GALERIE FOTO de la protestul transportatorilor. Mayer Siegfried, CNR: Calitatea oamenilor contează…

Protestul transportatorilor, văzut prin ochii organizatorilor: Mayer Siegfried, secretarul general al Confederaţiei Naţionale Rutiere (CNR), a postat vineri seară, pe site-ul www.conr.ro, impresiile după o zi infernală în care a mobilizat oameni la protestul CNR şi APTE 2002 pe Centura Caransebeş şi a negociat dur cu autorităţile locale şi reprezentantul CNADNR. El se declară „dezgustat” de lipsa de susţinere a confraţilor, dar constată un adevăr probat vineri: „Cele 20 de camioane prezente în Caransebeş au reuşit să blocheze oraşul pentru două ore! (…) Din nou trebuie să subliniez că, în multe cazuri, nu cantitatea, ci calitatea oamenilor contează”. Noi adăugăm că importantă este victoria şi faptul că mass-media a înţeles corect mesajul şi şi-a arătat interesul faţă de nedreptatea care li se face transportatorilor de către autorităţile plătite din banii noştri, ai tuturor. (Magda SEVERIN)

„Sunt dezgustat şi de faptul că vitejii cu gură îşi gasesc timp şi energie să blameze “bruma” de unitate şi voinţă de mai bine comun al unui manunchi de oameni… care, văzând “tratamentul” la care sunt supuşi de propria breaslă, li se face lehamite să mai mişte un deget în interes comun!!!

UNDE AŢI FOST ASCUNŞI, DOMNILOR ???? Toţi aţi avut treburi ??? Unii dintre noi, indiferent de riscuri, au participat la blocaj, PENTRU DUMNEAVOASTRĂ !!! Mulţumim că v-am putut servi ca batjocură”, îşi exprimă amărăciunea Mayer Siegfried.

Important este, însă, rezultatul protestului. Procesul Verbal semnat de CNR cu primarul Caransebeşului şi cu reprezentantul CNADNR este postat în original pe site-ul confederaţiei, pentru a-i ţine la curent pe toţi transportatorii.

Conflictul este însă declarat deschis până când şeful CNADNR, Mircea Pop, va aviza măsurile convenite de părţi în acest document. Decizia este aşteptată în cursul săptămânii viitoare, astfel încât taxa de tranzit să nu mai fie percepută camioanelor şi vehiculelor de transport pasageri.

Mayer Siegfried publică, totodată, fotografii de la protest, pe care le redăm şi noi:

protest camioane CNR centura caransebes 2

 

protest camioane CNR centura caransebes 7

protest camioane CNR centura caransebes 20

 

protest camioane CNR centura caransebes 19

protest camioane CNR centura caransebes 22

protest camioane CNR centura caransebes

protest camioane CNR centura caransebes 25

protest camioane CNR centura caransebes 16

protest camioane CNR centura caransebes 15

protest camioane CNR centura caransebes 12

protest camioane CNR centura caransebes 10

protest camioane CNR centura caransebes 9

protest camioane CNR centura caransebes 6

protest camioane CNR centura caransebes 8

protest camioane CNR centura caransebes 5

 

protest camioane CNR centura caransebes 11

 

protest camioane CNR centura caransebes 3

 

lucrari centura caransebes 2

lucrari centura caransebes 1

 

protest camioane CNR centura caransebes 23

 

protest camioane CNR centura caransebes 24

1 COMENTARIU

  1. Unde au fost camioanele de la Dunca, Dumagas, Lazar, etc. ? Si pentru dvs. s-a facut acest protest, trebuia sa fiti pe baricade alaturi de ceilalti colegi !!!

  2. Suntem umiliti din toate punctele de vedere!!!!! Este singurul domeniu de activitate care inca suporta furturile CNADR!!!!(Gaura neagra )……

  3. Sa v-o zic si pe asta ca sa fie paharul plin, CNADNR trebuie sa scoata bani din piatra seaca din taxa de drum, deoarece au pierdut razboiul cu bulgarii prin deschiderea podului Calafat-Vidin si atunci ca sa se razbune pe vecinii bulgari au prins momentul cu inchiderea centurii Caransebes pe care o amana cat pot ca sa deschida traficul si inchiderea traseului Targu Jiu- Petrosani in zile si orare cand transportul de marfuri are fluxul cel mai mare. Si asa se face ca nici marile firme de transport marfuri din zona capitalei, Arges, Prahova, Constanta, nu se plang de taxa de tranzit din Caransebes, deoarece traseul pana la Timisoara se face pe DN7 si sunt afectati doar cei care aleg rura Timisoara- Calafat, iar restul aleg Giurgiu- Ruse ca sa fie colectati cat mai multi bani din taxele de drum de la transportatorii care tranziteaza tara si astfel scorul Romania- Bulgaria este 1-1 din incasarea taxelor de drum.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.