinile pe drum. Sau altfel spus un service care oferă soluţii profesioniste multimarcă pentru o flotă multimarcă, categorie în care se încadrează cei mai mulţi transportatori români. Posibilitatea de a apela la un singur atelier pentru toată flota şi de a beneficia de intervenţii bine făcute, dar şi de un istoric al acestora, pot constitui baza unei relaţii durabile. Este propunerea de parteneriat pe care Holleman, un service care beneficiază de experienţa pe care o oferă o afacere de transport de tradiţie, o face companiilor ce deţin flote.

Cunoscut ca un lider în transporturile agabaritice, Holleman începe să îşi facă un nume şi în sectorul de service, unde a investit începând din 2009 mai multe milioane de euro. Service-ul Holleman, situat pe centura Bucureştiului, dispune în prezent de două hale de lucru, la care se adaugă una pentru ITP şi spălătoria automată pentru camioane şi autocare, care oferă în proporţie de 40% servicii pentru flota proprie şi în proporţie de 60% pentru terţi. „Un parteneriat bun implică din ambele părţi un compromis, în ceea ce priveşte preţul, oferind aceeaşi calitate. Toţi clienţii şi potenţialii clienţi sunt foarte atenţi la tariful pentru ora de manoperă şi la adaosul comercial pentru piesele de schimb“, a apreciat George Niţă, directorul general Holleman. Compania lucrează în general cu clienţii pe bază de contract, comenzile individuale fiind foarte rare. „Transportatorul care vine la service-ul Holleman trebuie să ştie că va fi primit şi tratat cu seriozitate şi va avea parte de preţuri onorabile şi de o viteză de reparaţie bună. În prezent, în cadrul service-ului, se poate lucra simultan la 11 camioane cu tot cu semiremorci. Beneficiem de angajaţi cu o foarte mare experienţă pe partea de service, pe care îi caută clienţii pentru calitatea lucrărilor, iar faptul că vindem şi piese de schimb ne ajută să dezvoltăm această activitate”, a arătat George Niţă, menţionând că, în general, contractele se încheie pentru o perioadă de un an, cu posibilitate de prelungire. „Termenul maxim de plată pe care îl acceptăm este de 30 de zile, iar depăşiri au loc numai ca excepţie. Doar clienţilor vechi li se acceptă mici întârzieri, justificate”, a precizat el. Service-ul Holleman deserveşte toată gama comercială de la vanuri în sus, inclusiv autocare. De asemenea, beneficiază de un service mobil, care deserveşte o zonă de 200-250 km în jurul Bucureştiului. Iar pentru perioada următoare este prevăzută investiţia pentru încă un service mobil.

Vizibilitate pentru client

„Avem o bază de date complexă, unde ţinem evidenţa intervenţiilor executate în unitatea noastră, iar atunci când vine clientul ştim tot ceea s-a întâmplat cu maşina respectivă. Am dezvoltat activitatea bazându-ne pe aportul unei noi echipe IT, cu experienţă în domeniul service-urilor, care a schimbat tot ERP-ul în firmă, totul fiind acum un sistem unitar“.  Directorul general Holleman a menţionat că începutul acestui an s-a menţinut pe linia obişnuită pe segmentul de service. „Clienţii noştri sunt oameni serioşi, nu vin la noi cu maşinile pe butuci sau tractate. Avem atât clienţi cu flote mici, cât şi cu flote mari, şi pe toţi îi tratăm cu acelaşi respect“, a concluzionat George Niţă.

Ing. Dan Zărnescu, Service Manager Holleman:

„Dispunem de trei ateliere de lucru, avem linia ITP, iar pentru cosmetizarea camioanelor avem şi o spălătorie, în timp ce latura de tinichigerie se va dezvolta în curând. Investiţia în oameni este, după părerea mea, mai importantă decât investiţia în orice echipament de service. Noi am reuşit să atragem oameni buni din piaţă, proces care va continua permanent.“

George Niţă, director general Holleman:

„Noi, faţă de un service de marcă, nu ne ocupăm şi de vânzarea de vehicule, ci doar de reparaţii. Avem preţuri onorabile, pentru fiecare buzunar.“

„Avem specialişti foarte buni în reparațiile de motoare, cutii de viteză şi diferenţiale. Este pentru noi ca un vis împlinit, pentru că am investit totodată în scule şi echipamente performante, situaţie în care nu mai apar probleme.“

Marian Lupu, coordonator transport Freight Express Intersped:

„Am început să colaborez cu service-ul Holleman la sfârşitul anului 2012. Faptul că am ajuns la Holleman s-a dovedit benefic pentru noi. Aici am avut ocazia să văd altceva faţă de ceea ce văzusem înainte. Echipa de service este amabilă, transparentă şi bine intenţionată. Până acum am avut nevoie de reparaţii atât la capetele tractoare cât şi la semiremorcile firmei, reparaţii cu grade de dificultate diferite, care au fost făcute cu costuri în bani şi timp avantajoase pentru firma noastră. Sigur vom păstra colaborarea cu service-ul Holleman şi în viitor atât datorită echipei de service, cât şi dotării tehnice a acestuia.“

Meda BORCESCU

meda.borcescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.