Tronsonul Ștei – Beiuș al DN76 Deva – Oradea, aproape gata

CNAIR anunță începerea lucrărilor de reabilitare, în 15 martie, a tronsonului 5 (Ștei – Beiuș,  în lungime de 31 km) al DN76 Deva – Oradea, care urmează să fie deschis circulației în luna aprilie a.c., precum și a tronsonului 3 (Ionești – Vârfurile), care însă se află în faza de debut.

Contractul pentru tronsonul Ionești – Vârfurile, de aproximativ 14 km, a fost semnat în luna noiembrie 2018 cu Asocierea S.C. SYLC CON TRANS S.R.L. – HYDROSTROY AD. Execuția lucrărilor va dura 12 luni.

De asemenea, în 18 martie, Asocierea DACIA FABER SRL și TOTAL CONSTRUCT SRL va începe lucrările de consolidare la km 86,5 pe sectorul Criștioru de Jos – Vârfuri, unde a avut loc o alunecare de teren. „Contractul a fost semnat în data de 13 martie 2019, ca urmare a întocmirii unui proces verbal de calamitate. Constructorul are la dispoziție 4 luni pentru punerea în siguranță a drumului, astfel încât să fie evitată blocarea circulației și consolidarea terenului cu coloane forate în adâncime”, precizează reprezentanții CNAIR.

Anul acesta se vor finaliza lucrările și pe lotul 3, de 15 km, care face parte din tronsonul 6 (Beiuș – Oradea) al DN 76. 

Contractul a fost semnat în luna august 2018 cu asocierea SC DRUM ASFALT SRL – SC TRAMECO SA – SC DRUMURI BIHOR SA, care a început lucrările în luna octombrie 2018. 

Tot pentru tronsonul 6 Beiuș – Oradea, CNAIR intenționează să semneze anul acesta inclusiv contractele pentru reabilitarea loturilor 1 și 2, în lungime totală de peste 32 km.

Pentru contractele destinate reabilitării celor două loturi, ofertele deschise în luna ianuarie 2019 se află acum în perioada de evaluare.

În ceea ce privește reabilitarea tronsonului 4 (Vârfurile – Ștei), cu o lungime de peste 33 de km, anul acesta va fi lansată o nouă licitație, după ce fostul antreprenor a abandonat lucrările. În prezent, documentația de atribuire a fost actualizată, după o expertiză tehnică a lucrărilor executate de vechiul antreprenor.

“Precizăm că tronsonul 1 (Șoimuș – Brad), în lungime de peste 30 km a fost recepționat și deschis circulației încă din luna decembrie 2017, iar pentru tronsonul 2 (Brad – Ionești), cu o lungime de apropape 20 de km recepția finală a avut loc în luna decembrie a anului trecut”, precizează reprezentanții CNAIR. 

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.