Eturia: Estimăm o creştere cu 40% a pieţei vacanţelor wellness & spa în România

Agenția de turism Eturia, specializată în vacanțe personalizate, în destinații îndepărtate, estimează o creștere cu 40% a cererilor pentru pachetele de vacanță , în următorii doi ani. Deși sunt oferte nou-apărute, turiștii români au fost foarte deschiși la propunerile de astfel de vacanțe. Deja putem vorbi despre creșteri substanțiale a numărului de solicitări precum și a numărului de pachete disponibile.

Vacanțele Wellness & Spa includ programe personalizate, cu o paletă largă de tratamente și terapii, menite să redefinească starea de bine și să readucă echilibrul între minte, corp și suflet.

Turiștii români și gustul pentru vacanțele Wellness

Pe piața din România, Eturia este printre putinii operatori care oferă programe de Wellness & Spa în afara Europei. Programele se adresează unei nișe de aproximativ 3% din populație, cuprinzând persoane care au mai urmat astfel de terapii și tratamente înainte. Cu toate că aceste pachete sunt concepute în mod special pentru cunoscători, se estimează o creștere de 40% a cererii pentru vacanțe Wellness în următorii 2 ani.

Prețul unei astfel de vacanțe variază de la 2000 euro la 8000 euro, în funcție de destinația aleasă, numărul de zile și serviciile speciale incluse. Atunci când se stabilește perioada călătoriei, trebuie să se țină cont de sezonul din destinația respectivă, precum și de alte elemente, cum sunt fazele lunii și echinocțiul, care pot influența anumite programe și tehnici.

Serviciile oferite în cadrul pachetelor Wellness & Spa

Pachetele concepute de Eturia includ o arie extinsă de servicii, de la programe pentru eliminarea kilogramelor în exces și până la sesiuni de relaxare, dobândirea echilibrului interior, detoxifierea organismului și gestionarea stresului de zi cu zi.

Massage

Fiecare pachet de călătorie urmărește o abordare holistică, cu elemente din medicina tradițională indiană, precum și din cea occidentală, menite să aducă cele mai bune rezultate, sub îndrumarea unor echipe de experți internaționali.

Așadar, turiștii pot petrece câteva zile într-o atmosferă caldă, plăcută, alături de specialiști de top din industria SPA, yoghini, terapeuți cu experiență, nutriționiști sau chiar practicieni Ayurveda, în funcție de pachetul turistic pentru care optează.

Serviciile speciale incluse în astfel de programe pot fi lecții de Vedanta, meditații ghidate ca Pranayama și Ajapa Japa, proceduri de detoxifiere ca Nasya, Sneha Vasti, Kashaya Vasti, Jal Neti și Kunjal Kriya, acupunctură, Moxibustion și Masaj Tui Na.

India, Thailanda și Maldive – principalele destinații wellness din lume

Turiștii se pot bucura de o vacanță Wellness în India, la Ananda, la poalele munților Himalaya, unde au luat naștere cele mai vechi practici orientale, de un sejur în Thailanda, într-un cadru tropical de poveste, la un resort specializat în terapii de detoxifiere, sau chiar în exoticele Maldive, la resortul Sun Siam Iru Fushi, cu al său celebru program Rasayana.

05  Healthy food

Aceste resorturi sunt recunoscute în întreaga lume, iar persoanele care le frecventează sunt atât oameni obișnuiți, cât și vedere de renume, printre care Brad Pitt, Angelina Jolie, Oprah Winfrey, Uma Thurman și Heidi Klum.

”Turiștii au fost cei care ne-au solicitat astfel de pachete și înainte să le introducem în oferta noastră permanent am testat piața pentru a vedea dacă ar exista cerere constantă pentru astfel de vacanțe. Rezultatul a fost suprinzător: nu numai că există cerere, dar clienții noștri au și venit cu recomandări de servicii pe care le-ar dori incluse în vacanța lor de relaxare” a declarat Sorin Stoica, co-proprietar al agenției de turism Eturia. 

Eturia, gândită ca o agenție tailor-made, a vândut în cei opt ani de activitate peste 11.000 de pachete de vacanță personalizate și vacanțe în destinații exotice. Din cei peste 15.000 de turiști care au ales serviciile agenției Eturia, aproximativ 75% sunt clienți fideli. Fără a fi considerată o agenție de turism exclusivistă, ofertele sale includ, la ora actuală, 120 de destinații din întreaga lume, cele mai solicitate fiind Republica Dominicană, Maldive, Cuba și Mexic.

 Înființată în anul 2007, compania dezvoltă trei direcții principale de business: vacanțe personalizate pentru turiștii cu bugete medii de vacanță, vacanțe cu plecări predefinite create pe principiul celui mai bun tarif și vacanțe de lux pentru clienții care doresc destinații mai puțin accesibile. În anul 2014, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 5,3 milioane de euro.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.