Volkswagen Caddy PanAmericana, „pus” pe aventură

Continuatorul modelului Alltrack, PanAmericana, este gata să fie alături celor ce iubesc plimbările și aventura. Pasajele aripilor stil off-road, pragurile și bandourile negre de pe uși sunt elementele spectaculoase de design exterior ce fură privirile publicului.

Numai cei ce își setează idealuri îndrăznețe ajung departe. Acestor gen de persoane și-a propus acest vehicul să le fie companion. Generația a cincea de Caddy duce mai departe „cultura” PanAmericana, implementată și făcută cunoscută prin modelele Transporter ale producătorului german.

Pe dinafară

Atât bara față, cât și cea din spate au o protecție cu granulație și dau încredere în abordarea traseelor încă neexplorate, inclusiv atunci când este vorba de o „situație” de off-road ușor.

Modelele ce au ampatament scurt, bazate pe Caddy Cargo pentru marfă și Caddy Life pentru pasageri, sunt, deja, disponibile pentru comandă și livrare. Cele până la 19 sisteme de asistență disponibile sunt „garanția” unei aventuri derulate în regim de siguranță și confort.

Iluminarea standard folosește tehnologia LED, atât pentru faruri, cât și pentru stopuri, iar jantele din aliaj de 17 inch, cu design tip vitrat, întăresc imaginea „dură” și farmecul noului Caddy PanAmericana.

Ușa glisantă, trapa, grila frontală sunt elemente ce trădează caracterul aventurier al mașinii. Paleta de culori disponibilă este una „aleasă”. Avem Candy White (alb), Deep Black Pearl Effect (negru perlat) sau metalizatele Reflex Silver (gri), Starlight Blue (albastru) sau Copper Bronze (bronz).

…și pe dinăuntru

Noutățile impresionează și la interior. Tapițeria scaunelor este de tip „Pinstripe”, iar în echiparea de bază se regăsesc volanul multifuncțional și schimbătorul de viteze îmbrăcate în piele, alături de pedale și footrest cu aluminium look.

Tehnic

Noul Caddy PanAmericana este disponibil exclusiv cu un ampatament scurt, atât ca turism, cât și ca vehicul tip cargo, cu un motor TSI (pe benzină) de 114 CP sau două variante de TDI (pe motorină), care oferă 102 sau 125 CP putere.

După propulsor, ajungem la transmisie. Pentru versiunea cu tracțiune față, se poate opta pentru o cutie manuală 6+1 trepte sau un DSG, în timp ce la cea cu tracțiune integrală, 4MOTION, există doar cutie manuală.

Toate motoarele au implementată tehnologia Blue Motion, obținându-se, astfel, consumuri medii de combustibil de 5,7 (TSI) și 4,5/100 km (TDI), ce echivalează cu emisii de CO2 cuprinse între 133 și 119 de g/km (combinate), respectând standardul de emisii Euro 6d – ISC FCM.

Pregătit!

Nu e vorba doar de look, în cazul acestui model de PanAmericana. Poate să facă și treabă. Are o capacitate de remorcare de până la 1,5 t și poate transporta o încărcătură de până la 679 kg în versiunea cargo și, în funcție de specificații, de până la 525 kg în configurația de pasageri.

Asistență

Modelul fiind bazat pe platforma MQB (Modular Transverse Matrix), numeroase tehnologii noi își „fac intrarea”: sistemele de asistență Travel Assist și Trailer Assist, noul Turn-Off Assist, ca parte a Front Assist, și sistemele de asistență pentru schimbarea benzii (Line Assist).

Acestea sporesc siguranța și ușurința de a conduce noul PanAmericana. Din cele 19 sisteme, cinci sunt complet noi pentru gama Caddy, în timp ce celelalte au primit upgrade-uri.

Alexandru STOIAN

alexandru.stoian@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.