Volvo Trucks: Monitorizare online pentru contractele de service

În urmă cu numai câțiva ani, povesteam despre camioanele care își fac singure programare la service ca despre niște legende sicence-fiction. Astăzi, acest lucru a devenit realitate, chiar daca mai este, încă, necesar controlul uman pentru optimizarea operațiunilor. Iar acum toate contractele de service Volvo, GOLD, SILVER și BLUE, includ funcția de monitorizare a camionului la distanță, pentru maximizarea timpului de funcționare a acestuia.

Până nu de mult, computerele de pe fiecare autocamion funcționau izolat. Acum, cu Telematics Gateway, unitatea de comunicații inteligentă de la Volvo Trucks, se realizează un schimb permanent de informații între aceste computere și baza centrală. Acest schimb ajută la conectarea componentelor camioanelor, care devin mai inteligente și mai puternice.

Astfel, senzorii pot detecta în mod inteligent starea acestora, pe care o transmit apoi la centrele de service. Totodată, vehiculul este conectat la servicii Volvo Trucks, precum Dynafleet, totul din dorința ca autocamionul și activitățile transportatorilor să ruleze mai inteligent, mai sigur și mai eficient.

Îngerul păzitor din service

Conectarea online a tuturor camioanelor Volvo cu atelierele service face posibil ca acestea din urmă să primească informații despre starea unor componente vitale ale camionului, încă de când acestea se află în trafic. În acest fel, vizita camionului la service se poate pregăti minuțios în timp util. Și de vreme ce atelierul service a fost informat automat în legătură cu ce piese este necesar a fi înlocuite, acestea sunt deja disponibile atunci când camionul ajunge în service.

Cu activitățile de mentenanță preventivă, efectuate conform unui plan de service, combinate cu posibilitatea monitorizării vehiculelor de la distanță, timpul de utilizare a acestora va crește, conducând la o afacere mai profitabilă pe termen lung.

Astfel, operațiunile de întreținere se vor realiza atunci când este cel mai convenabil pentru utilizator, conform unei programări predeterminate, ceea ce înseamnă economie de timp și de efort.

Combinând tehnologia avansată cu aptitudinile tehnicienilor specializați Volvo, care utilizează doar Piese Originale Volvo, aveți garanția unei funcționări optime a camioanelor dvs., fără perioade de imobilizare și cu un cost redus de operare.

De asemenea, un „autocamion conectat” oferă posibilitatea unei intervenții rutiere mai inteligente, în situația nefericită în care este nevoie de acest lucru. Șoferul trebuie doar să apese butonul VAS de la bordul autocamionul Volvo FH sau Volvo FM, pentru a fi conectat automat la Volvo Action Service, centrul internațional Volvo de asistență rutieră. De asemenea, la acționarea acestui buton, se vor transmite simultan informații esențiale, datorită cărora veți primi asistență mai rapid.

Nu în ultimul rând, „Funcții online” este un serviciu inteligent care permite centrelor de service să actualizeze de la distanță anumite caracteristici ale autocamionului.

Contractul de service VOLVO GOLD:

  • acoperă toate operațiunile de reparații și întreținere, precum și cele de asistență de urgență;
  • promite 100% timp de funcționare a camionului
  • plan de service adaptat necesităților clientului;
  • conexiune de la distanță cu atelierul;
  • reparații rapide, atelierul este pregătit la sosirea camionului;
  • realizarea operațiunilor în timpul în care camionul nu este în activitate;
  • servicii de asistență rutieră – VAS;
  • camionul se află tot timpul în perfectă stare;
  • cel mai redus cost de operare folosind piese originale si manopera tehnicienilor Volvo;
  • valoare reziduală optimă.

Contractul de service VOLVO SILVER:

  • include reparațiile la nivelul lanțului cinematic;
  • mentenanță preventivă și plan de service;
  • conexiune de la distanță cu atelierul;
  • timp crescut de utilizare;
  • cost mai scăzut de operare;
  • camionul se află tot timpul în perfectă stare;
  • reparații rapide, service-ul este pregătit la sosirea camionului;
  • servicii de asistență rutieră – VAS.

Contractul de service VOLVO BLUE:

  • mentenanță preventivă și plan de service;
  • timp maxim de utilizare;
  • cost de operare reduse;
  • camionul se află tot timpul în perfectă stare;
  • conexiune de la distanță cu atelierul;
  • servicii de asistență rutieră – VAS.

Raluca MIHĂILESCU

raluca.mihailescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.