Atlassib în 2016: Achiziții, curse Premium şi donaţii pentru SMURD

1

Atlassib va continua anul viitor înnoirea parcului auto, extinderea curselor Premium şi donaţiile – cel puţin 100.000 de euro, reprezentând câte un leu din fiecare bilet de călătorie vândut – către Fundația pentru SMURD. Anunţul a fost făcut ieri, într-o conferinţă de presă, de directorul general al companiei, Daniel Micu.

“Cum i-am obișnuit pe toți partenerii și clienții noștri din 2009 încoace, în fiecare an am făcut o investiție pentru înnoirea parcului. Ultima investiție a fost în luna iulie, cu acele 15 autocare noi, pe care deja le-ați văzut pe drumurile Europei, branduite cu vizualul campaniei “Respectăm Viața”. Cu siguranță și pentru a doua jumătate a anului viitor luăm în calcul o nouă achiziție, trebuie să ne păstrăm trendul de reînnoire a parcului și după sărbătorile de iarnă vom începe analizele să vedem spre ce ne vom orienta, dar cu siguranță va fi vorba și la anul de o investiție”, a precizat Daniel Micu.

Autocarele Premium reprezintă 8% din flota Atlassib. Aceste autocare au un număr mai redus de locuri, conexiune la internet, minibar cu băuturi pe perioada călătoriei, se oferă o masă caldă pe traseu, iar nivelul de confort și siguranță este sporit față de un autocar normal. Călătorii trebuie să plătească între cinci și zece euro în plus pentru o călătorie Premium, față de una cu un autocar obișnuit.

Cursele Premium sunt oferite de Atlassib pe ruta România-Italia.

Jumătate de milion de pasageri în 2015

Pentru acest an, Atlassib, cel mai mare transportator internațional de persoane din România, estimează că va ajunge la o jumătate de milion de pasageri transportați și la peste 48 de milioane de kilometri parcurși.

“În ceea ce privește realizările din acest an, după un început mai greoi, care ne-a pus pe gânduri, odată cu intrarea în trimestrul doi am început să ne apropiem de cifrele previzionate și, cu siguranță, până la sfârșitul anului vom ajunge la ceea ce ne-am propus, adică undeva la 500.000 de pasageri, peste 48 de milioane de kilometri parcurși. (…) Cu siguranță și pentru anul viitor ne vom propune cam aceleași realizări”, a explicat Daniel Micu.

1 leu din fiecare bilet, pentru Fundația SMURD

Prin campania “Respectăm Viața”, Atlassib va dona până în 30 septembrie 2016 câte un leu din fiecare bilet de călătorie vândut, pentru susținerea Fundației pentru SMURD.

Campania a început la 1 octombrie a.c. iar Atlassib se angajează să doneze cel puțin 100.000 de euro, fără să modifice tarifele pentru acoperirea acestor sume.

“Compania Atlassib este preocupată în permanență de asigurarea unor călătorii în condiții de deplină siguranță și confort pentru toți pasagerii care apelează la serviciile noastre. Anul acesta am investit 3,5 milioane de euro în achiziția a 15 autocare noi, echipate conform celor mai noi standarde, și am integrat în strategia de business principiile responsabilității sociale. Prin campania “Respectăm Viața” dorim să oferim clienților noștri bucuria de a ajuta la salvarea de vieți omenești, prin direcționarea către Fundația pentru SMURD a sumei de un leu din valoare fiecărui bilet. Tarifele nu vor fi modificate pentru acoperirea acestor sume, compania urmând să doneze câte un leu din valoarea de catalog a fiecărui bilet vândut”, a precizat dir. gen. Daniel Micu.

Prezent la conferinţă, dr. Raed Arafat, președintele Fundației pentru SMURD, a declarat: “Este esențial ca toți locuitorii țării să beneficieze de ajutor medical prespitalicesc, indiferent de zona din care provin. Menținerea și dezvoltarea sistemului medical de urgență și prim ajutor este prioritară pentru noi iar campania “Respectăm Viața”, demarată de partenerii noștri, Atlassib, ne onorează. Pe această cale, le adresez sincere mulțumiri”.

Dr. Raed Arafat a precizat că banii proveniți de la Atlassib vor fi folosiți pentru prevenție, aceasta fiind una dintre cele mai importante companii din România care se alătură SMURD.

Despre Atlassib

Atlassib, după 22 de ani de activitate, se menține în poziția de lider pe piața de transport internațional de persoane. Compania deservește 37 de linii internaționale în 14 țări din UE, din Grecia până în Scandinavia, Portugalia și Scoția, cea mai nouă destinație introdusă. Anual, peste 500.000 de pasageri călătoresc cu Atlassib.

În 2015, compania a investit 3,5 milioane de euro pentru înnoirea flotei, cu un lot de 15 autocare Mercedes-Benz Tourismo, autocare de ultima generație, Euro 6. Atlassib a avut în anul 2014 o cifră de afaceri de 276.000.000 lei și 1.360 de angajați.

Fundația pentru SMURD

Fundația pentru SMURD este o organizație non-guvernamentală, înființată în anul 2006, ca persoană juridică privată, non-profit, ce susține, prin toate proiectele dezvoltate, activitatea Serviciului Mobil de Urgență, Reanimare și Descarcerare și dezvoltarea asistenței medicale de urgență.

Mai multe informații legate de activitatea Fundației SMURD, la www.fundatiapentrusmurd.ro.

Campania de responsabilitate socială corporatistă “Respectăm Viața” a fost dezvoltată de Agenția media Mistraz Consultanță, în concordanță cu ghidul de bune practici ISO 26000:2010. Regulamentul campaniei poate fi consultat la www.atlassib.ro și www.mistraz.ro. (M.S.)

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.