CHEP a obținut Premiul de Excelență în Logistică și industria de Supply Chain din Europa Centrală și de Est

CHEP, lider mondial în furnizarea soluțiilor de închiriere și reutilizare în comun a paleților și containerelor, cu subsidiara și în România, a primit Premiul de Excelență în Logistică și industria de Supply Chain pentru Europa Centrală și de Est (CEE Logistics and Supply Chain Excellence Award) din acest an, în cadrul congresului TRANSLOG Connect ce s-a desfășurat în Ungaria în perioada 25-26 Noiembrie 2014. Premiul este acordat de un renumit juriu independent alcătuit din profesioniști și specialiști în domeniul Logistică și Supply Chain.

„Acest premiu reprezintă un pas important pentru business-ul nostru în regiunea Europei Centrale și de Est, fiind o bună oportunitate de a promova CHEP ca un partener de afaceri inovativ în industria de Logistică și Supply Chain și pentru a consolida poziția brand-ului nostru în fața perspectivelor cheie, clienților și a tututor industriilor. Proiectul cu care ne-am prezentat a fost noua generație de paleți tip sfert ca o soluție sustenabilă de îmbunătățire a eficienței și optimizării costurilor în îindustria de profil. Din toate aplicațiile depuse, a noastră a fost considerată cea mai bună, atât în ceea ce privește conținutul, cât și al realizării ei în mod profesionist și complet”, a declarat Marta Gorska-Pasko, CEE Marketing Manager CHEP.

Premiul de Excelență în Logisticță și industria de Supply Chain pentru Europa Centrală și de Est recompensează câștigătorii pentru serviciile excepționale și metodele deosebite de management ale industriei de Supply Chain și logistică în ECE, evidențiind astfel cele mai inovative și flexibile soluții din regiune. Această distincție a fost creată în 2013 și, în acest an, CHEP este cel de-al doilea câștigător, concurând cu zeci de candidați și aplicații.

În cadrul evenimentului, CHEP a avut diferite prezentări în care audiența a putut afla mai multe despre importanța utilizării paleților și containerelor ca soluții sustenabile de îmbunătățire a eficienței și optimizării costurilor, precum și pentru reducerea deșeurilor.

Având în vedere că disponibilitatea la raft este o prioritate de top în Supply Chain, CHEP deține soluții inovatoare, oferindu-le producătorilor posibilitatea să atingă nivelul vânzărilor dorit și retailerii să reaprovizioneze rafturile cât mai rapid. În plus, potrivit studiilor de specialitate, sistemul de paleți CHEP din Europa prezintă cel mai scăzut impact ambiental în comparație cu sistemele alternative de paleți, precum cei returnabili și de unică folosință, din lemn alb.

CHEP (www.chep.comeste lider mondial în furnizarea soluţiilor de închiriere şi reutilizare în comun a paleţilor şi containerelor, deservind numeroase dintre cele mai mari companii din lume în domenii precum bunuri de larg consum, produse proaspete, băuturi şi automobile.

Serviciile CHEP sunt durabile din punct de vedere ecologic şi sporesc eficienţa clienţilor, reducând, în acelaşi timp, riscurile operaţionale şi deteriorarea produselor. Cei peste 7.500 de angajaţi CHEP şi cele 300 de milioane de paleţi şi containere oferă o acoperire fără egal şi o valoare excepţională, deservind peste 500.000 de unităţi client în peste 50 de ţări.

Portofoliul CHEP de clienţi include companii şi branduri internaţionale precum Procter & Gamble, Sysco, Kellogg’s, Kraft, Nestlé, Ford şi GM. CHEP este parte a Brambles Limited.

Congresul TRANSLOG Connect este liderul de piață ca și eveniment de afaceri inter-industrial pentru specialiștii din domeniul transporturilor, logisticii și a managementului lanțului de aprovizionare din Europa Centrală și de Est, ce are loc în fiecare an în Noiembrie, în Budapesta, Ungaria.

Directori ai celor mai importante companii de top din diferite industrii – automobile, electronică, petrolieră, metalurgică, retail, alimentară, FMCG, energetică și multe altele – participă an de an pentru a întâlni principalii furnizori de logistică, software, consultanță, transport și depozitare.

Congresul oferă, de asemenea, participanților posibilitatea de a vizita, în cadrul excursiilor special organizate, centre importante de logistică și distribuție, toate activitățile putând fi prestabilite prin sistemul „Meeting Scheduler”. (M.B.)

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.