FAN Courier își lărgește portofoliul de servicii

FAN Courier, liderul pieței de curierat din România, a lansat la începutul acestei luni servicii noi destinate clienților din întreaga țară. Astfel, FAN Courier oferă clienților posibilitatea de a expedia colete și plicuri mult mai rapid, oriunde în țară.

1. Serviciul Collect Point: serviciu inovator, permite expedierea de plicuri și colete oriunde în rețeaua de acoperire FAN Courier. A fost lansat în august 2012, iar din anul 2013 este disponibil în 153 de staţii OMV din ţară, oferind clienţilor posibilitatea de a expedia colete şi plicuri din aceste puncte de colectare.

Din această toamnă, serviciul Collect Point va fi disponibil și în rețeaua de benzinării PETROM, în 301 stații. Clienţii FAN Courier pot expedia corespondenţa 7 zile din 7, oriunde în reţeaua de acoperire FAN Courier. Documentul de transport se completează pe loc, în locaţia partenerului de unde se trimite expeditia, iar plata se efectuează printr-un SMS trimis de către expeditor. Serviciul este disponibil tuturor persoanelor care deţin un telefon mobil cu o cartelă activă în una din reţelele Telekom, Orange sau Vodafone.

2. Serviciul Campus: este dedicat tuturor studenților cazați în campusurile universitare din București. Clienții pot expedia, cu costuri mici, colete din cele peste 100 de filiale FAN Courier din țară, către locații fixe situate în campusurile universitare din Bucureşti. Clienții au la dispoziție cutiile standard FAN Courier pentru expedierea coletelor. Taxarea se face în funcție de tipul ambalajelor.

“Campus” nu este un serviciu door to door; clienții pot apela la acest serviciu doar daca se vor prezenta în filialele FAN Courier.

Livrările se efectuează exclusiv în locații fixe din incintele campusurilor în intervalul orar 11:00 – 13:00.

3. ePOD: este o opțiune de livrare cu semnătură electronică pe PDA și este un beneficiu  oferit tuturor clienților care folosesc platforma SelfAWB și care au semnat un act adițional în care au notat că acceptă semnătura electronică și nu solicită AWB original.

“Ca în fiecare an, efortul nostru este dedicat clienților și suntem încântați să lansăm aceste servicii pentru ca ei să poată apela la FAN Courier de oriunde și oricând. Din această lună, oferim posibilitatea de a trimite colete și plicuri mai ușor, din mai multe locații, într-un timp mult mai scurt și optimizat. Astfel, ca de fiecare dată, suntem aproape de clienții noștri”, au declarat reprezentanţii liderului pieței locale de curierat.

FAN Courier: ”Oriunde, cu plăcere”

FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu. FAN Courier a devenit în 2006 liderul pieței românești de curierat, poziție consolidată constant prin intermediul investițiilor și serviciilor cu valoare adăugată noi, introduse permanent .

FAN Courier deservește cei peste 30.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 2.750 de colaboratori și a unei flote auto de peste 2.000 de vehicule.

Serviciile FAN Courier de expediere și livrare în sistem ”door to door” sunt disponibile atât la nivel național, numărul de localități deservite fără km. suplimentari crescând permanent, cât și la nivel internațional prin parteneriate solide.

Calitatea serviciilor oferite de FAN Courier beneficiază constant de recunoaștere internă și internațională: FAN Courier a fost laureat de sase ori consecutiv cu locul 1 în Topul Naţional al Firmelor din România în clasamentul întocmit de Camera de Comerţ şi Industrie a României. Pe plan extern, FAN Courier a câștigat de trei ori titlul de “Net Express Agent of the Year”. (M.B.)

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.