O treime din vizitatori vin la mall doar ca să mănânce

Zona de food court detine in exclusivitate o treime din vizitatorii centrelor comerciale. “Food and Beverage in Shopping Centres”, un nou raport CBRE,  lider gobal in consultanta imobiliara, analizeaza preferintele a 22.000 de consumatori din 22 de tari din Europa, Orientul Mijlociu si Africa.

“Este evident ca prezenta consistenta si variata a operatorilor de restaurante jn centrele comerciale asigura o crestere atat a numarului de clienti/vizitatori cat si a veniturilor. In momentul de fata, o zona restransa de restaurante (food court) nu mai este indeajuns pentru a face atractiv un centru comercial. Experienta de a manca intr-un ambient variat si deosebit este sigurul lucru care poate face diferenta”, afirma Andrew Phipps, Head of Retail Research and Consulting, CBRE, EMEA.

“Food and Beverage in Shopping Centres” arata ca 41% prefera sa ia masa in centre comerciale, fata de 10% in restaurante si cafenele amplasate pe artere comerciale si 7% in cadrul centrelor comerciale de tip retail park. O treime dintre cei intervievati au vizitat centrele comerciale numai cu scopul de a lua masa. Patru din zece au facut si cumparaturi, chiar daca intentia lor era doar sa manace in respectivele centre comerciale.

Luiza Moraru, Head of Retail & Asset Services CBRE Romania, spune ca zona de foodcourt din centrele comerciale romanesti a fost intotdeauna un puternic punct de atractie pentru consumatori. Romanii vor “sa vada” si “sa fie vazuti” si ca atare, centrele comerciale sunt o puternica optiune pentru alegerea locului de a lua masa. Acest fapt aduce trafic si recunoastere centrelor comerciale care ofera vizitatorilor o zona extinsa de food court.

Detalii, AICI.

CBRE Group, Inc. (NYSE:CBG) (www.cbre.ro), companie listată la S&P 500, cu sediul central în Los Angeles, este cea mai mare firmă de servicii comerciale imobiliare din lume (conform veniturilor din anul 2013). Compania are aproximativ 52.000 de angajaţi (excluzând afiliaţii) şi deserveşte proprietarii de active imobiliare, investitorii şi chiriaşii prin intermendiul celor peste 370 de birouri din întreaga lume (excluzând afiliaţii).

CBRE oferă consultanţă strategică şi executorie pentru vânzarea sau închirierea proprietăţilor, servicii corporatiste, managementul proiectelor, proprietăţilor şi altor facilităţi, consultanţă în materie de credite ipotecare, estimare şi evaluare, planuri de dezvoltare, managementul investiţiei, precum şi cercetare şi consultanţă.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.