Eturia: 30% dintre vacanțele vândute de la începutul anului au fost pentru familii

Agenția de turism Eturia a vândut în primele 4 luni ale acestui an vacanțe pentru familii în destinații ca Republica Dominicană, Maldive, Mauritius, Bali, Thailanda, SUA, Sri Lanka și Peru, cele mai multe cereri fiind înregistrate în perioada ianuarie-februarie iar următorul val este preconizat pentru iunie-iulie, când școlarii vor fi în vacanță.

Familiile cu copii mici preferă resorturile cu locuri de joacă pentru copii, iar cele cu școlari aleg circuitele tematice. Spre exemplu, familiile cu copii mici (1-7 ani) optează pentru destinații de plajă, cum sunt Republica Dominicană, Maldive, Mauritius sau Bali, unde există resorturi care oferă programe de distracție special concepute pentru cei mici: kids club, petreceri, animatori, piscine special amenajate etc.

Pe de altă parte, în cazul familiilor cu copii care merg la școală (peste 7 ani) se preferă circuitele tematice în țări care îi ajută pe aceștia să învețe lucruri noi, să intre în contact cu civilizații și culturi diferite, cum sunt Thailanda, SUA, Sri Lanka și Peru. În acest mod, relaxarea, activitățile în aer liber și învățarea sunt îmbinate, pentru a oferi o experiență de neuitat atât copiilor, cât și părinților.

Vacanțe care includ parcurile tematice Disneyland, Legoland sau Universal Studios

O mare parte dintre destinațiile oferite de agenția de turism Eturia pot fi combinate și cu un parc tematic. Spre exemplu, familiile care vor să ajungă la Disneyland din Orlando pot merge, în cadrul aceleiași vacanțe, și în Miami, SUA.

Alte variante sunt un circuit în Germania care să includă și o oprire la Legoland sau un sejur în Bali, combinat cu Universal Studios din Singapore.

Preferințele de călătorie ale familiilor

În general, familiile cu copii își planifică vacanțele cu 3-4 luni în avans și optează pentru sejururi de 10 zile în destinații exotice. Aproximativ 70% preferă vacanțele de relaxare, în timp ce doar 30% dintre familii optează pentru vacanțele mai active, unde pot practica sporturi, pot face circuite în împrejurimi. În ceea ce privește criteriile de selecție a resorturilor turistice, familiile pun preț pe curățenia din camere, mâncarea de calitate, activitățile pentru copii și atracțiile turistice.

Majoritatea familiilor care călătoresc au un singur copil și aleg să se cazeze în apartamente sau camere interconectate, pentru a avea acces constant la camera copilului. Referitor la bagaje, de regulă se solicită 3 bagaje de cală pentru familiile cu 1 sau 2 copii.

‘Dacă acum 4-5 ani aveam foarte puține solicitări de vacanțe cu copii mici, până în 2 ani, începând de anul trecut numărul părinților care își doresc să călătorească împreună cu bebelușul lor este în creștere. Anul acesta am avut peste 500 de solicitări pentru vacanțe cu infant (copil până în 2 ani), dublu față de primele 5 luni ale anului trecut. Este un semn de deschidere și de relaxare al părinților din România, care au înțeles că rolul marilor resorturi este de a le oferi tot confortul și suportul de care au nevoie astfel încât vacanța lor să fie cu adevărat relaxantă”, a declarat Alexandra Pârvu, Marketing Manager Eturia.

Părinții plătesc între 70 – 80% din prețul pachetului întreg, pentru un copil peste 5 ani

Părinții care își doresc să călătorească împreună cu copii au o serie de beneficii la dispoziție. Astfel, pentru un infant părinții achită doar o parte din taxele de aeroport pentru biletul copilului, cazarea și serviciile la sol fiind de cele mai multe ori gratuite, dacă nu se solicită un pătuț suplimentar. Spre exemplu, pentru un sejur în Republica Dominicană, Mauritius sau Cuba, care începe de la 1.490 euro/persoană, costul pentru a lua și un copil în vacanță este de aprox 1.000 euro.

Pentru copiii peste 2 ani, care au nevoie de un loc dedicat în avion, se aplică reduceri de până la 20% din pachetul de adult. Astfel, un sejur în Miami și Orlando începe de la 1.800 euro pentru un adult și 1.100 euro pentru copil peste 2 ani. La cerere, agenția poate rezerva chiar și biletele de acces în parcul de distracții.

Eturia, gândită ca agenție tailor-made, a vândut în cei opt ani de activitate peste 11.000 de pachete de vacanță personalizate în destinații exotice. Dintre cei peste 15.000 de turiști care au ales serviciile agenției Eturia, peste 75% sunt clienți fideli. Fără a fi considerată o agenție de turism exclusivistă, ofertele sale includ la ora actuală 120 de destinații din întreaga lume, cele mai solicitate fiind Republica Dominicană, Maldive, Cuba și Mexic.

Înființată în anul 2007, compania dezvoltă trei direcții principale de business: vacanțe personalizate pentru turiștii cu bugete medii de vacanță, vacanțe cu plecări predefinite create pe principiul celui mai bun tarif și vacanțe de lux pentru clienții care doresc destinații mai deosebite. În anul 2015, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 5,9 milioane de euro.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.