FCm, pentru al treilea an consecutiv Lider Mondial al Companiilor de Management în Turism

FCm Travel Solutions, compania de consultanță la nivel mondial pentru turism corporate la care este afiliată și agentia Happy Tour din Romania, își păstrează titlul de Lider Mondial al Companiilor de Management în Turism, după ce a câștigat din nou acest premiu în cadrul World Travel Awards, pentru al treilea an consecutiv.   

Titlul este unul dintre cele 9 premii pe care FCm le-a primit în cadrul World Travel Award 2013. FCm a câștigat acest premiu la ceremonia de încheiere a World Travel Awards din 2013, care a avut loc la hotelul La Cigale din Doha, Qatar.

Gregory Lording, lider la nivel global al FCm a declarat că este încântat că FCm își păstrează statutul de lider la nivel mondial, cu atât mai mult cu cât în 2014 afacerea sărbătorește 10 ani de existenţă.

“A câștiga pentru a treia oară consecutiv acest premiu este o realizare excepțională pentru afacerea noastră globală și o recunoaștere deosebită a brandului nostru în acest moment în care intrăm într-un an important, aniversar.”, a declarant Gregory. “A fi recunoscut la nivel regional și global este o dovadă a impactului larg pe care îl are rețeaua FCM și a serviciilor de management în turism pe care le oferim clienților din lumea intreagă, servicii care îi ajută pe clienții noștrii să economisească în fiecare an”, a spus Lording, într-un comunicat remis redacţiei.

Javier Garcia del Valle, CEO Happy Tour Group, a felicitat echipele din Romania pentru ultimele 12 luni de dedicare și de angajament față de clienți.

“Sunt extrem de bucuros să aud că FCm își păstrează titlul pentru încă un an”, a declarat Javier Garcia del Valle. “A primi această recunoaștere globală timp de trei an la rând este impresionant, așa că mulțumesc inclusiv echipei din România care a contribuit la această victorie. Apartenența noastră la FCm este garantul transparenței Happy Tour”.

FCm Travel Solutions (www.fcm.travel)

1. Este una dintre companiile de top de consultanță în turismul corporate și în gestionarea costurilor.

 2. Combină prezența la nivel global cu servicii locale, felxibile, personale și oferă soluții end-to-end în turismul corporate și în managementul costurilor.

 3. Are o rețea globală axată pe regiuni, care asigură o înţelegere profundă a culturii de business și a mediului fiecărui client.

 4. Asigură economii în turism pentru companii de orice dimensiuni, în toate sectoarele de market.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.