Românilor le place să ia masa la mall

Aproape o treime din consumatorii din Europa, Africa de Sud și Orientul Mijlociu își propun să intre într-un restaurant sau într-o cafenea când merg într-un centru comercial, conform celui mai recent studiu Food&Beverages realizat de compania CBRE, lider global în consultanță imobiliară.

Mai mult, cumpărătorii din Emiratele Arabe Unite, Africa de Sud, Turcia, România și Spania asociază centrele comerciale cu destinația lor favorită pentru a lua masa. Interesant este că 40% merg la cumparaturi după ce intră într-un restaurant sau o cafenea, chiar daca intenția lor inițială era doar să ia masa.

Studiile CBRE arata tendința clară a consumatorilor de a căuta și aprecia oferte consistente si diverse de restaurante și cafenele în centrele comerciale ceea ce ar putea aduce tendințe noi in realocarea spațiilor pentru a oferi vizitatorilor opțiuni mai bune pentru zona de food court.

Rezultatele înregistrate la nivel EMEA se regăsesc în piaţa locală: românii apreciază zona de restaurante şi cafenele din cadrul unui centru comercial.

În acelasi timp, consumatorul român devine mult mai pretenţios: el asteaptă calitate şi o experienţă memorabilă atunci când ia masa într-un centru comercial.

I most always visit shops even if my reason was to eat and drink

“Astfel, dezvoltatorii, proprietarii şi companiile de property management trebuie să ofere soluţii inovative şi să livreze clientului această experienţă. În unele cazuri, aceasta poate însemna o reconfigurare totală a zonei de food, în altele poate însemna doar lărgirea mixului de operatori, prin aducerea de restaurante cu specific local sau cu profil special, iar pentru alte centre se poate lucra strict la partea de design (zona de sitting confortabilă, scaune de masă pentru copii, terase, zone verzi)”, explică Laura Bencze-Dumea, Head of Retail CBRE EMEA.

SC's, High St, Retail Park preferences

Realizatorii studiului au intervievat 22.000 de subiecți din 22 de piețe din Europa, Africa de Sud și Orientul Mijlociu pentru a le afla perceptiile despre zona de food court din centrele comerciale. Rezultatele arată că 59% dintre cumpăraătorii din Emiratele Arabe Unite, 57% dintre sud-africani, 52% din turci, 51% dintre polonezi si 42% dintre spanioli merg la mall doar să mănânce și să bea. 

Când intru într- un centru comercial, o fac doar pentru a merge la restaurant sau cafenea

I will sometimes visit a SC just to eat or drink

 

Sursă: CBRE, 2015 

Despre CBRE Group, Inc.

CBRE Group, Inc. (NYSE: CBG), Fortune 500 și S&P 500 cu sediul central in Los Angeles, este cea mai mare companie in domeniul imobiliar din lume și societate de investiții (în termeni de venituri, 2014). Compania are mai mult de 70.000 de angajati (excluzand companiile afiliate), și deservește proprietarii de active imobiliare, investitorii si chiriasii prin intermediul celor peste 400 de birouri (excluzand filialele) din intreaga lume.

CBRE ofera consultanta strategica si executorie pentru vanzarea sau inchirierea proprietatilor; Servicii corporate; administrarea proprietatilor, management de proiect; bancare ipotecare; evaluare; Servicii de consultant pentru dezvoltari imobiliare; de administrare a investițiilor; si de cercetare si consultanta.

Detalii, la www.cbre.com.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.