Bilanţ anual pozitiv pentru compania Gebrüder Weiss

Compania internaţională de transport şi logistică Gebrüder Weiss a înregistrat în anul financiar 2015 rezultate mai bune decât în anul precedent şi şi-a consolidat cu succes poziţia pe mai multe pieţe şi sectoare în creştere.

Cu un excedent de 3%, concernul Gebrüder Weiss a obţinut o cifră de afaceri preliminară de 1,28 miliarde de euro (2014: 1,24 miliarde de euro).

“În ciuda situaţiei economice dificile din Europa, datorită investiţiilor în echipamente, produse şi personal, evoluţia pozitivă din anii precedenţi a continuat şi am oferit clienţilor noştri plusvaloare prin intermediul soluţiilor logistice inteligente. Suntem foarte mulţumiţi de rezultatul obţinut”, conchide Wolfgang Niessner, CEO Gebrüder Weiss.

Cota de capital propriu, care îi asigură companiei în mare parte independenţa faţă de instituţiile de credit, a crescut uşor, atingând nivelul de 56,7% (2014: 54,3 %).

Extindere în Asia

Volumul total de investiţii din anul 2015 a fost de 53,75 milioane de euro (2014: 56,4 milioane de euro). Pe lângă dezvoltarea filialelor din Europa Centrală şi de Est, Gebrüder Weiss şi-a extins domeniul de activitate în Asia, consolidându-şi astfel poziţia în calitate de furnizor internaţional de servicii de logistică.

Gebrueder_Weiss_Wolfgang_Niessner
Wolfgang Niessner, CEO al Gebrüder Weiss (Sursă: Gebrüder Weiss)

Compania a deschis un nou terminal logistic în Singapore, acoperind astfel, împreună cu filialele din Dubai şi Shanghai, o breşă geografică pe continentul asiatic.

“Şi clienţilor noştri din Asia le oferim servicii de logistică la înalte standarde europene de calitate, aplicate în mod unitar şi combinate cu know-how-ul specific regiunii”, spune Wolfgang Niessner.

Un exemplu în acest sens este societatea mixtă Gebrüder Weiss Automotive Logistics, care s-a impus, de la înfiinţarea sa în 2014, ca furnizor principal de servicii logistice (Lead Logistics Provider, LLP) pentru mai mulţi furnizori şi producători internaţionali de automobile din China.

Gebrueder_Weiss_Vorstand
Conducerea Gebrüder Weiss (de la stânga la dreapta): Peter Kloiber, Heinz Senger-Weiss, Wolfgang Senger-Weiss şi Wolfgang Niessner, CEO. (Sursă: Gebrüder Weiss)

Accent pe comerţul electronic

Expertul în logistică a abordat comerţul online aflat în continuă creştere, dezvoltând soluţiile consolidate eFulfillment în diverse ţări din Europa Centrală şi de Est. În cadrul acestui proces de extindere, Gebrüder Weiss şi-a dezvoltat şi serviciile de livrare la domiciliu (B2C), adăugând la oferta sa servicii de manipulare marfă cu doi angajaţi (two-man handling) şi servicii de montare mobilă şi devenind astfel lider de piaţă în Austria.

Reţeaua DPD Austria, al cărei asociat este serviciul de coletărie Gebrüder Weiss Paketdienst (GWP), a fost extinsă la peste 1.000 de puncte de ridicare a coletelor pentru clienţii privaţi.

Gebrueder_Weiss_Head_Office
Cu o creștere de 3%, Gebrüder Weiss a înregistrat o cifră de afaceri preliminară de 1.28 miliarde euro în 2015. (Sursă: Gebrüder Weiss)

În total, cifra de afaceri înregistrată în domeniul de activitate al transporturilor terestre şi al serviciilor de logistică a crescut cu 3,9%, atingând valoarea de 857,7 milioane de euro (2014: 825,8 milioane de euro).

Divizia Air & Sea a înregistrat în 2015 o creştere de 2%, obţinând o cifră de afaceri de 293,9 milioane de euro (2014: 288,1 milioane de euro).

Cifra de afaceri din domeniile servicii de coletărie (KEP) şi New Business a crescut cu un procent.

De la servicii logistice la managementul global al lanţului de aprovizionare

Concernul a înregistrat anul trecut succese nu numai în logistica transporturilor şi a depozitării, ci a făcut paşi decisivi şi în ceea ce priveşte dezvoltarea managementului lanţului de aprovizionare la nivel global.

Gebrueder_Weiss_Multimodal
“We are where you are”: Cu 150 de filiale în 27 de ţări, Gebrüder Weiss serveşte azi nevoile individuale ale clienţilor din întreaga lume. (Sursă: Gebrüder Weiss)

“Pentru a exploata întregul potenţial de optimizare pentru clienţii noştri, trebuie să privim lanţurile lor valorice complexe în întregime şi să îi sprijinim prin servicii eficiente de consiliere, planificare şi know-how logistic”, spune Wolfgang Niessner.

Perspectivă pentru anul 2016

În anul 2016, compania Gebrüder Weiss doreşte să îşi consolideze în continuare poziţia de lider în Europa Centrală şi de Est, precum şi de-a lungul fostului Drum al Mătăsii, spre China, precum şi pe pieţele de peste ocean.

“Vom adapta în continuare produsele şi procesele în funcţie de nevoile clienţilor noştri şi vom dezvolta soluţii inovatoare, pentru a ţine pasul cu digitalizarea tot mai rapidă”, spune Wolfgang Niessner. “În acest sens, ne vom baza şi pe viitor pe angajaţi bine pregătiţi şi dedicaţi, care impresionează clienţii din întreaga lume prin excelența în servicii.”

Weiss_Roehlig_Dubai
În Asia, Gebrüder Weiss oferă clienţilor săi servicii logistice la înalte standarde europene de calitate, aplicate în mod unitar. Aici: Deschiderea noului terminal logistic în Emiratul Dubai în martie 2016. (Sursă: Gebrüder Weiss)

Despre Gebrüder Weiss

Cu aproximativ 6.000 de angajaţi, 150 de filiale proprii şi o cifră de afaceri anuală preliminară de 1,28 miliarde euro (2015), Gebrüder Weiss se numără printre companiile de top din domeniul transporturilor şi logisticii din Europa.

Sub umbrela Gebrüder Weiss Holding AG, cu sediul in Lauterach (Austria), pe lângă domeniile principale de activitate reprezentate de transporturi terestre, aeriene şi maritime, precum şi servicii de logistică, compania cuprinde şi o serie de soluţii industriale ultraspecializate şi societăţi-fiice – printre acestea consultanţă logistică x|vise, tectraxx (specialist în industria întreprinderilor hi-tech), inet-logistics (soluţii software pentru managementul transporturilor TMS), dicall (soluţii de comunicaţii, cercetare de piaţă, instruire), Rail Cargo (transporturi feroviare) şi serviciul de coletărie Gebrüder Weiss Paketdienst, asociat al companiei austriece DPD.

Această combinaţie permite concernului să reacţioneze în mod rapid şi flexibil la necesităţile clientului. Prin intermediul numeroaselor măsuri de ordin ecologic, economic şi social, concernul, a cărui istorie în domeniul transporturilor se extinde pe o perioadă de peste 500 de ani, este în prezent cunoscut şi ca pionier în domeniul economiei durabile.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.