APTTI regretă dispariţia prematură a lui Alexandru-Cornel Nedelescu

Asociaţia Profesională a Transportatorilor în Regim de Taxi şi Închiriere (APTTI), membră a Federaţiei Operatorilor Români de Transport (FORT), îşi exprimă regretul faţă de dispariţia prematură, la numai 37 de ani, a lui Alexandru-Cornel Nedelescu – „o mare personalitate a breslei şi un  pilon principal al transportului în regim de taxi” – şi cere autorităţilor să ia măsuri pentru simplificarea legislaţiei, “deoarece acesta este principala cauză generatoare de stres şi oboseală pentru toţi managerii şi investitorii din această ţară”.

Redăm integral comunicatul remis redacţiei din partea APTTI:

„Cu deosebit regret anunţăm, pe acestă cale, că o mare personalitate a breslei şi un  pilon principal al transportului în regim de taxi, dl Nedelescu Alexandru-Cornel, s-a stins din viaţă la nici 37 ani. Spunem “un mare pilon” deoarece acesta a construit şi dezvoltat din temelii una dintre cele mai mari şi mai serioase firme de taxi din România şi din Bucureşti, în special. Acesta s-a stins din viaţă la nici 37 de ani, din cauza stresului şi oboselii acumulate pe parcursul a 20 de ani dedicaţi în intregime transportului în regim de taxi, şi asta se datoreză în primul rând celor 16-18 ore zilnic pe care le dedica administrării firmei.

A fost primul director şi patron de firmă de taxi din România, care încă de acum 10 ani introducea în piaţă serviciile online de preluare a comenzilor. Păcat că asfel de oameni se pierd dintre noi la o asfel de vârstă, păcat că stresul şi oboseala acumulate ajung să doboare asfel de oameni consacraţi întru totul meseriei şi afacerii pe care încearcă să o dezvolte până aproape de perfecţiune doar pentru ca toţi clienţii ce folosesc astfel de servicii să fie multumiţi atât de calitatea serviciului, cât şi de seriozitatea şi promptitudinea cu care sunt serviţi.

Nu trebuie să mai aşteptăm şi alţi morţi din acelasi motiv, nu trebuie să mai lăsăm orfani şi alţi copii, trebuie doar să ne trezim din această amorţeala, avem drepturi şi acestea ne trebuiesc respectate, toţi suntem egali, toţi suntem oameni, la urma urmei.

Iniţiem pe această cale o invitaţie către toată breaslă şi către toate ONG-urile din domeniu, ca împreună să demarăm o acţiune şi la nivelul conducerii statului să ia măsuri pentru simplificarea legislaţiei, deoarece acesta este principala cauză generatoare de stres şi oboseală pentru toţi managerii şi investitorii din această ţară.

Spunem că aceasta este principala cauză deoarece, indiferent de domeniul de activitate în care te afli, pentru a fi corect trebuie în primul rând să fii stresat, şi asta se datorează în primul rând zecilor şi sutelor de legi la care trebuie să te supui pentru fiecare activitate în parte.

Un exemplu elocvent este chiar Legea taximetriei, care, pe lângă faptul că are peste 100 de pagini, se mai şi corelează şi completează cu încă vreo 20 de legi. Deci, ude ajungem, domnilor? La urma urmei, se conduce un autoturism de către un şofer care trebuie să folosească corect un aparat de taxat al distanţei pe care transporta clientul. Atât.

În România, daca nu te stresezi să nu încalci cine ştie ce lege, cine ştie ce ordonanţă, cine ştie ce ordin de ministru sau hotărâre, cine ştie ce ordin al primarului sau al consiliului local eşti sortit falimentului, insolvenţei şi dispariţiei de pe piaţă sau să te duci în pământ. Dar, în acelaşi timp, dacă le încaci, dai şpagă şi nu te interesează de nimic prosperi, şi asta nu datorită bunului management, cia comisioanelor ce se scurg.

Păcat că trebuie să se stingă din viaţă oameni ca să ajungem la concluzia că aşa nu se mai poate.

Nu trebuie să mai aşteptăm ca alţi oameni să se stingă din viaţă, ci trebuie să acţionăm rapid, pentru ca măcar stresul legislativ să nu se adauge celui de zi cu zi. Putem avea legi foarte bune, simple şi la obiect, care să reglementeze orice activitate economică fără a se aduce atingere bunei funcţionări a economiei.

Poate că acesta este şi motivul pentru care nu reuşim, de 23 de ani, să ieşim din tranziţia către capitalism. Capitalismul nu a fost construit nicăieri cu legi stufoase şi interpretabile, iar investitorii şi managerii capitalismului dezvoltat nu-şi bat capul zi de zi cu ce legi mai apar, care se mai şi modifică, şi cine ştie ce ministrru a dormit cu faţa la perete şi a mai dat vreun ordin sau hotărâre pe domeniul de activitate vizat.

În incheiere, îţi multumim, Alex, pentru tot ce ai întreprins în această activitate, şi te asigurăm că nu te vom uita niciodată. Ai fost şi vei rămâne intodeauna pionerul taximetriei adevărate, nu a taximetriei de cumetrie!

Dumnezeu să te ierte şi să te ocrotescă acolo unde ai ajuns!

Ghişă Mihai Victor, preşedinte APTTI

Cristian Lăzărescu, vicepreşedinte APTTI

1 COMENTARIU

  1. ar trebui sa va fie rusine, voi nu trebuia nici macar sa vb de urechiatu, aaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttttttiiiiiiiiiiiiiii distrus taximetria, de fapt voi veniti de la terenul agricol si de la coada vacii, de unde sa stiti voi cu ce se mananca taximetria la roma sau la paris? mi-e scarba de voi!

  2. esti un mare magaaaaaaaaaaar bucuresteeaaaaan. omu ala avea un nume, (…) bucuresteana ce esti. ai un pic de respect si baga-ti capu ala in (…)

  3. Urmează ca ghisa si lăzărescu sa se duca dupa urecheatu! ilfovul și firmele din bucurești au un singur scop ,de a falimenta taximetriştii independenti din bucurești!Afară cu ilfovul din Bucuresti.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.