CHEP România a inaugurat un nou service centre, în Timişoara

CHEP, lider mondial în reutilizarea prin închiriere a paleţilor şi containerelor, a inaugurat recent un nou service centre, la Timişoara, menit să susţină activitatea clienţilor săi din partea de vest a României.

Cu o capacitate de stocare de 10.000 paleţi, acest service centre asigură în întregime necesarul de paleţi al clienţilor din regiune.

Activităţile din cadrul service centre-ului CHEP din Timişoara presupun depozitarea şi inspectarea paleţilor colectaţi, în vederea întrunirii standardelor de calitate.  Cei care necesită reparaţii sunt ulterior redirecţionaţi către service centre-ul deţinut de CHEP la Ploieşti.

Pe baza principiului de reutilizare prin închiriere a paleților, beneficiarii doar închiriază paleții necesari pentru perioada în care au nevoie de aceștia. Conversia la sistemul CHEP presupune, în primul rând, eliminarea activităţilor de colectare, de inspectare şi reparaţie a paleţilor, precum şi reducerea riscului de refuz a mărfii la recepţie şi a penalităţilor aferente din partea lanţurilor din comerţul modern.

Inspecţia paleţilor se desfăşoară conform standardelor de calitate CHEP, dezvoltate în urma testelor efectuate în centrul de cercetare din Orlando, SUA. Standardele garantează integritatea structurală a paleţilor, asigurând totodată un nivel constant al calităţii. La Timişoara se efectuează momentan doar inspecţia, iar toate reparaţiile necesare sunt realizate la service centre-ul de la Ploieşti. Din a doua parte a anului 2015, CHEP va iniţia la Timişoara şi procesul de reparaţii.

Gabriel Andronescu, Country General Manager CHEP România, a afirmat: “CHEP România îşi propune să fie mereu aproape de clienţii săi şi să vină în întâmpinarea nevoilor acestora cu o ofertă de servicii de cea mai bună calitate, la costuri cât mai avantajoase. Deschiderea noului service centre CHEP la Timişoara ne ajută să ne atingem acest obiectiv şi întregeşte portofoliul de servicii CHEP în România, reprezentând totodată o dovadă a consolidării prezenţei noastre pe piaţa locală”.

Gabriel Andronescu_GM, Chep Romania

Primul service centre CHEP în România a fost deschis la Ploieşti în 2012 şi are o suprafaţă interioară de 2000m2 şi exterioară de 12000 m2, numărând 27 de angajaţi.

În România, CHEP pune la dispoziţia clienţilor săi patru tipuri de paleţi care acoperă nevoile jucătorilor din FMCG în funcţie de specificul activităţii:  paletul tip Euro (1200 x 800 mm) standardul liniilor de producţie existente în România şi solicitat de către lanţurile internaţionale de retail şi de comerţul tradiţional, paletul industrial (1200 x 1000mm) folosit cu precădere la export şi în industria băuturilor, 2 tipuri de paleţi de tip display pentru creşterea vânzărilor şi a vizibilităţii în magazine, respectiv jumătatea de palet (800x600mm) şi sfertul de palet (600 x 400mm).

CHEP (www.chep.com) este lider mondial în reutilizarea prin închiriere a paleţilor şi containerelor, deservind numeroase dintre cele mai mari companii din lume în domenii precum bunuri de larg consum, produse proaspete, băuturi şi automobile.

Serviciile CHEP sunt sustenabile din punct de vedere ecologic şi sporesc eficienţa activităţii clienţilor, reducând, în acelaşi timp, riscurile operaţionale şi deteriorarea produselor. Cei peste 7.500 de angajaţi CHEP şi cele 300 de milioane de paleţi şi containere oferă o acoperire eficientă pentru cele 500.000 de puncte de livrare din peste 50 de ţări.

Portofoliul nostru de clienţi include companii şi branduri internaţionale precum Procter & Gamble, Sysco, Mondelez, Nestlé, Ford şi General Motors. CHEP este parte a Brambles Limited. (M.B.)

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.