eMAG are o nouă identitate

În anul în care românii aniversează 30 de ani de la căderea regimului ceaușist, eMAG lansează noua campanie de brand, sub sloganul „Libertate în fiecare zi”. Campania este susținută de un spot care îl are ca protagonist pe Mihai Șora, filosof și susținător al drepturilor omului, căruia comunismul i-a îngrădit libertatea când împlinea 30 de ani.

Noua promisiune de brand este susținută de faptul că, în 18 ani, eMAG a construit un ecosistem de alegeri pentru clienți, oferindu-le libertatea de a alege din opțiunile cele mai diverse de livrare sau plată, retur rapid, rate avantajoase, branduri și oferte variate la nivelul gamei de aproximativ 6 milioane de produse, precum și posibilitatea de a comanda de oriunde, oricând, la orice oră, se arată în comunicatul transmis redacției.

„Învățăm permanent și dezvoltăm servicii și experiențe pentru clienții noștri. Ne propunem să vorbim mai mult despre lucrurile bune pe care le construim de mulți ani: cât mai puține bariere, varietate de alegeri, flexibilitate prin multiple modalități de plată și livrare, implitate prin intermediul aplicației de mobil din care se poate comanda de oriunde, oricând. Prin tot ceea ce facem dorim să oferim clienților libertate în fiecare zi”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.