Wielton a prezentat o nouă versiune a semiremorcii basculabile Scrap Master, proiectată pentru transporturi de deșeuri feroase.
Bena de încărcare, realizată integral din oțel HARDOX 500 TUF, marginea superioară și peretele lateral, care a fost îndoit dintr-o singură foaie de metal, precum și peretele frontal și portalul din spate refăcut, sunt perfecte pentru cele mai dificile condiții de utilizare.
O modificare notabilă a modelului Scrap Master este schimbarea formei benei de la pătrat la semirotund. Aceasta se caracterizează printr-o rigiditate crescută, datorită utilizării oțelului HARDOX 500 TUF și a unei ranforsări superioare realizate dintr-o foaie de tablă pe peretele lateral.
Datorită inovațiilor introduse, a fost posibilă coborârea centrului de greutate al suprastructurii cu 75 mm, ceea ce crește siguranța și asigură o stabilitate mai mare a vehiculului în timpul conducerii și descărcarii.
Oferta Wielton include versiuni cu volume de 51, 55 și 62 mc. Lungimea interioară a podelei pentru bena cu cea mai mare capacitate este de 12,07 m. Aceasta permite transportul deșeurilor de diferite dimensiuni și forme, inclusiv bare metalurgice sau alte elemente din oțel de până la 12 m lungime, cu ușile remorcii închise.
Mai mult, datorită utilizării unei podele plate, cu lățimea de 850 mm, basculabila Scrap Master poate transporta europaleți cu dimensiunile de 1.200×800 mm.
În funcție de nevoile clientului, produsul poate fi configurat în așa fel încât să răspundă pe deplin nevoilor și cerințelor acestuia. Portalul spate standard, cu două uși simetrice, poate fi înlocuit cu un oblon hidraulic, datorită căruia șoferul nu trebuie să iasă din cabină în timpul descărcării.
Oferta producătorului din Wieluń include o gamă de cilindri hidraulici de la mai mulți furnizori, inclusiv cei cu montare cu capac scurt. Sunt disponibile diferite versiuni de acoperiș, inclusiv prelată standard, prelate cu sigiliu vamal sau prelată cu centură și acoperiș automat, precum și o gamă de echipamente suplimentare.