SCHMITZ CARGOBULL: Inovații din abundență

Așa cum ne-a obișnuit, deja, de mulți ani, Schmitz Cargobull va prezenta, din nou, la târgul de vehicule comerciale IAA Hanovra 2018, o gamă largă de inovații, produse și servicii la care fabricantul german de remorci și semiremorci a lucrat intens pe parcursul ultimilor doi ani.

Au fost create nenumărate dezvoltări la nivelul trailerelor și al serviciilor, în beneficiul clienților, cu scopul de a reduce costul total de operare. Toate aceste inovații au fost dezvoltate în conformitate cu cele mai stricte standarde de calitate și testate în condiții reale de utilizare.

Gama S.KO

Schmitz Cargobull va prezenta, la Hanovra, celebrul său trailer frigorific S.KO COOL într-o nouă formă. Prin intermediul acestei soluții de transport, constând dintr-o caroserie izotermă îmbunătățită, tip box, din noua unitate frigorifică S.CU, alături de un sistem telematic de ultimă generație, companiile de transport vor primi un pachet complet, optimizat, pentru logistica mărfurilor refrigerate.

Din punct de vedere vizual, este lesne de observat că este vorba despre debutul unei noi generații S.KO COOL, care a fost dezvoltată și mai mult, aranjată și căreia i s-a oferit un nou look, distinctiv. Secțiunea frontală a primit un face-lift complet, zona protejată a peretelui despărțitor a fost extinsă în sus, pentru a evita avarierea în timpul cuplării.

Mai mult, capacitatea izolantă a peretelui despărțitor a fost crescută, prin optimizarea multor detalii. Elementul lateral de protecție este cel mai evident semnal că a avut loc un schimb de generații.

Unitatea frigorifică S.CU

Schmitz Cargobull și-a dezvoltat și mai mult unitatea frigorifică și a echipat-o cu cea mai recentă variantă a motorului diesel common-rail. Noua generație oferă aceeași înaltă performanță de răcire și un management precis al temperaturii, dar utilizează cu 10% mai puțin combustibil.

Toate unitățile frigorifice Schmitz Cargobull sunt conforme standardului de emisii Stage V, care va intra în vigoare in ianuarie 2019.

Printr-un design optim al interfeței noii unități frigorifice și printr-o circulație a aerului îmbunătățită, operatorii pot obține o și mai consistentă distribuție a temperaturii în compartimentul de marfă. Display-ul a fost reproiectat, pentru a îmbunătăți ușurința în utilizare, cifrele de dimensiuni mari fiind mai ușor de citit. Ca alternativă la display, toate funcțiunile unității frigorifice S.CU și sistemul telematic pot fi controlate prin intermediul smartphone-ului.

Gama S.CS cu prelată

Semiremorca S.CS echipată cu POWER CURTAIN este proiectată să îndeplinească exigențele clienților pentru o eficiență crescută a transporturilor și pentru un management eficient al timpului. Rigiditatea structurală, certificată conform DIN EN 12642 Code XL, este obținută fără ajutorul unor șipci de susținere, datorită centurilor aramidice și a fibrei de oțel integrate la nivelul prelatei.

Acest lucru oferă avantajul unor încărcări și descărcări mai rapide, fără manevre consumatoare de timp de securizare a încărcăturii. Aceasta îi permite șoferului să-și continue cursa mai rapid și să optimizeze și mai mult procesul de transport. În același timp, POWER CURTAIN oferă un grad mai înalt de protecție împotriva furturilor.

S.CS MEGA – minus 300 kg

Datorită noului tip de șasiu, designul optimizat al semiremorcii cu prelată S.CS permite o reducere a masei cu 300 kg, în timp ce standardul de robustețe și calitate rămâne același. Spre încântarea transportatorilor, versiunea de semiremorcă dotată cu pachet de echipamente de bază cântărește numai 6.290 kg.

Dar și semiremorca S.CS UNIVERSAL cu prelată vine, la rândul său, într-o versiune mai „suplă”, cu o masă proprie care se situează puțin sub 6 t. Desigur, trailerul deține certificat DIN EN 12642 Code XL și este echipat cu noul design de protecții laterale.

M.CS și Z.CS

Și camioanele de înalt volum Schmitz Cargobull cu remorcă au cunoscut o schimbare. Prelata M.CS pentru autoșasiu și trailerul Z.CS cu axă centrală sunt, acum, disponibile și în versiune MEGA, cu o masă totală redusă cu 500 kg. Aceste două unități, în versiune MEGA, oferă o sarcină utilă mai înaltă, pentru soluții de transport optime și flexibile.

Gama de semiremorci basculabile S.KI

Cu o atenție deosebită concentrată asupra reducerii masei, Schmitz Cargobull prezintă, acum, o izolare termică îmbunătățită pentru bena de oțel. Pentru a minimiza pierderile de sarcină utilă, izolarea termică a basculantei semi-rotunde din oțel S.KI SR a fost, din nou, optimizată. Materialul izolant inovativ adaugă numai 310 kg, oferind o soluție de transport robustă și optimizată din punct de vedere al sarcinii utile.

Alături de bena rotunjită, din oțel, și caroseria tip box din aluminiu este disponibilă cu izolare integrală. Această soluție de transport optimizată din punct de vedere al masei îndeplinește, de asemenea, standardele în ceea ce privește izolarea, în timp ce oferă o sarcină utilă înaltă, datorită masei proprii de numai 5,1 t. Deoarece dimensiunile exterioare ale caroseriei nu se schimbă semnificativ, basculanta își menține centrul de greutate.

În fine, semiremorca basculabilă S.KI VOLUME AK are o înălțime de încărcare cu 160 mm mai joasă, care menține același volum, și are o masă proprie redusă cu până la 150 kg. Modelul va fi disponibil și cu axă Schmitz Cargobull, începând cu luna septembrie a acestui an.

Raluca MIHĂILESCU

raluca.mihailescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.