Trend în turism: Cererile cresc, prețurile scad la destinațiile exotice

Unul dintre trendurile care s-au făcut remarcate în industria turismului din România în ultimii doi ani este creșterea accesibilității destinațiilor exotice. De la an la an, turiștii și-au putut rezerva sejururi în destinații exotice fie la prețuri mai mici, fie cu mai multe servicii incluse. Scăderea procentuală a prețurilor, începând din 2012, este de până la 6% pe an, în funcție de destinație și de perioada anului în care se călătorește.

3 motive pentru care sejururile în destinații exotice sunt mai accesibile:

1. Turiștii români optează mai des pentru vacanțe în destinații exotice

Creșterea cererii pentru sejururile exotice angrenează automat și prețuri mai mici. Agențiile de turism își pot rezerva mai multe camere și bilete de avion, beneficiind de tarife de grup mai bune.

Partenerii locali din străinătate ai agențiilor de turism din România au înțeles dinamica turiștilor din România și își doresc să lucreze mai mult cu turiștii din Europa de Est. Cu cât rulajul de vacanțe este mai mare, cu atât tarifele percepute sunt mai mici sau includ servicii suplimentare.

3. Promoțiile la biletele de avion

Biletul de avion este una dintre cheltuielile cele mai importante în conturarea pachetului final de vacanță. Promoțiile companiilor aeriene determină prețuri mai mici ale sejururilor turistice, iar în ultimii 2 ani companiile aeriene au reduceri semnificative și oferte speciale pentru destinațiile exotice.

„După 8 ani de activitate și 164.168 de zile de vacanță vândute, tot mai multe agenții de turism sau hoteluri partenere din străinătate ne scriu ca să ne ofere reduceri suplimentare pentru turiștii noștri. Sunt interesați de potențialul pieței din România și se întâmplă deseori, de exemplu, în Republica Dominicană, Mexic sau Cuba, să umplem hotelurile de români în anumite perioade. Deci, și românii sunt interesați de destinațiile exotice pe care le oferim”, a declarat Sorin Stoica, co-proprietar agenția de turism Eturia, specializată pe vacanțe personalizate și circuite în destinații exotice.

Eturia se mândrește cu parteneriatele de lungă durată pe care le are semnate cu peste 160 tour-operatori din toată lumea și cu 40 de hoteluri de renume din cele mai îndepărtate destinații, dar și cu companiile aeriene, fapt ce permite agenției să ofere clienților săi acces la prețuri competitive.

Reduceri cu până la 350 euro la pachetele de vacanță

Agenția de turism Eturia introduce din 20 aprilie pentru o perioadă de 12 zile, pachete turistice reduse cu până la 350 de euro/persona. Românii vor putea alege circuite și pachete turistice în China, Cuba, Singapore, Mexic și Republica Dominicană.

1. Circuit China – Hong Kong pentru 14 zile – reducere 300 de euro (2.490 euro/persoană cu transportul, cazarea și transferurile incluse)

2. Circuit Canada pentru 11 zile – reducere 300 de euro (1.890 euro/persoană cu transportul, cazarea și transferurile incluse)

3. Circuit Cuba pentru 13 zile – reducere 240 euro (1.750 euro/persoană cu transportul, cazarea și transferurile incluse)

4. Sejur Republica Dominicană pentru 9 zile – reducere 200 de euro (1.280 euro/persoană cu transportul, cazarea și transferurile incluse)

5. Sejur Mexic pentru 11 zile – reducere 200 de euro (1.570 euro/persoană cu transportul, cazarea și transferurile incluse).

turism, Singapore

Detalii, la www.eturia.ro.  

Eturia, gândită ca agenție tailor made, a vândut în cei 8 ani de activitate peste 11.000 de pachete de vacanță personalizate și destinații exotice. Din cei peste 3.500 de turiști care au ales serviciile agenției Eturia, circa 75% sunt clienți fideli. Fără a fi considerată o agenție de turism exclusivistă, ofertele sale includ la ora actuală 150 de destinații din întreagă lume, cele mai solicitate fiind Republica Dominicană, China și Cuba.

Înființată în anul 2007, compania dezvoltă trei direcții principale de business: vacanțe personalizate pentru turiștii cu bugete medii de vacanță, vacanțe cu plecări predefinite create pe principiul celui mai bun tarif și vacanțe de lux pentru clienții care doresc destinații mai puțin accesibile. În anul 2014, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 5,3 milioane de euro. (M.S.)

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.