DENIS SPEDITION Calitate înainte de toate

1_denis-speditionAtunci când este vorba despre transportul la temperatura controlata, totul trebuie sa se desfasoare impecabil. Cerinte riguroase privind desfasurarea curselor, cerinte riguroase privind întretinerea vehiculelor, cerinte riguroase privind soferii. Iar Denis Spedition stie cum sa raspunda în cel mai bun mod acestor exigente.

Cel mai important aspect pe care se concentreaza compania Denis Spedition în activitatea de zi cu zi este calitatea serviciilor, aceasta facând diferenta în comparatie cu multi alti transportatori de pe piata. Nivelul înalt calitativ presupune o punctualitate exemplara la încarcare si descarcare, o marfa ajunsa la destinatie fara nicio avarie sau alterare (esential pentru transportul la temperatura controlata) si o tinuta impecabila. „Ma refer atât la tinuta camioanelor, starea lor tehnica, gradul de curatenie, cât si la cea a soferilor: decenta, igiena, profesionalism, pâna la nivel de detaliu”, spune Carmen Blendarau, Managerul de Logistica al Denis Spedition. „La gradul înalt calitativ pe care îl oferim clientilor nostri contribuie si absenta oricaror evenimente nedorite în timpul curselor, fie ca este vorba despre accidente, incidente sau sanctiuni. Mergem absolut legal si punem siguranta transporturilor pe primul plan”. Pentru ca tot am amintit de vehicul si starea sa tehnica, demn de mentionat este si faptul ca Denis Spedition nu face rabat nici de la calitatea operatiunilor de reparatii si întretinere, de acestea depinzând nu numai siguranta, dar si eficienta si punctualitatea unui transport.

Contracte certe

Compania realizeaza transport international, acoperind întregul teritoriu european, cu exceptia partii de Est a continentului, si construind cursele pornind de la importuri contractuale. Pentru a nu merge în gol, între etapa de export si cea de import exista si o scurta componenta de transport intracomunitar. Fiecare camion parcurge cel putin 12.000 km lunar. „In general, toate camioanele sunt acoperite contractual si reusim sa perpetuam de la an la an aceste contracte. Avem clienti directi, importatori sau exportatori, cu care lucram deja de 7-8 ani. Preferam acest mod de lucru în defavoarea celui cu casele de expeditii.”

O echipa sudata

Asa cum am mentionat, unul dintre cele mai importante aspecte în ecuatia calitatii este factorul uman. Fiind vorba despre transporturi de marfuri perisabile, uneori timpul de livrare stabilit este mai scurt, situatii în care Denis Spedition trimite în cursa un echipaj de doi soferi. Compania opereaza, la ora actuala, o flota de 15 camioane, având cu 30% mai multi soferi de transport, tocmai pentru aceste cazuri, în care trebuie sa se mearga în echipaj, dar si pentru înlocuirea titularilor atunci când este nevoie. „Din punctul de vedere al fluctuatiei de personal, ne pastram în continuare un important nucleu de soferi «veterani», ceea ce înseamna nu numai ca firma este multumita de randamentul lor, dar si ca ei sunt multumiti de locul lor de munca, de respectul pe care îl primesc, desi avem standarde înalte referitoare la consum, atitudine si tinuta”, apreciaza Carmen Blendarau. Calitatea unui sofer nu vizeaza numai modul de conducere în sine, ci si cunostintele si capacitatea de orientare geografica, capacitatea de adaptare, initiativa si, mai ales, nivelul de implicare. Iar acest ultim element este valabil pentru toti angajatii companiei. „Nu consideram ca este vorba pur si simplu de un serviciu la care te duci pentru ca trebuie, ca un robot. Toti ne implicam emotional, toti suntem mândri ca lucram în aceasta firma, suntem foarte multumiti de realizarile noastre si ne bucuram ca niste copii de succesele de zi cu zi. Ne ajutam reciproc atunci când apar probleme, suntem o echipa foarte sudata, iar asta se cunoaste”, spune Managerul de Logistica al Denis Spedition.

Carmen Blendarau, Managerul de Logistica al Denis Spedition

„Suntem o companie mica, dar ambitioasa, în crestere continua. Pâna acum am mers în ritm de doua-trei camioane noi pe an, o ascensiune cu pasi mici, dar direct proportionala cu necesitatile clientilor actuali, fara sa încercam sa fortam piata.”

Raluca MIHĂILESCU

raluca.mihailescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.