MAN. Fiabilitatea și specilizarea regăsite în gama specială MAN XLION

Pentru 2019, producătorul german MAN propune câteva soluții de transport cel puțin interesante. O ediție specială de echipare, XLION, dar și un eTGM, camionul electric de distribuție, care poate „duce mult”.

Echiparea XLION a fost prezentată publicului în cadrul expoziției de la Hanovra, din toamna anului trecut, iar numele acesteia face trimitere la concursul Ironman Europe, competiție de triatlon, care este sponsorizată de către MAN. Edițiile XLION ale MAN au ca filozofie îmbinarea dintre eficiența pentru companie și confortul șoferului, realizând diferite pachete de dotări, menite să deservească ambele „tabere“.

Triatlonistul șoselelor și al șantierelor

Fiabilitate, performanță ridicată și rezistență, acestea sunt elementele caracteristice ale gamei XLION, ce se poate regăsi atât la vehiculele de transport pe distanțe lungi, cât și la cele de distribuție sau construcții. Este vorba de o combinație de echipamente premium și pachete de servicii specifice țării unde urmează să „muncească” mașina.

  • MAN TGX XLION Long-Haul – camionul destinat transportului de marfă pe distanțe lungi poate primi motorizarea D26 sau D38, adică putere ce poate varia de la 480 la 640 CP. Îmbunătățirile vizuale și de creștere a confortului includ echiparea completă a cabinei ca parte a pachetului de confort al șoferului, sistemul de sunet MAN, luminile de zi cu LED-uri și farurile cromate de pe bara de protecț
  • MAN TGS XLION Traction – camionul de construcții poate avea 460 sau 500 CP, iar, pe lângă pachetul special „de șantier” acesta mai are și sistemul de sunet MAN, luminile de zi cu LED-uri și funcționalitatea off-road pentru ABS. Aceasta înseamnă că ajută la creșterea siguranței muncii și a fiabilității transportului. Echiparea specială face ca interiorul să fie mai rezistent la murdărie, având culoarea Urban Concrete, iar, la exterior, acest efort este „susținut” de un scut aflat sub motor, ce împiedică circulația prafului, precum și o protecție împotriva pietrelor amplasată în față radiatorului.
  • MAN XLION Distribution – poate fi atât întâlnit pe TGL cât și pe TGM cu două osii, pentru rulaj pe șosea asfaltată, indiferent de dimensiunea cabinei sau de puterea motorului. Printre elementele ce merită enumerate, evidențiem aerul condiționat, sistemul hands-free și sonorizarea MAN, ce asigură șoferului un plus de confort. Tot aici, adăugăm și volanul multifuncțional, scaunul mai confortabil al șoferului și tapițeria, ori închiderea centralizată, în funcție de modelul cabinei.

În toate cele trei modele speciale MAN XLION, producătorul combină un vehicul de înaltă calitate cu echipamente specifice industriei, cu condiții speciale post vânzare, precum contractele de service Comfort și Comfort Super.

Camionul electric de 26 t

MAN eTGM, lansat în cadrul IAA 2018, este un camion cu propulsie 100% electrică. Autovehiculul de 26 t utilizează baterii montate sub cabină și pe părțile laterale ale șasiului, oferind o autonomie de până la 180 km. Motorul electric, poziționat în zona centrală a șasiului, livrează o putere de 264 kW (360 CP) și un cuplu de 3.100 Nm către roțile motoare, fără trepte de viteză. Autovehiculul a fost proiectat pentru a răspunde nevoilor specifice activităților logistice urbane, putând suporta o varietate de caroserii, de la mărfuri generale și dubă frigorifică, până la ridicare deșeuri menajere. Nevoile suplimentare de putere pentru aceste aplicații sunt acoperite, de asemenea, prin sisteme electrice.

Alături de clienții săi

MAN Truck&Bus încearcă să facă misiunile cotidiene cât mai ușoare pentru clienții săi și, pentru asta, oferă o serie de servicii:

  • Service non-stop prin MAN Mobile24.
  • MAN ServiceContracts – acest produs este adaptat la cerințele clientului și ajută companiile de transport să scadă costurile și să sporească performanța, în același timp. Potențialul se reflectă în planificarea absolută și fiabilitatea costurilor.
  • MAN Genuine Engine ecoline+ – Un motor, două vieți. Motoarele vechi sunt dezasamblate la uzina motoarelor din Nürnberg, iar piesele sunt curățate și testate. Apoi, motoarele sunt asamblate din componentele reciclate și piese originale MAN, garanția fiind de 24 de luni.
  • Garanție extinsă la 2 ani, pentru service și componente.

Alexandru STOIAN

alexandru.stoian@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.