Asfalt în valuri pe Autostrada Arad-Timişoara

Autorităţile au impus restricţii de viteză pe autostrada Arad-Timişoara – care ar urma să fie inaugurată la sfârşitul lunii septembrie -, din cauza unor lucrări de reparaţii la asfalt, ce se execută în trei puncte, unde asfaltul s-a vălurit deja. Astfel, traficul se desfăşoară pe câte o bandă în zonele cu probleme, iar şoferilor li se permite să circule cu maxim 60 km/h, informează Biroul de Poliţie Autostrăzi Vest.

Concret, pe calea de circulaţie de la Arad la Timişoara se repară partea carosabilă la km 535+700, pe o lungime de 500 de metri, circulaţia fiind deviată pe banda de urgenţă.

La kilometrul 532+800, tot pe o lungime de 500 de metri, circulaţia se desfăşoară doar pe banda numărul doi, din cauza reparaţiilor.

Pe calea de mers Timişoara-Arad, la km 535+236, circulaţia se defăşoară doar pe banda întâi.

În punctele amintite, asfaltul s-a ondulat de la traficul greu sau au apărut probleme la rosturile de la poduri, susţin cei de la Biroul de Poliţie Autostrăzi Vest. Deficienţele vor fi remediate pe banii constructorului.

“În toate cele trei situaţii, viteza de deplasare a fost redusă de la 100 la 60 de km/h, timp de câteva zile, cât se vor desfăşura lucrările”, a declarat subcomisarul Teodor Tudur, şeful Biroului de Poliţie Autostrăzi Vest, aflat în localitatea arădeană Vinga.

În următoarele zile vor fi impuse restricţii similare şi în alte puncte de pe lungimea autostrăzii, în funcţie de locurile în care se mută echipele de muncitori.

În urmă cu două săptămâni, pe autostrada Arad-Timişoara au mai fost impuse limite de viteză din cauza lucrărilor de reparaţii la partea carosabilă, restricţia fiind atunci de 80 km/h.

Autostrada Arad – Timişoara a fost deschisă traficului în decembrie 2011, dar termenul de finalizare a lucrărilor a fost prelungit de mai multe ori, ultimul fiind 30 septembrie.

Ca şi în cazul Autostrăzii Bucureşti-Ploieşti, până la recepţia lucrărilor se va circula cu 100 de km/h şi nu cu 130 km/h, cât permite legea pe o autostradă. (M.S.)

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.