Daniel Preda, Presedinte ARILOG „Existam pentru membrii nostri“

daniel-preda-presedinte-arilog-existam-pentru-membrii-nostriAsociatia Romana de Logistica (ARILOG) are un nou Presedinte pentru mandatul 2015-2016, in persoana lui Daniel Preda, Director General Toyota Material Handling Romania.

Ziua Cargo: Ce obiective v-ati propus in calitate de presedinte al ARILOG?

Daniel Preda: Mandatul de presedinte ma onoreaza, dar ma si obliga. Intotdeauna mi-a placut sa fac lucrurile asa cum trebuie, iar in calitate de Presedinte ARILOG nu voi astepta sa treaca 2 ani de mandat ca sa ma uit in urma si sa nu vad nici un rezultat. Am deja cateva obiective. In primul rand, vreau sa transmit un mesaj foarte clar prin adoptarea unui Cod de Conduita, care trebuie sa intareasca imaginea de asociatie apolitica si non profit. In al doilea rand, voi continua promovarea educatiei si a bunelor practici. Exista deja proiecte care functioneaza foarte bine in aceasta zona: parteneriatul cu ASE, certificarea ELA, premiile ARILOG, ca sa enumar doar cateva. Sunt constituite si doua grupuri de lucru, formate din reprezentanti ai membrilor ARILOG, care lucreaza impreuna pentru a livra intregii comunitati ghiduri cu sfaturi utile si bune practici. Ne dorim ca aceste materiale sa devina de referinta, iar cei care adera la aceste practici sa obtina un plus de valoare pentru ei, pentru clientii si furnizorii cu care colaboreaza. Nu in ultimul rand, pentru mine este foarte important sa aflam direct de la membrii nostri ce isi doresc de la asociatie, cum poate aceasta sa-i ajute, pentru a actiona in consecinta.

Ce reguli va include codul de conduita pe care il veti adopta?

Codul de Conduita reprezinta o suma de reguli si de bune practici, care certifica nu numai faptul ca se respecta legile, partea juridica, ci si partea etica, astfel incat sa ne putem asocia cu imaginea unui bun cetatean. Este evident ca noi suntem datori sa dam directia, formalizand un anumit comportament la nivelul conducerii asociatiei. Sunt oameni in Board-ul ARILOG care, pe langa faptul ca sunt buni profesionisti, se disting si prin conduita, reprezentand adevarate modele morale. Chiar daca regulile inscrise in Codul de Conduita sunt respectate de membrii Board-ului, imi doresc sa formalizam acest lucru tocmai pentru a transmite un semnal clar despre caracterul asociatiei.

Care este scopul grupurilor de lucru?

Grupurile de lucru au venit ca un pas firesc in momentul in care s-a ajuns la o crestere constanta a numarului de membri. Vrem ca fiecare dintre ei sa fie implicati in construirea unor proiecte palpabile pentru industrie. Astfel, grupul de lucru pe DEPOZITARE are 11 membri activi, care lucreaza la realizarea unui Ghid de selectie a celei mai bune variante pentru contractarea unui depozit. Grupul de TRANSPORT are 7 membri activi, care vor realiza un ghid de recomandari pentru industria transporturilor. Membrii acestor grupuri reprezinta cele mai diverse industrii: logistica, transport, asigurari, productie, real estate, funizori de servicii IT&C sau furnizori de echipamente de manipulat marfa. Fiecare isi aduce contributia, iar rezultatul final va cuprinde toate aspectele relevante pentru activitatile respective. Prin puterea exemplului, sper ca vom reusi sa organizam astfel de grupuri pentru mai multe domenii: retail/FMCG, farma, automotive, e-commerce etc.

Care este mesajul pe care doriti sa il transmiteti?

Mesajul care pleaca dinspre conducerea ARILOG este acela ca existam pentru membrii nostri si ca reprezentam o platforma pentru impartasirea si promovarea bunelor practici, a comunicarii intre profesionistii in domeniu. Ii invit pe toti specialistii sa profite de expertizele, oportunitatile si resursele oferite de ARILOG pentru ei.

Daniel Preda: „Ca Presedinte ARILOG, voi incerca sa promovez cat mai bine interesele membrilor asociatiei, sa contribui la cresterea nivelului de educatie si cultura in domeniul logisticii.”

Obiective ARILOG 2015 – 2016

• Formarea grupurilor de lucru ca structuri profesionale instituite sub umbrela ARILOG pentru a impartasi informatii si pentru a solutiona eventualele probleme cu care se confrunta participantii. Aceste grupuri de lucru vor fi infiintate pe diverse industrii: automotive, agribusiness, FMCG, retail, energie, sanatate/farma, transport, constructii, online, distributie rapida, servicii/utilitati, industria grea, depozitare.

• Crearea unei baze de date a tuturor legilor aplicabile activitatii desfasurate de membri: Transport, asigurari, vama, paleti, comert, siguranta si protectia muncii, certificari.

• Studii de piata realizate pe baza metodologiei de cercetare elaborata de Consiliul Profesionistilor din Supply Chain Management (CSCMP).

• Imbunatatirea comunicarii cu membrii asociatiei si extinderea numarului de membri.

• Vizibilitatea asociatiei in mediul extern si marirea numarului de parteneriate.

Meda BORCESCU

meda.borcescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.