Campania ”Femei care conduc”: Andreea Esca şi Mercedes-Benz Clasa C au pornit în căutarea poveștilor de succes

Mercedes-Benz România, alături de Andreea Esca, a lansat campania  ”Femei care conduc”, pentru a celebra caracterele feminine puternice. Mercedes-Benz România încurajează, astfel, femeile puternice, cu personalităţi dinamice şi dornice de afirmare, să îşi împărtăşească poveştile, putând deveni astfel exemple pentru persoanele care sunt în căutarea unei destinaţii de succes în traseul lor profesional şi personal.

Campania, susținută de noul model Clasa C, se desfăşoară pe pagina de website www.mercedes-benz.ro/ConcursClasaC, iar detaliile competiției sunt disponibile pe pagina oficială de Facebook Mercedes-Benz România: https://bit.ly/Mercedes-Benz_Femei-care-conduc.

„Orice reuşită reprezintă destinaţia mult aşteptată a unei călătorii pline de provocări. Pasiunea și dorința de a reuși scriu rândurile unei povești de urmat” –  este îndrumarea cu care sunt întâmpinaţi vizitatorii aplicaţiei “Femei care conduc”, lansate de Mercedes-Benz România, pe Facebook şi pe site-ul companiei.

Împărtăşindu-şi experienţele pline de provocări, participantele au şansa de a câştiga săptămânal câte un test-drive pentru un weekend cu noul model Mercedes-Benz Clasa C.

Mercedes-Benz Clasa C (3)

Premiul cel mare constă într-un test-drive de o săptămână cu noua Clasă C, un prânz privat cu Andreea Esca, precum şi un pictorial într-o revistă de lifestyle.

Utilizatoarele trebuie să îşi înscrie poveştile de succes până la data de 8 august în secțiunea dedicată campaniei “Femei care conduc”, pe pagina oficială de Facebook Mercedes-Benz România.

Mercedes-Benz Clasa C (2)
„Prin intermediul campaniei « Femei care conduc » dorim să aflăm poveştile de succes ale femeilor care, până să ajungă la destinaţiile visate, au depăşit într-o manieră originală provocările întâlnite. Relatările lor sunt, cu siguranţă, o dovadă a pasiunii şi a perseverenţei care nu ar trebui să treacă neobservată, ci să devină o sursă de inspiraţie pentru noi toţi. Iar noul model Clasa C, care oferă performanţe ridicate, design elegant, personalitate unică şi versatilitate, este autoturismul perfect pentru aceste femei aflate în plină ascensiune”, declară Valeriu Zaharia, Sales & Marketing Manager Mercedes-Benz România.

 MB Clasa C & Andreea Esca (2)

„Mercedes-Benz Clasa C este un simbol al rafinamentului, al forţei şi al eleganţei, calităţi de care orice femeie puternică dă dovadă în depăşirea tuturor provocărilor pe care le întâlneşte.

MB Clasa C & Andreea Esca (1)

Prin intermediul campaniei  « Femei care conduc », Mercedes-Benz România îşi exprimă admiraţia faţă de aceste luptătoare care nu se dau bătute niciodată”, declară Andreea Esca.

Mercedes-Benz Clasa C (1)

Noua Clasă C a fost lansată în primăvara acestui an în România şi setează noi standarde în ceea ce priveşte confortul, sportivitatea, rafinamentul şi eleganţa.

Aceasta este un model de referinţă pentru segmentul său datorită designului aerodinamic, interiorului ultra-luxos şi tehnologiilor inovatoare care duc experienţa de condus la cel mai înalt nivel.

Mai mult decât atât, noua Clasă C atinge cel mai înalt standard de siguranţă din întreaga gamă, deoarece este echipată cu aproape toate sistemele de asistenţă care au fost lansate în premieră mondială pe Clasa S şi Clasa E.

O versiune hibrid a noii Clase C va fi disponibilă începând cu septembrie 2014 şi va fi echipată cu un sistem de propulsie format dintr-un motor diesel combinat cu un motor electric. (M.S.)

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.