Google are primul ONG partener certificat în România

Puțin peste 50% dintre ONG-urile românești aleg să se promoveze online iar 81,58% nu au aplicat niciodată pentru o finanțare destinată ONG-urilor, majoritatea motivând lipsa de resurse și lipsa de cunoaștere cu privire la modalităților de aplicare. Majoritatea oamenilor nu au încredere și nu ajută ONG-urile deoarece acestea nu reușesc să comunice eficient cu grupurile-țintă și comunitățile, se arată în studiul “Cât de prezente sunt ONG-urile printre români?”, realizat de iVOX.ro, în perioada 1-31 martie, pe un eșantion format din 7.713 persoane.

În acest context, Asociația “Europa Digitală” continuă proiectul național “WEB-ONG”, demarat în luna ianuarie 2015 în țara noastră, prin care și-a propus să dezvolte capacitățile de promovare a ONG-urilor, implicit să crească încrederea românilor în organizațiile neguvernamentale.

Proiectul prevede construirea paginilor web pentru cele aproximativ 30% dintre ONG-urile care nu dețin website de prezentare, deși acest lucru este obligatoriu atunci când acestea aplică la orice tip de finanțare.

Totodată, prin aderarea la proiectul “Web-ONG”, se facilitează accesul ONG-urilor la diverse granturi internaționale, printre care și Google Ad Grants for nonprofits, care oferă organizațiilor o sponsorizare lunară de 10.000 de dolari, pe care o pot folosi pentru publicitatea online în motorul de căutare Google.

În primul trimestru (T1) al anului, conceptul “Web-ONG” s-a bucurat de un succes notabil în România, iar Asociația “Europa Digitală” a devenit primul ONG partener certificat Google din țara noastră, având în echipă 5 specialiști Google Certificați, coordonați de președintele Remus Lucuț, de asemenea specialist Google certificat.

“Ne bucurăm foarte mult că proiectul WEB-ONG a avut succes în România, dovadă face faptul că am obținut certificatul de Partener Google și am reușit să integrăm sistemele TIC în activitatea ONG-urilor din România, să creștem rata de absorbție a fondurilor naționale și internaționale oferite pentru dezvoltarea organizațiilor non-profit și, mult mai important, să creștem gradul de încredere a populației în organizațiile neguvernamentale”, declară Remus Lucuț, președintele Asociației “Europa Digitală”.

“Drumul nostru nu se oprește aici, mai avem foarte mult de muncă, dar suntem ferm convinși că societatea civilă, reprezentată de ONG-uri, va deveni un factor cheie în ecuația democrației din țara noastră. Prin munca noastră, ne dorim să facilităm interacțiunea și comunicarea între organizațiile non-profit, comunitate, Guvern etc. și să stimulăm coperări între ONG-uri”, adaugă el.

Înscrierile la proiectul dedicat ONG-urilor se pot face pe website-ul https://europadigitala.ro/web-ong/

Sursă: Asociația “Europa Digitală”, primul ONG Partener Certificat Google din România: https://www.google.com/partners/?sourceid=awo&subid=ro-ro-ha-g_prt-hasearch&gclid=CjwKEAjwotmoBRCc6LWd2ZnkuBYSJACyt2quw4hjLgw0xre84Ndy4ro2J-EnrOJnpZqf3CKlSnodyBoCCKrw_wcB&hl=ro#a_profile;idtf=7739798492;

Sursă rezultate sondaj: https://europadigitala.ro/wp-content/uploads/2015/07/Cât-de-prezente-sunt-ONG-urile.pdf

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.