Opțiuni corecte, la un preț corect

Soluții de închiriere pentru semiremorci. Service la nivelul întregii Europe, prin intermediul a peste 150 de ateliere proprii, la care se adaugă alte câteva mii în sistem de parteneriat. Variante care oferă predictibilitate la nivelul flotei și termene de plată care permit echilibrarea cash-flow-ului.

cof

Altfel spus, TIP Trailer Services, un jucător recunoscut deja pe piața internațională, care, astăzi, a așezat în oferta sa și camioanele, după finalizarea achiziției PEMA.

Un parc de aproape 100.000 de vehicule

Aflată într-un proces puternic de extindere, TIP Trailer Services a preluat, o dată cu achiziția PEMA, un parc de 25.000 de vehicule, dintre care jumătate sunt capete tractor. Iar acestora li se adaugă câteva zeci de ateliere service specializate atât în semiremorci, cât și în camioane, care vor permite transmiterea de know-how la nivelul întregii rețele. De altfel, TIP Trailer Services a demarat, în urmă cu 2 ani, pregătirea angajaților din zona de service pentru reparații de camioane și este, în prezent, partener oficial Ford Trucks.

Concret, PEMA a intrat în grup cu experiență în oferta de servicii de leasing operațional și închiriere de vehicule utilitare și soluții de service, în state precum Belgia, Republica Cehă, Danemarca, Germania, Polonia, Suedia și Elveția. Flota companiei este una diversificată, cu o selecție largă de branduri de top, precum Schmitz, Krone și Kögel, sau DAF, Volvo, MAN, Mercedes-Benz și Renault.

Împreună, TIP Trailer Services și PEMA dețin aproximativ 100.000 de semiremorci și camioane, precum și mult peste 150 de ateliere, oferind una dintre cele mai mari rețele de servicii de reparații din Europa și Canada, cu 208 unități mobile de service, care asigură o soluție multi-servicii pentru o gamă largă de echipamente de transport.

sdr_HDRB

Service oriunde în Europa, inclusiv pentru terți

De menționat că oferta TIP Trailer de servicii nu este destinată numai flotei proprii, ci cu precădere companiilor terțe. Care sunt, însă, motivele care pot sta în spatele deciziei de a opta pentru această rețea de service?

În nici un caz cel mai mic preț. Un tarif corect, însă, comunicat din timp, care însoțește o soluție corectă de reparație… iar plata nu se face pe loc.

La final de lună, furnizorul de servicii emite o factură pentru toate intervențiile de pe parcursul acesteia, care, în mod normal, are un termen de plată de 30 de zile. Pe o piață care duce lipsă de lichidități, o astfel de manieră de lucru reprezintă o gură de oxigen.

Variantele de colaborare sunt diverse, toate implicând asistență în limba română, prin intermediul unui call-center deschis non-stop, la nivelul întregii Europe.

Cei mai mulți optează pentru un contract simplu de servisare, în cazul căruia, în funcție de bonitatea companiei, este stabilită o limită de credit. În acest gen de parteneriat, TIP Trailer se angajează să serviseze vehiculele clientului în unitățile sale sau în cele partenere, pentru solicitări pe teritoriul Europei. În funcție de problemele apărute în cazul capetelor tractor, acestea pot fi preluate în rețeaua TIP Trailer, sau clientul este îndrumat către unitatea service cea mai apropiată care-i poate rezolva problema. Există, inclusiv, posibilitatea să fie trimisă o unitate service mobilă, dacă vehiculul este nedeplasabil, fiind realizate, contra cost, punctual, inclusiv transbordări ale mărfurilor transportate.

În concluzie, TIP Trailer Services este, astăzi, un jucător pe piața de service care acoperă de o manieră unică teritoriul european, jucător aflat într-o continuă expansiune, propunând un mod de a aborda lucrurile de care de multe ori uităm, atunci când ne aflăm în calitatea de client: opțiuni corecte la un preț corect.

Un jucător cu tradiție în zona de semiremorci, TIP Trailer Services va oferi, în paralel cu abordarea segmentului de închiriere pentru camioane, soluții și în zona vehiculelor comerciale mici, în special pentru zona de transport frigorific.

Variantele de închiriere de vehicule Euro 4 sau 5 pentru piața internă pot fi foarte potrivite, în 2020, în condițiile unui parc extrem de îmbătrânit și ale unor tarife care nu permit, decât în mod excepțional, camioane noi.

Deductibilitatea integrală continuă să facă închirierea interesantă.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.